Meh, heb het idee dat er wat mensen zuurkool hebben gevreten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.
Bedoel je niet de PI's?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:27 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij hebt nog altijd geen reden gegeven voor het verkeerd gebruiken van de UI's. Misschien heb je een goede reden, maar als je het niet uitlegt zal je dit blijven horen.
Als Park komt speelt hij niet eens in de basis. Was gisteren ook 1 van de zwakste op het veld.quote:
Hij was niet zwak, hij speelde alleen in een ander rol. Ik heb hem de hele tijd in de gaten gehouden, speelde gewoon goed. Soms stond ie gewoon naast Rekik en begon de aanval. Ik heb genoten van hem. Als hij ging wisselen met Wijnaldum had hij sowieso een goal meegeprikt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Park komt speelt hij niet eens in de basis. Was gisteren ook 1 van de zwakste op het veld.
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was niet zwak, hij speelde alleen in een ander rol. Ik heb hem de hele tijd in de gaten gehouden, speelde gewoon goed. Soms stond ie gewoon naast Rekik en begon de aanval. Ik heb genoten van hem. Als hij ging wisselen met Wijnaldum had hij sowieso een goal meegeprikt.
Hoofd naar beneden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn individuele acties leverde weinig op. Is ook niet gek als je continu met je hoofd naar beneden de drukte inloopt.
Lukt 1 keer en dan ziet het er tof uit, maar de volgende 19 keer is het gewoon balverlies.
Wat jij wil. Kijk nou maar aan het eind van het seizoen hoeveel hij je heeft opgeleverd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoofd naar beneden?
Maher keek altijd of mensen vrij stonden alleen in de laatste aanval ging hij voor eigen succes.
Je hebt gelijk.quote:
Ook de eerste keer dat hij zo speelde, maar dat lag ook meer aan de tegenstander. Had een paar slechte aannames wat echt goed mis kon gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat die Brenet nog geen contractverlenging heeft, speelde erg sterk.
Ik verwacht ook wel dat Lokadia start zaterdag.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Matavz kan er trouwens helemaal niets van
Dat is de derde van zijn reeks accounts.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:47 schreef Tyron het volgende:
ONZ / Ik leef voor God
goeie topics maakt die belg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |