Of van die wijven met een uitgelubberde doos en 3 jankende kinderen naast het bed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans, nu heb je alleen nog maar betaalde sex of je rechterhand.
Ik heb me anders nog prima kunnen vermaken met je moeder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van die wijven met een uitgelubberde doos en 3 jankende kinderen naast het bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou ik iets met jouw moeder willen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of van die wijven met een uitgelubberde doos en 3 jankende kinderen naast het bed.
Kapo is naar je onderweg om alle messen te verbergen... We maken ons zorgen om je...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:06 schreef Typisch het volgende:
Het lijkt nu alsof ik in een diepe depressie zit door deze reacties. Zo erg is het allemaal niet.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was je laatste kans, nu heb je alleen nog maar betaalde sex of je rechterhand.
Onzin. Oude scharrels zijn vast nog wel te vinden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer Raja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets met jouw moeder willen?
Misschien moet je hem in huis nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapo is naar je onderweg om alle messen te verbergen... We maken ons zorgen om je...
Al mijn messen zijn bot.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kapo is naar je onderweg om alle messen te verbergen... We maken ons zorgen om je...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb me anders nog prima kunnen vermaken met je moeder.Jij ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme.
Ik heb nog wel een overdosis bruin voor je liggen. Veel comfortabeler.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al mijn messen zijn bot.Spring wel gewoon head-first van een flat ofzo als ik het niet meer trek.
Ik vatte jouw opmerking op als een belediging naar mijn bloedmooie vrouw, dus jij begon.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jammer Raja.
Bij deze stop ik met teamRajasmiley.
Jij bent de oorzaak daarvan, das andersquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vatte jouw opmerking op als een belediging naar mijn bloedmooie vrouw, dus jij begon.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Al mijn messen zijn bot.Spring wel gewoon head-first van een flat ofzo als ik het niet meer trek.
Klopt en daarom hebben oudere mannen ook jongere vrouwen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij bent de oorzaak daarvan, das anders
Serieus, op een gegeven moment kom je echt wel op een leeftijd dat 9 van de 10 keer inclusief kids is. Lijkt me toch lastig.
Daarvoor moet je wel een redelijke positie op de sociale ladder bereiken en we weten allemaal dat Typisch dat nooit zal lukken. Nee, de tijd begint te dringen voor hem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt en daarom hebben oudere mannen ook jongere vrouwen.
Dat is een goede optie, ik kan wel een tuinman gebruiken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je hem in huis nemen.
Alleen, Typisch gedraagt zich wat vreemd. Is dat wel veilig, daar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een goede optie, ik kan wel een tuinman gebruiken.
Je vrouw ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat is een goede optie, ik kan wel een tuinman gebruiken.
no mang gewoon suicide kit kopen kan gewoon op ebayquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik woon in Belgie he, definitie van vreemd is daar compleet anders...quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen, Typisch gedraagt zich wat vreemd. Is dat wel veilig, daar?
Grijze haren, kale plekken op mijn hoofd dit dat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarvoor moet je wel een redelijke positie op de sociale ladder bereiken en we weten allemaal dat Typisch dat nooit zal lukken. Nee, de tijd begint te dringen voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |