Omdat het kan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:20 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nee je bent grappig, je hoeft niet op me te reageren
TomTom volstaat, wat is Zijn meerwaarde?quote:
God houdt ons in het gareelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:25 schreef DeHangui het volgende:
[..]
TomTom volstaat, wat is Zijn meerwaarde?
Welk gareel?quote:
Fijn voor jou en wat wil je bereiken met dit topic?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:19 schreef alalali het volgende:
Ik ben Christen
voor mij is God het allerbelangrijkste in het leven.
God is mijn doel, de Bijbel mijn grondwet, Jezus mijn leider, strijd mijn weg en dood voor God mijn hoogste aspiratie
Mensen overtuigen om voor de ware religie te kiezen. Het Christendom is de religie van de vrede.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:55 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Fijn voor jou en wat wil je bereiken met dit topic?
Je kan me niet eens overtuigen dat ik wat aan een geloof heb, of dat er goden zijn, dus hoe denk jij mij te overtuigen om voor de ware religie te kiezen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:57 schreef alalali het volgende:
[..]
Mensen overtuigen Het Christendom is de religie van de vrede.
God leidt wie hij wil leiden. Het is alleen mijn taak om mensen de ogen te openenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:00 schreef vanKaas het volgende:
[..]
Je kan me niet eens overtuigen dat ik wat aan een geloof heb, of dat er goden zijn, dus hoe denk jij mij te overtuigen om voor de ware religie te kiezen?
De ware religie, dat alleen al,
Veel plezier en succesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:04 schreef alalali het volgende:
[..]
God leidt wie hij wil leiden. Het is alleen mijn taak om mensen de ogen te openen
Ben ik benieuwd wat je tot nu toe tegenhoudt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:19 schreef alalali het volgende:
Ik ben Christen
voor mij is God het allerbelangrijkste in het leven.
God is mijn doel, de Bijbel mijn grondwet, Jezus mijn leider, strijd mijn weg en dood voor God mijn hoogste aspiratie
Amenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:57 schreef alalali het volgende:
[..]
Mensen overtuigen om voor de ware religie te kiezen. Het Christendom is de religie van de vrede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |