Hoi, niet zo hè. Werk.nl is weer online.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toch weer wat meer uitgegeven op vakantie dan vooraf gepland
Is ook zo. En eigenlijk was m'n budget vooraf best goed. Hebben alleen daar besloten 2 keer een vliegtuig te pakken en laatste dag goed los gegaan in Bangkok. Dan gaat het wel hard.quote:
quote:Zonaanbidders kunnen de komende dagen weer hun lol op. Na een korte dip met grijs en regenachtig weer keert de zomer in volle hevigheid terug. Vrijdag wordt het extreem warm met in het binnenland temperaturen rond 35 graden met mogelijke hitterecords tot gevolg, meldt Weeronline.nl.
Zowel morgen als vrijdag is het tropisch warm. Morgen begint nog met lage bewolking maar overdag is er veel zon en loopt de temperatuur snel op. Met uitzondering van het noorden wordt het overal 30 graden. Vrijdag bereikt 'een bel' met zeer warme lucht Nederland. De weerbureaus maken zich op voor recordhoge kwikstanden. Plaatselijk kan het 36 tot 37 graden worden.
Het dagrecord voor 2 augustus in De Bilt staat tot nu toe op 32 graden. Dat record lijkt er vrijwel zeker aan te gaan. Ook is er een kleine kans dat het ultieme hitterecord uit 1944 wordt verbroken. Destijds werd het 38,6 graden in Warnsveld. Volgens Weeronline.nl moeten dan wel alle puzzelstukjes op de juiste plaats vallen. Zo mag er geen bewolking ontstaan en moet de heetste lucht in de tweede helft van de middag aankomen.
De extreme hitte is overigens van korte duur. Vrijdagavond en -nacht trekken stevige regen- en onweersbuien over het land die de ergste warmte verdrijven. In het weekeinde is het tijdelijk minder warm met maxima van 22 tot 27 graden. De kans op een nieuwe hittegolf is daardoor klein. (Novum)
Hoe is het weer in Saudi-Arabie?quote:
Waarom is een bushalte bord een emo-ui?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het lijkt wel zo door je emo-ui.
Voetbaleten Subleague?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:23 schreef Dven het volgende:
Als ik toegang krijg tot de VBL VoetbalManger Subleague laat ik hier mijn gezicht nooit weer zien
Je kan voor een bus springen naar het schijnt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom is een bushalte bord een emo-ui?
Whut?quote:
Ben je op je pik getrapt of wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef Muto het volgende:
A422 denkt dat hij stoer is met zijn UI. Dat had hij net als Banscheeboy en Tong iets moet hebben om aan herkend te worden, bij gebrek aan kwalitatief hoogwaardige posts.
O. Ja ik spreek alleen drents, vandaarquote:
Nee, ik vertel hoe het zit.quote:
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |