Ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik t wel schattig
bij vrouwen is hetquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?quote:
Dat kan wel zijn maar de accenten uit mijn buurt vind ik minder storendquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?
Jij weet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
bij vrouwen is het
Net zoals een plat Rotterdams of Haags accent bij vrouwen afschuwelijk is.
Bij mannen is het allemaal net weer andersom
En hoe kan ik dat ruiken? Begin je nu met schelden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.
Misschien moet je het niet gelijk aannemen dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En hoe kan ik dat ruiken? Begin je nu met schelden?Wat schattig.
Zegt iemand die gelijk aanneemt dat DP en ik uit brabant komen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet gelijk aannemen dan?
seequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
They didn't saw it coming.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.
Dat heb je hier al 400 keer gepost.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die gelijk aanneemt dat DP en ik uit brabant komen.
Sorry dat ik je niet zo volg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb je hier al 400 keer gepost.
Net zoals ik al 400 keer heb gepost dat ik in Utrecht woon.
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu, moet ik een letter veranderen zodat er een nieuw woord ontstaat?
Petrolul? waar is dat vandaan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het ook nog gebeuren dat Vitesse morgen onderuit gaat bij dat Petrolul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |