Dat maakt in FIFA niet uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hahaha, Eriksen is veel verder dan hem.
Dat zegt men ook wel eens over posten op een internet forum. Toch blijkt de gemiddelde lengte op FOK! rond de 30cm te liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Je bezighouden met een cijfer wat een speler van een voetbalspel krijgt betekent in veel gevallen dat je een zeer klein piemeltje hebt.
En hier wil iedereen mee fuseren.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:09:22Zulte-trainer Dury: 'dit (psv) is van een niveau dat we in België zelden of nooit zien. En dat van zo'n jonge ploeg.' reageer retweet
Anderlecht en Club Brugge erbij mag van mij best.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
En hier wil iedereen mee fuseren.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 23:09:22Zulte-trainer Dury: 'dit (psv) is van een niveau dat we in België zelden of nooit zien. En dat van zo'n jonge ploeg.' reageer retweet
Topcompetitie.
BENELIGA
Hm, goed punt. Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zegt men ook wel eens over posten op een internet forum. Toch blijkt de gemiddelde lengte op FOK! rond de 30cm te liggen.
Ze kunnen niet allebei laatste worden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie van Cambuur en GAE?
Cambuur vind ik te weinig veranderd t.o.v vorig seizoen, GAE vind ik nog wel wat hebben, gerichte aankopen gedaan itt Cambuur die minder grote dingen doen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wat denken jullie van Cambuur en GAE?
Dat zijn nog eens uitspraken voor mensen die leven op het randje.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allebei laatste worden.
Leuk joh Cambuur - Heerenveen en GAE - Zwolle.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur vind ik te weinig veranderd t.o.v vorig seizoen, GAE vind ik nog wel wat hebben, gerichte aankopen gedaan itt Cambuur die minder grote dingen doen.
Cambuur play-offs, GAE rechtstreeks erin.
Lijken me ook leukere spelers te hebben dan Cambuur. Een trainer waar ik meer vertrouwen in heb dan die van Cambuur.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuk joh Cambuur - Heerenveen en GAE - Zwolle.
Hoop dat GAE het net als Zwolle gaat doen
Wie mogen er van jou degraderen Stinho?quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijken me ook leukere spelers te hebben dan Cambuur. Een trainer waar ik meer vertrouwen in heb dan die van Cambuur.
Niemand eigenlijk, mijn Roda-aversie is volledig vergaan. Denk dat Heracles het niet gaat halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie mogen er van jou degraderen Stinho?
ok??quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Je bezighouden met een cijfer wat een speler van een voetbalspel krijgt betekent in veel gevallen dat je een zeer klein piemeltje hebt.
Heracles mag van mij erin blijven ondanks dat kunstgrasveld.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niemand eigenlijk, mijn Roda-aversie is volledig vergaan. Denk dat Heracles het niet gaat halen.
heracles heeft alleen te matig ingehaald imo. en denk dat duarte nog vertrekt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heracles mag van mij erin blijven ondanks dat kunstgrasveld.
heracles mag van mij part opdonderenquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heracles heeft alleen te matig ingehaald imo. en denk dat duarte nog vertrekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |