jouw mening is niet rullevantquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heracles mag van mij part opdonderen
Fuck Roda. Ik denk dat RKC het heel lastig gaat krijgen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk, mijn Roda-aversie is volledig vergaan. Denk dat Heracles het niet gaat halen.
Ho ho ho, genottelijk elftal met rommedaal en kastelenquote:Op woensdag 31 juli 2013 02:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Fuck Roda. Ik denk dat RKC het heel lastig gaat krijgen.
Maar ze zijn wel Zoet kwijt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho ho, genottelijk elftal met rommedaal en kastelen
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 02:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was maar een gein joh.
Denk dat ze via de play-offs motte overleven
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:30 schreef Dven het volgende:
Goedemorgen.
Dit is de tweede dag dat ik in de SC post.
Mag ik nu toegang?
gr gr
En nu?quote:
PSV wel aardig he gisterenquote:
Ik spring even onder de douche want over een uur moet ik alweer op kantoor staanquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga even een bakkie doen. Dat lijkt me voor jou ook een mogelijkheid
Was leuk om naar te kijken ja, maar echt goed was het natuurlijk ook weer niet, daar was het allemaal veel te onnauwkeurig voor, kostte heel veel energie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PSV wel aardig he gisterenAl weet je natuurlijk nog niet of het nou komt door de sterkte van PSV of dat die van Zulte er gewoon niks van kunnen.
Echt lange stukken was het simpelweg kick en rush. Beide partijen amper een middenveld. Maher vond ik tegenvallen, zocht de hele tijd de drukte op in z'n individuele acties.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was leuk om naar te kijken ja, maar echt goed was het natuurlijk ook weer niet, daar was het allemaal veel te onnauwkeurig voor, kostte heel veel energie.
Vond het hele middenveld opbouwend niet geweldig, ben ook niet gecharmeerd van Wijnaldum, dat gaat ook ten koste van Maher volgens mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt lange stukken was het simpelweg kick en rush. Beide partijen amper een middenveld. Maher vond ik tegenvallen, zocht de hele tijd de drukte op in z'n individuele acties.
Verdediging stond al wel 31549 keer beter dan vorig jaar. Amper getest ook, dus zegt nog vrij weinig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vond het hele middenveld opbouwend niet geweldig, ben ook niet gecharmeerd van Wijnaldum, dat gaat ook ten koste van Maher volgens mij
Zeker, dat was een goeie plus, ook die rechtsback deed het goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdediging stond al wel 31549 keer beter dan vorig jaar. Amper getest ook, dus zegt nog vrij weinig.
Hoi, niet zo hč. Werk.nl is weer online.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch weer wat meer uitgegeven op vakantie dan vooraf gepland
Is ook zo. En eigenlijk was m'n budget vooraf best goed. Hebben alleen daar besloten 2 keer een vliegtuig te pakken en laatste dag goed los gegaan in Bangkok. Dan gaat het wel hard.quote:
quote:Zonaanbidders kunnen de komende dagen weer hun lol op. Na een korte dip met grijs en regenachtig weer keert de zomer in volle hevigheid terug. Vrijdag wordt het extreem warm met in het binnenland temperaturen rond 35 graden met mogelijke hitterecords tot gevolg, meldt Weeronline.nl.
Zowel morgen als vrijdag is het tropisch warm. Morgen begint nog met lage bewolking maar overdag is er veel zon en loopt de temperatuur snel op. Met uitzondering van het noorden wordt het overal 30 graden. Vrijdag bereikt 'een bel' met zeer warme lucht Nederland. De weerbureaus maken zich op voor recordhoge kwikstanden. Plaatselijk kan het 36 tot 37 graden worden.
Het dagrecord voor 2 augustus in De Bilt staat tot nu toe op 32 graden. Dat record lijkt er vrijwel zeker aan te gaan. Ook is er een kleine kans dat het ultieme hitterecord uit 1944 wordt verbroken. Destijds werd het 38,6 graden in Warnsveld. Volgens Weeronline.nl moeten dan wel alle puzzelstukjes op de juiste plaats vallen. Zo mag er geen bewolking ontstaan en moet de heetste lucht in de tweede helft van de middag aankomen.
De extreme hitte is overigens van korte duur. Vrijdagavond en -nacht trekken stevige regen- en onweersbuien over het land die de ergste warmte verdrijven. In het weekeinde is het tijdelijk minder warm met maxima van 22 tot 27 graden. De kans op een nieuwe hittegolf is daardoor klein. (Novum)
Hoe is het weer in Saudi-Arabie?quote:
Waarom is een bushalte bord een emo-ui?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo door je emo-ui.
Voetbaleten Subleague?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Als ik toegang krijg tot de VBL VoetbalManger Subleague laat ik hier mijn gezicht nooit weer zien
Je kan voor een bus springen naar het schijnt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is een bushalte bord een emo-ui?
Whut?quote:
Ben je op je pik getrapt of wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef Muto het volgende:
A422 denkt dat hij stoer is met zijn UI. Dat had hij net als Banscheeboy en Tong iets moet hebben om aan herkend te worden, bij gebrek aan kwalitatief hoogwaardige posts.
O. Ja ik spreek alleen drents, vandaarquote:
Nee, ik vertel hoe het zit.quote:
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |