Misschien worden de goede reacties er wel uitgevist bij VI tvquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen dat reactiesysteem wordt een groot drama.
Heb ik een smiley?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gebruik daarom de RonDanja smiley wat vaker![]()
Teamrondanjesmiley
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Joost zijn hun beter of slechter dan Zulte?
twitter:tomvanhulsen twitterde op woensdag 31-07-2013 om 13:01:03Engels voetbalfans: vanavond op BBC1, van 00.05 tot 00.45 uur: The fall and rise of Swansea City. reageer retweet
Ik denk dat er momenteel véél ploegen beter zijn dan Zulte : dus ik zeg jaquote:
quote:
Alsjeblieft Stijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik denk dat er momenteel véél ploegen beter zijn dan Zulte : dus ja
Wie wordt er dit jaar kampioen in de Jupiler League?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we het eens hebben over een andere club.
Ajax.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wie wordt er dit jaar kampioen in de Jupiler League?
VVV Venlo.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Achilles.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meh, vorig jaar waren er maar 3 mensen die meededen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er al een topic voor de eindstand van Jupiler League? Kan jij die organiseren?
Oh...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, vanaf nu is dit jouw smiley en daarmee uit.
Het zou me niet verbazen als Ajax of PSV het wordt inderdaadquote:
Heel die competitie is kansloos. Hopelijk doet Feyenoord nooit, nooit mee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als Ajax of PSV het wordt inderdaadZou echt kansloos zijn als de nummer 3 promoveert.
Mee eensquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel die competitie is kansloos. Hopelijk doet Feyenoord nooit, nooit mee.
Is wel nodig voor de eredivisie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Heel die competitie is kansloos. Hopelijk doet Feyenoord nooit, nooit mee.
Verklaar uw nader.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is wel nodig voor de eredivisie.
Als je niet kan degraderen voetballen de onderste 5 ploegen al vanaf de winterstop voor niks mee. Gaat nergens over dan.quote:
Dat is wel waar maar dat is dan ook het enige nut, ik geloof dat Feyenoord toch ook wel interesse heeft in de JL dat is toch 1 van de redenen dat ze met Excelsior stoppen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als je niet kan degraderen voetballen de onderste 5 ploegen al vanaf de winterstop voor niks mee. Gaat nergens over dan.
Ik wist nog niet eens dat ze stopten. Voor belofte elftallen van grote clubs is het imo beter om in de jl te ballen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar dat is dan ook het enige nut, ik geloof dat Feyenoord toch ook wel interesse heeft in de JL dat is toch 1 van de redenen dat ze met Excelsior stoppen?
Is contractuele reden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel waar maar dat is dan ook het enige nut, ik geloof dat Feyenoord toch ook wel interesse heeft in de JL dat is toch 1 van de redenen dat ze met Excelsior stoppen?
Ja, klopt. Als ze het niet hadden gedaan hadden ze er drie jaar langer aan vastgezeten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar mede toch om de mogelijkheid om vanaf 2015 zelf eventueel mee te doen met de JL?
Nee, nog 1 jaar langer. Opzegtermijn is 3 jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, klopt. Als ze het niet hadden gedaan hadden ze er drie jaar langer aan vastgezeten.
Ze weten nog niet zeker of ze ook echt gaan stoppen, van de week zag ik een Interview met Van Geel hierover. De samenwerking met Excelsior beviel Feyenoord goed, behalve afgelopen jaar vanwege de slechte resultaten van Excelsior. Nu kijken ze hoe het de andere Eredivisieclubs bevalt in de Jupiler league en daarna besluit Feyenoord of ze ook Jupiler League gaat spelen, of doorgaat met Excelsior.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar mede toch om de mogelijkheid om vanaf 2015 zelf eventueel mee te doen met de JL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |