Ik vind het wel leukquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:44 schreef Amoeba het volgende:
M.i. slechtste idee ooit, beloftenelftallen mee laten doen in de JL.
Ik ook, alleen vind ik dat ze wel moeten kunnen degraderen, dat ze niet kunnen promoveren snap ik nog wel.quote:
Ik vind het ook raar dat ze niet kunnen promoveren. Ik snap het wel, belangenverstrengeling enzo, maar dan kan Ajax nu ook niet meer degraderen. Puur theoretisch natuurlijk, maar dat is een promotie van Ajax 2 ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook, alleen vind ik dat ze wel moeten kunnen degraderen, dat ze niet kunnen promoveren snap ik nog wel.
Daar zit wel wat in, 2 ploegen van een club in dezelfde competitie gaat natuurlijk niet. Eigenlijk zou Jong Ajax nu ook moeten degraderen als Ajax 1 degradeert.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze niet kunnen promoveren. Ik snap het wel, belangenverstrengeling enzo, maar dan kan Ajax nu ook niet meer degraderen. Puur theoretisch natuurlijk, maar dat is een promotie van Ajax 2 ook.
Voor de weerstand van jonge spelers is het wel goed maar voor de JL lijkt het me dodelijk, al is die competitie al op sterven na dood.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vind het ook raar dat ze niet kunnen promoveren. Ik snap het wel, belangenverstrengeling enzo, maar dan kan Ajax nu ook niet meer degraderen. Puur theoretisch natuurlijk, maar dat is een promotie van Ajax 2 ook.
Krijg je weer zo'n onzin 2e elftallen competitie waarschijnlijk. Wat ze eventueel zouden kunnen overwegen is om voor de 2e elftallen wél een BeNelig op te zetten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor de weerstand van jonge spelers is het wel goed maar voor de JL lijkt het me dodelijk, al is die competitie al op sterven na dood.
Nadeel is wel dat de reserves van de 1e elftallen nu niet of iig moeilijker aan voetballen toekomen
Nee joh.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n onzin 2e elftallen competitie waarschijnlijk. Wat ze eventueel zouden kunnen overwegen is om voor de 2e elftallen wél een BeNelig op te zetten.
Ik denk dat het allemaal wel losloopt en best een aardige competitie wordt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je weer zo'n onzin 2e elftallen competitie waarschijnlijk. Wat ze eventueel zouden kunnen overwegen is om voor de 2e elftallen wél een BeNelig op te zetten.
Die ene Belg die hier post wil daar vast wel een (lange) discussie met je over aangaan, niet DonRaja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien het idee dat ik een aantal dagen geleden opperde toch doorvoeren?
Nederlandse clubs gewoon in de Engelse competitei.
Zal ik er een topic over starten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene Belg die hier post wil daar vast wel een (lange) discussie met je over aangaan, niet DonRaja.
Was zo maar een ideetje, zit niet meteen zoveel druk op qua supportersaantallen en blijft het voor de reserves ook interessant.quote:
Uhm, nee laat maar...quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die ene Belg die hier post wil daar vast wel een (lange) discussie met je over aangaan, niet DonRaja.
Dat kun je altijd doen.quote:
Topamateurclubs moeten dat niveau wel aankunnen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Benieuwd hoe Achilles het gaat doen in de juup
Goede start en daarna anoniem in de onderste helft van de middenmoot. Seizoenen hierna steeds verder naar beneden en in het 3e seizoen de eerste financiele problemen. 4e seizoen op zoek naar reddingsmiddelen en eind 4e seizoen failliet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Benieuwd hoe Achilles het gaat doen in de juup
Ik heb eigenlijk nog nooit van Goesbeek gehoord.quote:
Wie wordt kampioen in de Jupiler League?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:10 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goede start en daarna anoniem in de onderste helft van de middenmoot. Seizoenen hierna steeds verder naar beneden en in het 3e seizoen de eerste financiele problemen. 4e seizoen op zoek naar reddingsmiddelen en eind 4e seizoen failliet.
Heb je nog meer voorspellingen nodig, ben nu toch bezig...
Groesbeek*quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog nooit van Goesbeek gehoord.
Sparta.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wie wordt kampioen in de Jupiler League?
quote:
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord.quote:
Dat hoop ik al jaren, dat vind ik de enige Jupiler club die daar echt niet thuishoort.quote:
Lokhoff is toch ontslagen daar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk eerder dat VVV rechtstreeks promoveert.
Hebben de trainer van MVV gehaald, Rene Trost. Weet nog van die gast dat die in 2010 'm flipte tegen de arbitrage toen Suarez er 4 maakte.quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben de trainer van MVV gehaald, Rene Trost. Weet nog van die gast dat die in 2010 'm flipte tegen de arbitrage toen Suarez er 4 maakte.
Aha.quote:
[..]
Hebben de trainer van MVV gehaald, Rene Trost. Weet nog van die gast dat die in 2010 'm flipte tegen de arbitrage toen Suarez er 4 maakte.
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat je dat onthoudt, ik kan er helaas zo snel geen filmpje van vinden.
[..]
Aha.
Zou best eens kunnenquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog een TV-Tip voor vanavond?
Anders ga ik Celtic - Elfsborg kijken in de hoop dat Derk debuteert.
Hmmm, het is woensdag: Waargebeurde dramaverhalen op 1 van de damseszenders?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Om middernacht is er een Swansea documantaire op BBC1, eerder weet ik niks bijzonders.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hmmm, het is woensdag: Waargebeurde dramaverhalen op 1 van de damseszenders?
Lijkt me nog wel wat inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om middernacht is er een Swansea documantaire op BBC1, eerder weet ik niks bijzonders.
[ afbeelding ]
[..]
Wat een hel om dat te moeten kijken.quote:
Pak eens een boekquote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
City-Milan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Jona beterquote:
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.quote:
tenksquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.9lives.be/foru(...)014-deel-1-a-19.html
Heb ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
Jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
Bij vrouwen vind ik t wel schattigquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb jij dat ook dat je ze niet meer serieus kunt nemen als je weet dat ze uit België komen? Dan lees je het met zo'n raar accent van ze.
want?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Weten jullie ook gelijk waarom jullie hier niet serieus genomen worden.
Ik ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij vrouwen vind ik t wel schattig
bij vrouwen is hetquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?quote:
Dat kan wel zijn maar de accenten uit mijn buurt vind ik minder storendquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je, niet iedereen praat met een accent. Spreek jij dan met dat aso rotterdams accent?
Jij weet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:21 schreef Dven het volgende:
[..]
bij vrouwen is het
Net zoals een plat Rotterdams of Haags accent bij vrouwen afschuwelijk is.
Bij mannen is het allemaal net weer andersom
En hoe kan ik dat ruiken? Begin je nu met schelden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.
Misschien moet je het niet gelijk aannemen dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En hoe kan ik dat ruiken? Begin je nu met schelden?Wat schattig.
Zegt iemand die gelijk aanneemt dat DP en ik uit brabant komen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Misschien moet je het niet gelijk aannemen dan?
seequote:Op woensdag 31 juli 2013 15:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
They didn't saw it coming.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik woon niet eens in Rotterdam debiel.
Dat heb je hier al 400 keer gepost.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die gelijk aanneemt dat DP en ik uit brabant komen.
Sorry dat ik je niet zo volg.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat heb je hier al 400 keer gepost.
Net zoals ik al 400 keer heb gepost dat ik in Utrecht woon.
Nee dat hoeft niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu, moet ik een letter veranderen zodat er een nieuw woord ontstaat?
Petrolul? waar is dat vandaan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie het ook nog gebeuren dat Vitesse morgen onderuit gaat bij dat Petrolul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |