abonnement Unibet Coolblue
pi_129523122


Hoi, welkom in het VBL-subforum! Zoals in de Index beschreven staat; hier vind je voetbal en alles wat daarmee te maken heeft. Van strafschop tot schwalbe en van de Nederlandse Eredivisie tot de Peruaanse competitie; het kan allemaal in dit forum worden besproken!

Allereerst geldt de algemene FOK! FAQ & Policy. Daar dien je je in het algemeen aan te houden, maar VBL heeft ook wat aandachtpunten die specifiek voor VBL gelden.

We gaan normaal met elkaar om.

VBL is een druk subforum met veel users en iedereen support wel een bepaalde club. Dat kan af en toe wel eens botsen. Met rivaliteit is helemaal niks mis, maar we gaan wel gewoon met respect met elkaar om. Sfeerverziekende posts (schelden, ziektes posten, doodverwensingen, racisme etc.) zien wij het liefst zo min mogelijk en deze zullen wij dan ook wijzigen, als het ons opvalt. Tuurlijk spelen emoties mee tijdens bijvoorbeeld live wedstrijden en daar houden wij natuurlijk rekening mee.

Valse tussenstanden.

Sinds vorig jaar is het niet toegestaan om valse tussenstanden te plaatsen in de live wedstrijden topics. Voor de wedstrijdvolgers zonder beelden is het irritant en niet grappig. Niet doen dus, het levert een ban op van 48 uur.

Help, ik zoek een topic!

Veel topics van bijvoorbeeld clubs, competities, spelers en trainers zijn geplaatst in het handige-linkjes-topic. Kijk eerst eens daar en gebruik de zoektips die in de OP staan om jouw gezochte topic te vinden.

Nieuwstopics openen en centrale topics.

De laatste tijd is er wat onduidelijkheid over nieuwstopics en centrale topics binnen VBL. Wij hebben daar niet echt een duidelijke regel voor, daar zit wat flexibiliteit in. Geopende topics naar aanleiding van een nieuwsbericht kunnen goede discussies opleveren en kunnen ook meer users aantrekken. Het ligt aan het type nieuwsbericht of een apart topic de moeite waard kan zijn.

Bij dit voorbeeld is het gelijk duidelijk dat het bericht makkelijk in het NAC Breda-topic geplaatst kan worden. Bij dit voorbeeld is eenvoudig in te schatten dat er veel reacties komen en dat een apart topic handig is naast het Ajax-topic.

Naast deze voorbeelden heb je de twijfels, waarvan dit een goed voorbeeld is. Het is niet altijd eenvoudig om van tevoren de nieuwswaarde van een bericht in te schatten en of een apart topic de moeite waard is. Daarom kijken we het eerst een tijdje aan en daarna kan alsnog besloten worden of het topic gemerged wordt met een centraal topic.



Naast dit Feedbacktopic zijn de VBL-mods op meerder manieren te bereiken.

swtb_new_pm.png Morpheus2002 (PM)
swtb_new_pm.png DonRaja (PM)
swtb_new_pm.png ValHallen(PM)

Verder is er een centrale VBL-mods PM Inbox die te bereiken is door een PM te sturen naar VblMods.


Valt je iets op dat niet in VBL thuis hoort, maak dan gebruik van de topicreport (mod.gif, kan anoniem). VBL is zoals gezegd erg druk, dus niet alles kan altijd gezien worden. Het wordt op prijs gesteld als gebruik wordt gemaakt van de topicreport (werkt het snelste). Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.

:P
  Forum Admin dinsdag 30 juli 2013 @ 21:56:58 #2
35723 crew  GGMM
pi_129523283
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Verder kun je dit Feedback topic gebruiken voor op -en aanmerkingen, suggesties, complimenten, kritiek enzovoort.
Ik wil graag mijn complimenten maken voor Moblo. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:00:05 #3
104871 remlof
Europees federalist
pi_129523446
Ik ook. De reekster.
pi_129523485
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik wil graag mijn complimenten maken voor Moblo. :)
Eens :Y
BFF met GGMM
pi_129529088
Ik word echt gek de laatste tijd van het getroll in het Feyenoordtopic. Elke keer ontstaan er zinloze discussies en hele topics worden verziekt. Zou hier een keer naar gekeken kunnen worden? Ik ga niet om bans vragen maar misschien kunnen bepaalde users verzocht worden om hier weg te blijven. Het kan niet de bedoeling zijn dat Ajacieden daar zo de sfeer verzieken dat Feyenoorders die al jaren zonder problemen in die topicreeks posten (zoals ik, maar ook anderen) geneigd zijn om weg te blijven.

Voor de duidelijkheid, van mij mag iedereen er posten (niet alleen Feyenoord-supporters uiteraard) maar niet als je enige intentie is om te zieken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129532673
Ik vind het zwaar overdreven, bijna alles wat Feyenoorders niet willen horen wordt gezien als trollen of zieken, zelfs als het feiten betreft. Voorbeeld:
"Feyenoord is al 14 jaar geen kampioen geworden"
"Feyenoord heeft al 10 jaar niets laten zien in Europa"

Waarom mag dit niet gezegd worden? Ok, je kan je afvragen wat de relevantie is maar het is geen 'getroll'. Als Ajacieden moeten horen dat we 7 jaar op rij geen kampioen werden of een financiële flater hebben geslagen met Suljemani dan is dat ook geen 'getroll'

Verder vind je wel dat iedereen mag posten in het Feyenoordtopic...accepteer dan gewoon dat sommige mensen een andere mening hebben over Feyenoord. Bovendien, het is nog maar de vraag of hun mening zo anders is. Gisteren werd vooral gesteld dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is en wellicht ook geen tweede kan/zal worden. Dat mag je zien als 'zieken', maar vele neutrale voetbalkenners en zelfs mensen intern bij Feyenoord hebben die mening ook. Maar als een uitgesproken Ajacied of PSV-er dat zegt is het ineens schoppen tegen het zere been.

Er was een tijd dat er echt getrolled werd in het Feyenoordtopic maar afgelopen dagen is dat geenszins het geval. Als je je continu aangevallen voelt bij elk woord dat een niet-Feyenoord rept over Feyenoord, dan roep je het echte 'getroll' ook over je af.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129532729
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 23:53 schreef heiden6 het volgende:
Ik word echt gek de laatste tijd van het getroll in het Feyenoordtopic. Elke keer ontstaan er zinloze discussies en hele topics worden verziekt. Zou hier een keer naar gekeken kunnen worden? Ik ga niet om bans vragen maar misschien kunnen bepaalde users verzocht worden om hier weg te blijven. Het kan niet de bedoeling zijn dat Ajacieden daar zo de sfeer verzieken dat Feyenoorders die al jaren zonder problemen in die topicreeks posten (zoals ik, maar ook anderen) geneigd zijn om weg te blijven.

Voor de duidelijkheid, van mij mag iedereen er posten (niet alleen Feyenoord-supporters uiteraard) maar niet als je enige intentie is om te zieken.
Als je vindt dat er mensen zijn met de intentie om te zieken, TR het dan. Ga er dan niet op in, je veroorzaakt zelf meer gezeik in het topic. Zelf wordt ik het gezanik wel zat, iedereen wordt afgekat bij een andere mening, vind ik echt triest en jammer. Er worden echt wel zinnige dingen gezegd door dei mensen, alleen accepteert de hoge raad van het topic dat niet. Het moet wel een openbaar forum blijven waar iedereen zijn mening mag geven. Dat heb ik al eerder gezegd vandaag (om het maar zo te zeggen).

Soms wordt er ook weer onnodig gerefereerd naar de Tweede Wereldoorlog, snap dan niet dat je daaruit je genoegen moet halen om iemand op zijn plek te zetten. Ja, omdat er rivaliteit is met Ajax. Maar mij lijkt het dieptriest als je je door dat je hele leven laat lijden. Mag dat ook eens worden gezegd? Nee hoor, want straks krijg ik weer iedereen op mijn dak. Vandaag al eerder gehad, dan moet ik gelijk maar opkankeren. Als je wilt dat alles naar jouw zin gaat, moet je maar naar het volk op Netwerk.to gaan. Daar lopen niet de mensen rond die niet in jouw straatje passen.

Niemand doet iets fout in het Feyenoordtopic, volgens hunzelf. De ideale schoonzoon.
pi_129532733
Nu zal ik vast weer worden uitgemaakt voor wannabee-moderator
pi_129532760
Overigens was dit gekibbel ook een tijdje in het PSV-topic, maar daar is niets meer van te merken.
pi_129532778
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 02:55 schreef Shreyas het volgende:
Ik vind het zwaar overdreven, bijna alles wat Feyenoorders niet willen horen wordt gezien als trollen of zieken, zelfs als het feiten betreft. Voorbeeld:
"Feyenoord is al 14 jaar geen kampioen geworden"
"Feyenoord heeft al 10 jaar niets laten zien in Europa"

Waarom mag dit niet gezegd worden? Ok, je kan je afvragen wat de relevantie is maar het is geen 'getroll'. Als Ajacieden moeten horen dat we 7 jaar op rij geen kampioen werden of een financiële flater hebben geslagen met Suljemani dan is dat ook geen 'getroll'

Verder vind je wel dat iedereen mag posten in het Feyenoordtopic...accepteer dan gewoon dat sommige mensen een andere mening hebben over Feyenoord. Bovendien, het is nog maar de vraag of hun mening zo anders is. Gisteren werd vooral gesteld dat Feyenoord geen kampioenskandidaat is en wellicht ook geen tweede kan/zal worden. Dat mag je zien als 'zieken', maar vele neutrale voetbalkenners en zelfs mensen intern bij Feyenoord hebben die mening ook. Maar als een uitgesproken Ajacied of PSV-er dat zegt is het ineens schoppen tegen het zere been.

Er was een tijd dat er echt getrolled werd in het Feyenoordtopic maar afgelopen dagen is dat geenszins het geval. Als je je continu aangevallen voelt bij elk woord dat een niet-Feyenoord rept over Feyenoord, dan roep je het echte 'getroll' ook over je af.
Ik zit al tien jaar op Fok! en kom zolang ik me kan herinneren in het Feyenoordtopic, en ik heb nog nooit eerder op deze manier geklaagd. Het gaat er niet om wat iemands mening is, er wordt immers door iedereen genoeg gekankerd op Feyenoord, dat kunnen we zelf ook prima.

Als er een discussie is over de verwachtingen voor het komende seizoen, en je merkt daar op dat je denkt dat Feyenoord maximaal derde wordt (zoals ik btw zelf opmerkte in het huidige topic), dan ben je normaal aan het posten ongeacht voor welke club je bent.

Als je speciaal naar het Feyenoordtopic komt als Ajacied om daar uit het niets te komen melden dat Feyenoord geen enkele kans maakt om tweede te worden, dan ben je aan het trollen.

En dit viel dan nog wel mee, de afgelopen tijd gebeurt het echt om de haverklap dat ik het topic open en er weer discussies zijn die altijd beginnen met dit soort gezeik.

Als er een topic is over het komende seizoen en de vraag wie er gaat degraderen, dan geef ik daar mijn mening wel, maar ik ga toch ook niet zomaar naar het Go Ahead Eagles-topic om daar uit het niets te komen melden dat ze dit jaar kansloos zijn in de eredivisie en gaan degraderen? :?

En als je dat dan elke twee dagen doet, de ene keer wat subtieler dan de andere keer, en mensen klagen erover, dan zeggen dat ik gewoon mijn mening geef. :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129532804
quote:
9s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Als je vindt dat er mensen zijn met de intentie om te zieken, TR het dan. Ga er dan niet op in, je veroorzaakt zelf meer gezeik in het topic. Zelf wordt ik het gezanik wel zat, iedereen wordt afgekat bij een andere mening, vind ik echt triest en jammer. Er worden echt wel zinnige dingen gezegd door dei mensen, alleen accepteert de hoge raad van het topic dat niet. Het moet wel een openbaar forum blijven waar iedereen zijn mening mag geven. Dat heb ik al eerder gezegd vandaag (om het maar zo te zeggen).

Soms wordt er ook weer onnodig gerefereerd naar de Tweede Wereldoorlog, snap dan niet dat je daaruit je genoegen moet halen om iemand op zijn plek te zetten. Ja, omdat er rivaliteit is met Ajax. Maar mij lijkt het dieptriest als je je door dat je hele leven laat lijden. Mag dat ook eens worden gezegd? Nee hoor, want straks krijg ik weer iedereen op mijn dak. Vandaag al eerder gehad, dan moet ik gelijk maar opkankeren. Als je wilt dat alles naar jouw zin gaat, moet je maar naar het volk op Netwerk.to gaan. Daar lopen niet de mensen rond die niet in jouw straatje passen.

Niemand doet iets fout in het Feyenoordtopic, volgens hunzelf. De ideale schoonzoon.
Ik ga er ook niet op in, en ik heb het al vaker gemeld met een TR en mensen gevraagd om niet te reageren (wat mij ook niet altijd lukt). Maar omdat het een structureel probleem lijkt kom ik het hier aankaarten, iets wat ik in 10 jaar Fok! ook nog nooit heb gedaan. Verder, zie mijn vorige reactie op de post van Shreyas.

Jij reageert meestal wel normaal maar dat kan ik van GGMM of die ene puber van wie ik de username even niet weet toch niet bepaald zeggen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129533068
VBL / Het grote PSV-topic #783: Ado uit, altijd lastig

Kan die Syntix niet een preek krijgen ofzo? Alleen maar bullshit posten om puur te zuigen en mensen uit te lokken. Inhoudelijk is het ook NIETS en hij wordt zelfs uitgekotst door veel ajacieden. Laat hem lekker ergens anders dit soort troll posts plaatsen, het liefst natuurlijk helemaal niet.

http://fok.nl/sherlock/?by=syntix&about=psv¬intopic=0
Man, man, man, wat een frustraties kan een mensen hebben. Volslagen idioot :')

Denk zelf dat dit soort figuren het verpesten voor andere mensen in het PSV topic die wel normaal kunnen doen. Daarom zien ze achter elke boom een vijand. Maargoed, dat is mijn mening :)
pi_129533439
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 04:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
VBL / Het grote PSV-topic #783: Ado uit, altijd lastig

Kan die Syntix niet een preek krijgen ofzo? Alleen maar bullshit posten om puur te zuigen en mensen uit te lokken. Inhoudelijk is het ook NIETS en hij wordt zelfs uitgekotst door veel ajacieden. Laat hem lekker ergens anders dit soort troll posts plaatsen, het liefst natuurlijk helemaal niet.

http://fok.nl/sherlock/?by=syntix&about=psv¬intopic=0
Man, man, man, wat een frustraties kan een mensen hebben. Volslagen idioot :')

Denk zelf dat dit soort figuren het verpesten voor andere mensen in het PSV topic die wel normaal kunnen doen. Daarom zien ze achter elke boom een vijand. Maargoed, dat is mijn mening :)
Dat ventje überhaupt serieus nemen :')

Die zit hier elke dag niets anders te doen dan expres mensen te vervelen.
In het TDF forum kwam hij ook alleen maar langs om te vertellen dat mensen dom waren omdat ze niet zagen dat alle wielrenners schoon waren. En dat ongeveer 20x per dag :') Je zal maar zo'n leven hebben.

Het trollen in het Fnoordtopic begint zelfs voor mij vervelend te worden en ik kan er zelf ook wel wat van. Betrap me er op dat ik amper nog in het topic kom omdat er tegenwoordig meer ajacieden posten dan Feyenoorders. Geen grap.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_129533892
Die Syntix inderdaad. Wat een drama. Daar mag wel een keertje tegen opgetreden worden. Ik ben een fanatieke Ajacied, maar ik kom hier vooral om gezellig over voetbal te ouwehoeren met Jan en alleman. Natuurlijk baal ik als Ajax verliest, maar ik zal zelden op Fok! zitten als Ajax speelt. Dat scheelt dan weer. Want uiteraard heb dan ook ik mijn emoties. Maar dat je je als Ajacied zo druk kan maken om een wedstrijd van PSV tegen Zulte, dat kan ik niet begrijpen. Een ban hoeft van mij niemand te krijgen, maar een keertje zeggen dat hij normaal moet doen zou goed zijn voor hem.
pi_129534504
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 08:22 schreef Jochie1900 het volgende:
Een ban hoeft van mij niemand te krijgen, maar een keertje zeggen dat hij normaal moet doen zou goed zijn voor hem.
Ik denk dat meer mensen met je eens zijn :')

http://fok.nl/sherlock/in(...)+syntix¬intopic=0
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_129536045
Ik ben ermee bezig.
BFF met GGMM
pi_129536908
^O^
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 13:12:03 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_129541223
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 10:22 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben ermee bezig.
Waarom is dit topic niet Sticki ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 13:15:15 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_129541318
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2013 07:22 schreef Cara het volgende:

[..]

Dat ventje überhaupt serieus nemen :')

Dit is jouw standaard post in mijn topics :

quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:27 schreef Cara het volgende:
Ok.
Hoogstaand en niet irritant.

Pure kwaliteit. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 13:19:20 #20
35723 crew  GGMM
pi_129541434
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 03:10 schreef heiden6 het volgende:
Jij reageert meestal wel normaal maar dat kan ik van GGMM of die ene puber van wie ik de username even niet weet toch niet bepaald zeggen.
Ik reageer prima. Je moet niet zo zeuren.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129541465
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik reageer prima. Je moet niet zo zeuren.
Dat noemen ze: ''Lezen wat je wil''.
pi_129541576
Geen slowchat hier. En beperk het trollen in elkaars topic/overspannen reageren tot een minimum aub.
BFF met GGMM
pi_129541580
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129542095
Ik ben echt gruwelijk klaar met oppertrol Syntix. Kan daar niet een keer flink tegen opgetreden worden. Echt niets anders dan trolreacties, nog nooit iets zinnigs gepost die gast.
pi_129542155
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ben echt gruwelijk klaar met oppertrol Syntix. Kan daar niet een keer flink tegen opgetreden worden. Echt niets anders dan trolreacties, nog nooit iets zinnigs gepost die gast.
Gisteren was hij ook erg storend.
pi_129542245
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef Knalerwtje het volgende:
Ik ben echt gruwelijk klaar met oppertrol Syntix. Kan daar niet een keer flink tegen opgetreden worden. Echt niets anders dan trolreacties, nog nooit iets zinnigs gepost die gast.
De Don is er mee bezig. Vraag mij af waarmee :P Een PM naar hem?
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 13:47:45 #27
35723 crew  GGMM
pi_129542263
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

De Don is er mee bezig. Vraag mij af waarmee :P
Een huurmoordenaar.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129542657
BFF met GGMM
pi_129545994
quote:
7s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik reageer prima. Je moet niet zo zeuren.


[ Bericht 1% gewijzigd door DonRaja op 31-07-2013 15:39:00 (Geen SC hier.) ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129546557
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

De Don is er mee bezig. Vraag mij af waarmee :P Een PM naar hem?
Done.
BFF met GGMM
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 15:59:22 #31
35723 crew  GGMM
pi_129546803
Potverdikkie Raja, nu ben ik benieuwd wat hij zei.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129546867
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 15:59 schreef GGMM het volgende:
Potverdikkie Raja, nu ben ik benieuwd wat hij zei.
Hij wil het je vast wel dm-en.
BFF met GGMM
pi_129548068
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 16:00 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij wil het je vast wel dm-en.
Mocht hij meelezen, ik ben ook heel benieuwd.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 18:17:36 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_129551212
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Net zoals jouw topics van hoogstaande, totaal niet irritant top top kwaliteit.
Dat zijn idd 95 % pareltjes. Af en toe een geintje tussendoor. Dan mag je zeiken of zeuren. Zoals ik net een niet-leuk topic opende. Dan mag ie komen zeggen dat het kut is. Maar hij post in ieder topic van me niks zeggende kreten als care of ok.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129551339
GEEN slowchat.
BFF met GGMM
pi_129551492
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
GEEN slowchat.
Geldt dit alleen voor mij en niet voor degene waar ik op reageer? :?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 18:30:11 #37
35723 crew  GGMM
pi_129551513
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
GEEN slowchat.
die berichten van mij en heiden had je gewoon kunnen laten staan hoor. ging gewoon over het Feyenoordtopic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129551530
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:23 schreef DonRaja het volgende:
GEEN slowchat.
Grote DonRaja, kan dit topic sticky?
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 18:39:15 #39
35723 crew  GGMM
pi_129551763
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Je maakt je er wel druk om zeg, maar leuk dat je een doel hebt gevonden in je leven.

[ Bericht 17% gewijzigd door DonRaja op 31-07-2013 22:11:22 ]
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 18:46:12 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_129551988
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over :? :D

:P

[ Bericht 12% gewijzigd door DonRaja op 31-07-2013 22:11:31 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129551993
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

die berichten van mij en heiden had je gewoon kunnen laten staan hoor. ging gewoon over het Feyenoordtopic.
Sportief. ^O^
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129552006
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Grote DonRaja, kan dit topic sticky?
Dat is wel handig, ik kon het in eerste instantie niet vinden.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_129552886
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat is wel handig, ik kon het in eerste instantie niet vinden.
Dat is ook de bedoeling. Niet verder vertellen hè?
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 19:44:57 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_129553887
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 13:12 schreef tong80 het volgende:

[..]

Waarom is dit topic niet Sticki ?

:P
:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129559250
Nu ook sticky.
BFF met GGMM
pi_129559363
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]


Doe eens gauw normaal jij.

[ Bericht 18% gewijzigd door DonRaja op 31-07-2013 22:11:45 ]
BFF met GGMM
pi_129559384
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 18:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Sportief. ^O^
Juist, dat had dus net zo goed via DM gekund.
BFF met GGMM
pi_129559888
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 21:48 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Doe eens gauw normaal jij.
Het was slechts een constatering.
pi_129560431
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Het was slechts een constatering.
Je vergelijkt hem met een gezwel en gaat dat nu nog goedpraten ook...
BFF met GGMM
pi_129560466
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:12 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je vergelijkt hem met een gezwel en gaat dat nu nog goedpraten ook...
Zijn topics ja.
pi_129560495
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zijn topics ja.
Ik vind het zeer ongepast.
BFF met GGMM
pi_129560497
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zijn topics ja.
Wat is er verkeerd aan die topics dan? Soms zijn het er overdreven veel..
  Forum Admin woensdag 31 juli 2013 @ 22:15:32 #53
35723 crew  GGMM
pi_129560561
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zijn topics ja.
Verdraai het maar ja.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129560578
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het zeer ongepast.
Dat mag je vinden uiteraard. :)
pi_129560632
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat mag je vinden uiteraard. :)
Misschien zijn jouw maatstaven heel anders dan die van de crew :).
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 22:21:08 #56
7889 tong80
Spleenheup
pi_129560794
VBL / Messi in compromiterende pose met blondine in Las Vegas

Ook een leuke.

Niveautje hoor.

Heb hem een linkje gegeven naar een kuttopic.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 22:22:07 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_129560829
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik vind het zeer ongepast.
Kan er alleen maar om lachen. Ze zetten zichzelf mooi neer.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 31 juli 2013 @ 22:22:35 #58
7889 tong80
Spleenheup
pi_129560850
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Dat mag je vinden uiteraard. :)
Bedankt voor de toestemming.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 31 juli 2013 @ 23:22:52 #59
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129563426
Waarom is Steven mod? Hij is er nooit.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_129563599
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Waarom is Steven mod? Hij is er nooit.
We hanteren een roulatiesysteem.
BFF met GGMM
pi_129563876
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Waarom is Steven mod? Hij is er nooit.
Daarom is hij ook mod geworden ;)
pi_129563911
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:22 schreef Happel het volgende:
Waarom is Steven mod? Hij is er nooit.
Stel je voor als nieuwe mod, onder nieuwe voorwaarden.
pi_129569486
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We hanteren een roulatiesysteem.
Hij is vrij? :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_129578292
VBL / Live Eredivisieverslagen 13/14 #1 Zin in!

Hallo, beste moderator. Zou er alvast op dit wekelijks druk bezochte topic een mooie reeks kunnen komen, voor het morgen alweer misgaat? Veel succes het komende seizoen.

gr gr
pi_129581136
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen 13/14 #1 Zin in!

Hallo, beste moderator. Zou er alvast op dit wekelijks druk bezochte topic een mooie reeks kunnen komen, voor het morgen alweer misgaat? Veel succes het komende seizoen.

gr gr
Was volgens mij al gedaan.
BFF met GGMM
pi_129581151
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Was volgens mij al gedaan.
Hm, nooit iets van gemerkt eigenlijk. Maar 't zal wel.
pi_129581200
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hm, nooit iets van gemerkt eigenlijk. Maar 't zal wel.
Het is de eerste in de nieuwe reeks, zou vreemd zijn als je wel wat had gemerkt.
BFF met GGMM
pi_129581674
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Het is de eerste in de nieuwe reeks, zou vreemd zijn als je wel wat had gemerkt.
Kan er niet op klikken, zit geen reeks op.
pi_129581805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Kan er niet op klikken, zit geen reeks op.
Nu wel.
BFF met GGMM
pi_129581825
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:52 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nu wel.
^O^
pi_129581928
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Kan je hem alvast reeksen?
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:50 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Done
raar
pi_129581965
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

raar
Was blijkbaar niet goed gedaan. Nu nogmaals met reekstool gedaan en nu wel correct. Excuses.
BFF met GGMM
pi_129619288


[ Bericht 100% gewijzigd door DonRaja op 02-08-2013 17:13:51 ]
pi_129619714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 16:59 schreef Syntix het volgende:

Bedank je fans maar via DM. Niet hier.
BFF met GGMM
  Forum Admin vrijdag 2 augustus 2013 @ 22:23:16 #75
35723 crew  GGMM
pi_129633441
quote:
Done.
BFF met GGMM
  Forum Admin vrijdag 2 augustus 2013 @ 23:30:45 #77
35723 crew  GGMM
pi_129633597
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2013 23:27 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Done.
Bedankt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129650768
Bijzonder leuke tt.

Sorry, ik faal. Ik dacht dat dit de slowchat was.
  Forum Admin zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:49:59 #80
35723 crew  GGMM
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:50:55 #81
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129651126
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin zaterdag 3 augustus 2013 @ 17:50:57 #82
35723 crew  GGMM
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 augustus 2013 @ 18:31:30 #83
7889 tong80
Spleenheup
pi_129652235
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Bijzonder leuke tt.

Sorry, ik faal. Ik dacht dat dit de slowchat was.
Neuken ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129653176
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 18:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

Neuken ?

:P
Liever niet.
pi_129654210
Syntix gaat weer gewoon door waar hij was gebleven.... Kan er iemand eens ECHT optreden tegen die loser?
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 augustus 2013 @ 19:53:30 #86
7889 tong80
Spleenheup
pi_129655126
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:
Syntix gaat weer gewoon door waar hij was gebleven.... Kan er iemand eens ECHT optreden tegen die loser?
Wie is dat ? En waar gaat ie mee door ?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_129662959
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:
Syntix gaat weer gewoon door waar hij was gebleven.... Kan er iemand eens ECHT optreden tegen die loser?
Done
BFF met GGMM
pi_129663071
quote:
Is dicht
BFF met GGMM
  Forum Admin zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:34:16 #90
35723 crew  GGMM
pi_129663082
Thnx.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2013 @ 23:44:41 #91
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129663476
quote:
quote:
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
debiel.
Right back at 'ya.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 19:13:31 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129687352
VBL / [FC TWENTE] #158: Twente +O Zou iemand die + even achter de O willen zetten? Blijft er nogal knullig uitzien :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Forum Admin zondag 4 augustus 2013 @ 19:14:12 #93
35723 crew  GGMM
pi_129687373
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #158: Twente O+ Zou iemand die + even achter de O willen zetten? Blijft er nogal knullig uitzien :')
Done.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 4 augustus 2013 @ 19:14:54 #94
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129687390
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2013 19:14 schreef GGMM het volgende:

[..]

Done.
Senkjoe :*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_129691916
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2013 23:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Done
Hulde. In TdF hebben ze er niks aan gedaan, toch mooi dat er toch iemand is die er wat aan doet.
pi_129701997
Kan iemand mijn reacties terugplaatsen in het Feyenoord topic? DonRaja is compleet doorgedraaid en zit gewoon reacties te verwijderen die hem niet zinnen. Als je niet met je modrechten om kan gaan ga dan lekker ff heel lang fietsen

Dat je keihard koek krijgt van PEC Zwolle moet je niet gaan afreageren op users.
pi_129702081
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand mijn reacties terugplaatsen in het Feyenoord topic? DonRaja is compleet doorgedraaid en zit gewoon reacties te verwijderen die hem niet zinnen. Als je niet met je modrechten om kan gaan ga dan lekker ff heel lang fietsen

Dat je keihard koek krijgt van PEC Zwolle moet je niet gaan afreageren op users.
Ga weg mafkees :')
BFF met GGMM
pi_129702131
Als je elke keer op deze manier gaat reageren als Feyenoord verliest gaat het nog vaak genoeg fout
pi_129702164
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je elke keer op deze manier gaat reageren als Feyenoord verliest gaat het nog vaak genoeg fout
Ik laat genoeg staan. Maar dat van van jou was nutteloos gezuig.
BFF met GGMM
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:51:56 #100
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_129702181
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik laat genoeg staan. Maar dat van van jou was nutteloos gezuig.
Nee dat was het niet. Als je niet neutraal kan modden doe het dan lekker niet
pi_129702250
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Nee dat was het niet. Als je niet neutraal kan modden doe het dan lekker niet
Whatever: forum@fok.nl
BFF met GGMM
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:53:54 #102
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_129702261
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Whatever: forum@fok.nl
Prima, zal ik zeker doen
pi_129702288
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Prima, zal ik zeker doen
:W
BFF met GGMM
pi_129702356
Hier geen SC meer, ga maar mailen.
BFF met GGMM
  maandag 5 augustus 2013 @ 00:56:39 #105
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_129702364
Ja blijft maar lekker verwijderen DonRaja. Lekker neutraal ben je
pi_129702406
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja blijft maar lekker verwijderen DonRaja. Lekker neutraal ben je
Moeite met lezen?
BFF met GGMM
pi_129710379
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juli 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

Pleur eens op naar het feedbacktopic. Of beter nog; een ander forum.
Is dit nu mod hier?

_O-.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_129710487
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Is dit nu mod hier?

_O-.
Een hele goede mod, een nachtmerrie als user. :+
BFF met GGMM
  Forum Admin maandag 5 augustus 2013 @ 17:22:05 #109
35723 crew  GGMM
pi_129721224
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2013 12:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Is dit nu mod hier?

_O-.
Ben je er nou nog steeds? -O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129721324
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ben je er nou nog steeds? -O-
Veel succes hoor :*.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Forum Admin maandag 5 augustus 2013 @ 17:25:14 #111
35723 crew  GGMM
pi_129721354
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:24 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Veel succes hoor :*.
Komt goed. Bedankt.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129770065
En dichthouden hé.
pi_129770073
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
En dichthouden hé.
quote:
7s.gif Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Komt goed. Bedankt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_129770095
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

[..]

Kan ik ondertussen wat van mijn leven maken.
pi_129770153
Ga je nou selectief lopen modereren en mijn post editten? Bah :r
BFF met GGMM
  Forum Admin dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:07:40 #116
35723 crew  GGMM
pi_129770170
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Ga je nou selectief lopen modereren en mijn post editten? Bah :r
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Whatever: forum@fok.nl
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129770191
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:

[..]

[..]

Jij bent gewoon niet neutraal. :{w
BFF met GGMM
pi_129770215
Dit is niet de sc he
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  Forum Admin dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:08:47 #119
35723 crew  GGMM
pi_129770226
Hier geen SC meer, ga maar mailen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129770232
SC'en doe je maar in GC.

Tot zo ver deze verkapte modpost.
pi_129770253
Hier geen SC meer. Anders gaat Davy mailen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:11:20 #122
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129770327
Hallo,

Ik wil graag melden dat die stevenmac26 echt een schijtuser is.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:12:44 #123
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_129770376
Ik vind alle mods maar aidslijers.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Forum Admin dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:13:14 #124
35723 crew  GGMM
pi_129770388
Oke. Leuk geweest.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:13:35 #125
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_129770405
GGMM gooit het zo wel weer open, anders kan hij geen topic bedenken om contact te leggen met Davy.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_129770414
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
GGMM gooit het zo wel weer open, anders kan hij geen topic bedenken om contact te leggen met Davy.
Stoppen nu
SC blijft gewoon dicht
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_129770421
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Stoppen nu
SC blijft gewoon dicht
^O^
pi_129770425
Wat is dit.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129770467
Slechte beslissing. De SC was de enige manier waar diverse verschillende supporterskringen op een gezellige toon met elkaar omgingen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:15:38 #130
35723 crew  GGMM
pi_129770485
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Slechte beslissing. De SC was de enige manier waar diverse verschillende supporterskringen op een gezellige toon met elkaar omgingen.
Dat kan alsnog hoor, je hebt geen sc nodig om normaal te doen tegen elkaar toch?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129770547
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat kan alsnog hoor, je hebt geen sc nodig om normaal te doen tegen elkaar toch?
Waar moet dat dan? Nu ben je overal zo off-topic.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129770560
En Hools blijft open?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129770571
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef Muto het volgende:
En Hools blijft open?
Kapen die handel.
pi_129770596
Racisten.
pi_129770613
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kapen die handel.
Dan ben ik inderdaad daarheen. Want daar worden ook dingen besproken die elders op het forum besproken kunnen worden. Racisten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129770617
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Kapen die handel.
Doe ik niet aan mee.

Niet dat je me gaat missen.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:19:34 #137
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_129770658
Gooi die SC eens open.
Dit, dus.
pi_129770669
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Doe ik niet aan mee.

Niet dat je me gaat missen.
Voor iemand die de meeste posts in de SC, heb je wel een hele grote bek dat alles kut was. Je had ook gewoon kennen opdonderen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin dinsdag 6 augustus 2013 @ 22:20:10 #139
35723 crew  GGMM
pi_129770676
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:17 schreef Muto het volgende:
En Hools blijft open?
Hm, goed punt. Helaas.

Open.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129770685
Is weer open.
BFF met GGMM
pi_129770693
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:19 schreef Muto het volgende:

[..]

Voor iemand die de meeste posts in de SC, heb je wel een hele grote bek dat alles kut was. Je had ook gewoon kennen opdonderen.
Wat? Zeg ik dat alles kut is? Ik laat gewoon die SC met rust, is hun pleziertje. Niet de onze.
pi_129770733
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat? Zeg ik dat alles kut is? Ik laat gewoon die SC met rust, is hun pleziertje. Niet de onze.
Nee, ik heb het niet over Hools. Ik zie overigens niet in waarom wij daar niet mogen posten, maar dat geheel terzijde. Het gaat erom dat jij het eens lijkt te zijn dat de SC dicht is gegaan.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129770747
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat? Zeg ik dat alles kut is? Ik laat gewoon die SC met rust, is hun pleziertje. Niet de onze.
SC is weer open, ga daar maar verder discussiëren.
BFF met GGMM
pi_129770749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Muto het volgende:

[..]

Nee, ik heb het niet over Hools. Ik zie overigens niet in waarom wij daar niet mogen posten, maar dat geheel terzijde. Het gaat erom dat jij het eens lijkt te zijn dat de SC dicht is gegaan.
Mij maakt het niet echt uit hoor.
pi_129804637
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 03:24:21 #147
104871 remlof
Europees federalist
pi_129853969
VBL / [VBL Slowchat] #2389 haha vitesse uit europa oké

Deze spoiler TT verminderde mijn enthousiasme om naar de samenvatting van de wedstrijd te kijken aanzienlijk ;(
  Moderator vrijdag 9 augustus 2013 @ 03:37:34 #148
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_129854036
quote:
9s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 03:24 schreef remlof het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2389 haha vitesse uit europa oké

Deze spoiler TT verminderde mijn enthousiasme om naar de samenvatting van de wedstrijd te kijken aanzienlijk ;(
Meid, wat naar ;(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 9 augustus 2013 @ 03:39:00 #149
104871 remlof
Europees federalist
  Forum Admin vrijdag 9 augustus 2013 @ 22:27:57 #151
35723 crew  GGMM
pi_129881232
quote:
Ok.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129900472
Hallo collega's :)

VBL / COME ON HEERENVEEN!

Dit topic lijkt mij overbodig.
pi_129900503
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
Hallo collega's :)

VBL / COME ON HEERENVEEN!

Dit topic lijkt mij overbodig.
Klopt
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:43:11 #154
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_129907803
quote:
14s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:36 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Klopt
ey steven mattie alles goed
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_129907817
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

ey steven mattie alles goed
Goed en met jou?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 19:45:25 #156
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_129907872
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Goed en met jou?
altijd lekker. blijf je nu weer tijdje of ben je straks weer verdwenen :{
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_129907917
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

altijd lekker. blijf je nu weer tijdje of ben je straks weer verdwenen :{
Ik blijf. Maar verder kan dit in de sc
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_129936705
kan iemand dit trollfestijn eens aanpakken : VBL / Het grote Feijenoordtopic #1226: Op naar plek 12! Het kan nog!
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Forum Admin zondag 11 augustus 2013 @ 16:38:59 #160
35723 crew  GGMM
pi_129942302
Is goed.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_129962107
VBL wordt volgespamd met kuttopics. Ik kan ze niet meer sluiten, wil iemand anders het doen? :*
Brutal. Fucking. Metal.
  maandag 12 augustus 2013 @ 00:02:14 #163
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_129962120
quote:
10s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
VBL wordt volgespamd met kuttopics. Ik kan ze niet meer sluiten, wil iemand anders het doen? :*
Door dezelfde persoon, zou het HMF zijn>
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_129962137
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Door dezelfde persoon, zou het HMF zijn>
Geen idee, ik kan geen kloonscans doen :+
Brutal. Fucking. Metal.
pi_129981074
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1228 Onze jeugd heeft elders toekomst

Twee feyenoord topics, deze is niet gereekst.
pi_129981416
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef Tyron het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1228 Onze jeugd heeft elders toekomst

Twee feyenoord topics, deze is niet gereekst.
Is dicht.
BFF met GGMM
pi_130146824
Er zijn weer allemaal topics over FOX door verschillende personen omhoog geschopt...

VBL / Prijs FOX Sports zenders bekendgemaakt
VBL / Rechten voor de Premier League naar Eredivisie Live

Kan hier wel denk ik,

VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Live
  Forum Admin vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:04:01 #168
35723 crew  GGMM
pi_130146890
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Er zijn weer allemaal topics over FOX door verschillende personen omhoog geschopt...

VBL / Prijs FOX Sports zenders bekendgemaakt
VBL / Rechten voor de Premier League naar Eredivisie Live

Kan hier wel denk ik,

VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Live
Ja, thnx.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:53:38 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_130159968
Ik schaam me dat ik het nog niet eerder gezien heb, even een complimentje voor dit topic: VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!, zit heel wat werk in!

En nu ik toch bezig was in dat topic te kijken, jammer dat er hier niet meer gepost wordt! VBL / VBL: wie is wie? #2.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130160023
quote:
99s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
Ik schaam me dat ik het nog niet eerder gezien heb, even een complimentje voor dit topic: VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!, zit heel wat werk in!

En nu ik toch bezig was in dat topic te kijken, jammer dat er hier niet meer gepost wordt! VBL / VBL: wie is wie? #2.
Bumpje?
  Moderator zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:57:14 #171
9859 crew  Karina
Woman
pi_130160033
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Bumpje?
Done.

[ Bericht 10% gewijzigd door Karina op 17-08-2013 11:10:51 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_130181960
VBL / AFC AJAX #2076: Zondag de Klassieker

iemand kan het FOX topic niet vinden denk ik....
  Forum Admin zaterdag 17 augustus 2013 @ 23:45:47 #173
35723 crew  GGMM
pi_130182166
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / AFC AJAX #2076: Zondag de Klassieker

iemand kan het FOX topic niet vinden denk ik....
Ik zal er ff naar kijken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator zondag 18 augustus 2013 @ 17:40:13 #175
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130204707
quote:
Done.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 11:00:21 #176
7889 tong80
Spleenheup
pi_130229223
Kan een modje hem naar SPT verplaatsen ?

VBL / Feliciteer hier borisz, de beste Topicopener van Sport.

Alvast bedankt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130229275
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje hem naar SPT verplaatsen ?

SPT / Feliciteer hier borisz, de beste Topicopener van Sport.

Alvast bedankt.

:P
Ben wel officieel geen mod meer, maar toch: done ;)
BFF met GGMM
  Trouwste user 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 11:03:14 #178
7889 tong80
Spleenheup
pi_130229302
quote:
14s.gif Op maandag 19 augustus 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ben wel officieel geen mod meer, maar toch: done ;)
Cool. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator maandag 19 augustus 2013 @ 14:15:37 #180
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130236176
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 19 augustus 2013 @ 15:58:44 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_130239978
Waarom is mijn topic dicht ? het is hier toch ook het voetbal topic voor de liefhebbende amateur voetballer ? Ik wilde gewoon wat praktische tips uitwisselen.

Als het niet in vbl kan waar dan wel?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_130240054
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 14:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Geregeld.
VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Live

Kan je dit veranderen in [algemeen] FOX & FOX Sports #2: En we zijn live ? Dat is wat duidelijker denk ik.
  Forum Admin maandag 19 augustus 2013 @ 16:03:14 #183
35723 crew  GGMM
pi_130240132
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is mijn topic dicht ? het is hier toch ook het voetbal topic voor de liefhebbende amateur voetballer ? Ik wilde gewoon wat praktische tips uitwisselen.

Als het niet in vbl kan waar dan wel?
Tips om elkaar te schoppen of te blesseren deel je maar met je vrienden, niet op fok.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130355988
Waarom is er een live topic als daar alles wordt gepost behalve iets over die wedstrijd? En is Leo heeft aids tegenwoordig gewoon normaal? Of Immers is een verstandelijk gehandicapte?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Forum Admin donderdag 22 augustus 2013 @ 18:38:24 #185
35723 crew  GGMM
pi_130356094
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is er een live topic als daar alles wordt gepost behalve iets over die wedstrijd? En is Leo heeft aids tegenwoordig gewoon normaal? Of Immers is een verstandelijk gehandicapte?
Het niveau van het topic komt meestal overeen met dat van de wedstrijd. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130356123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:

[..]

Het niveau van het topic komt meestal overeen met dat van de wedstrijd. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Forum Admin donderdag 22 augustus 2013 @ 18:39:18 #187
35723 crew  GGMM
pi_130356140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
Uh, oke.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130356144
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
1-0
  Forum Admin donderdag 22 augustus 2013 @ 18:40:14 #189
35723 crew  GGMM
pi_130356182
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:39 schreef Knalerwtje het volgende:

[..]

1-0
Valse tussenstanden zijn banbaar. Let daar even op aub. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130356233
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:

[..]

Valse tussenstanden zijn banbaar. Let daar even op aub. :)
_O-

Goeie grap.
pi_130410923
VBL / Topic voor DubbelPain

Doe hier eens een keer wat aan of heeft hij een beschermde status hier?
  Forum Admin zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:53:36 #192
35723 crew  GGMM
pi_130410973
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Topic voor DubbelPain

Doe hier eens een keer wat aan of heeft hij een beschermde status hier?
Ja, rustig maar. Dicht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 24 augustus 2013 @ 12:54:12 #193
7889 tong80
Spleenheup
pi_130412111
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, rustig maar. Dicht.
Werd tijd. :(

Let zelf eens beter op man. :{

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 28 augustus 2013 @ 12:22:20 #195
35723 crew  GGMM
  Trouwste user 2022 woensdag 28 augustus 2013 @ 12:46:09 #196
7889 tong80
Spleenheup
pi_130549507
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Done :@
DoneRaja _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130564774
Graag verscherpt toezicht op de bijdrages van Miertje88 in het Ajaxtopic.

Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
pi_130564927
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag verscherpt toezicht op de bijdrages van Miertje88 in het Ajaxtopic.

Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
Stijn :')
pi_130564957
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Syntix het volgende:

[..]

Stijn :')
Hij heeft gelijk hoor. Gewoon niet zo mal doen, gekkie.
Oh.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 29 augustus 2013 @ 09:21:44 #200
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130586110
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
  Forum Admin donderdag 29 augustus 2013 @ 10:11:03 #201
35723 crew  GGMM
pi_130587188
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag verscherpt toezicht op de bijdrages van Miertje88 in het Ajaxtopic.

Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
Moet je ff linken of een TR maken voortaan aub. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 donderdag 29 augustus 2013 @ 10:18:30 #202
7889 tong80
Spleenheup
pi_130587377
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef GGMM het volgende:

[..]

Moet je ff linken of een TR maken voortaan aub. :)
ff TR aub _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130666173
Kan die Fantasyboy onder verscherpt toezicht?
pi_130667454
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Fantasyboy onder verscherpt toezicht?
omdat ie niet pro ajax is zoals iedereen daar?
pi_130669013
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

omdat ie niet pro ajax is zoals iedereen daar?
Nee omdat het een hele matige troll is.
Oh.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:13:33 #206
7889 tong80
Spleenheup
pi_130669692
Het mooie van VBL is het feit dat een mod zoals DonRaja een afscheidstoernee maakt van een maand. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:36:59 #207
35723 crew  GGMM
pi_130670185
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Fantasyboy onder verscherpt toezicht?
Meh, negeer hem maar gewoon.

quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

omdat ie niet pro ajax is zoals iedereen daar?
Bemoei jij je er maar niet mee. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 zaterdag 31 augustus 2013 @ 13:56:10 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_130670628
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef GGMM het volgende:

[..]

Meh, negeer hem maar gewoon.

[..]

Bemoei jij je er maar niet mee. :)
Mag ik me wel bemoeien ?

Geen idee waar het over gaat verder.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130677471
Kan er even op Fantasyboy gelet worden hij is heel erg aan het kutten op het Ajax topic.
AJ
pi_130749977
Thnx.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 september 2013 @ 15:47:34 #211
7889 tong80
Spleenheup
pi_130778917
GGMM nog even over gisteren. Grapje liep uit de hand. Excuses.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin dinsdag 3 september 2013 @ 16:28:01 #212
35723 crew  GGMM
pi_130780162
Kan gebeuren, geen probleem.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130795569
Ik voel mij al langer onjuist bejegend in de SC. Ik acht de tijd dan ook rijp om deze enge sekte uit zijn lijden te verlossen.
  Forum Admin dinsdag 3 september 2013 @ 22:28:28 #214
35723 crew  GGMM
pi_130795699
Van mij mag hij dicht, maar er zijn helaas nog een aantal mensen die er blijkbaar wel waarde aan hechten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 september 2013 @ 22:29:01 #215
7889 tong80
Spleenheup
pi_130795742
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij al langer onjuist bejegend in de SC. Ik acht de tijd dan ook rijp om deze enge sekte uit zijn lijden te verlossen.
Ben er ook weggejaagd.

Grootste enge kliek van FOK!.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130795808
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Van mij mag hij dicht, maar er zijn helaas nog een aantal mensen die er blijkbaar wel waarde aan hechten.
Ik dacht dat de VBL SC een hechte groep was. :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  Forum Admin dinsdag 3 september 2013 @ 22:30:08 #217
35723 crew  GGMM
pi_130795825
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik dacht
Niet doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130795868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben er ook weggejaagd.

Grootste enge kliek van FOK!.

:P
Nu ik jou achter mij heb staan in mijn grootse queeste zal het niet lang meer duren voor werelddominati... ik bedoel de sluiting van de SC
pi_130796100
#TeamLittlerabbit
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:33:33 #220
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130796110
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij al langer onjuist bejegend in de SC. Ik acht de tijd dan ook rijp om deze enge sekte uit zijn lijden te verlossen.
Eens, het gaat tegenwoordig helemaal nergens meer over.
Oh.
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:38:21 #221
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130796464
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ben er ook weggejaagd.

Grootste enge kliek van FOK!.

:P
Ja eens met deze autist en tevens kutuser.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:39:56 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130796577
GGMM scheldt mijn moeder uit voor hoer. Wat gaan we hieraan doen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 september 2013 @ 22:40:08 #223
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130796589
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja eens met deze autist en tevens kutuser.
_O-
Oh.
  Forum Admin dinsdag 3 september 2013 @ 22:40:35 #224
35723 crew  GGMM
pi_130796616
Ja, leuk. Weer terug naar feedback maar. Laten we hier niet een 2e sc van maken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 dinsdag 3 september 2013 @ 22:49:58 #225
7889 tong80
Spleenheup
pi_130797187
kut, mijn geniale replyes gewist. :( ;)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 4 september 2013 @ 11:43:15 #226
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_130807968
Kan iemand mijn topic ff naar KLB schoppen.

VBL / Die stellingen van Fox op Twitter

Senk joe.
#FreeHat
  Forum Admin woensdag 4 september 2013 @ 11:53:40 #227
35723 crew  GGMM
pi_130808304
Ok
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 september 2013 @ 12:01:20 #228
7889 tong80
Spleenheup
pi_130808539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 11:53 schreef GGMM het volgende:
Ok
Briljante laatste woord. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130809381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij al langer onjuist bejegend in de SC. Ik acht de tijd dan ook rijp om deze enge sekte uit zijn lijden te verlossen.
Gino ♥
  Moderator woensdag 4 september 2013 @ 13:43:55 #230
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_130811071
Het is trouwens "onheus bejegend" ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_130811797
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is trouwens "onheus bejegend" ;)
Bedankt dat je bereid bent het ontbrekende bewijsmateriaal te leveren. Dit is nou typisch zo'n voorbeeld waar ik op doelde :r
pi_130826209
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 04-09-2013 21:09:05 (Opbokken.) ]
AJ
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 september 2013 @ 21:39:36 #233
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_130828028
Zie ik het topic over de interlands van Oranje over het hoofd of is ie er gewoon nog niet?
  Forum Admin woensdag 4 september 2013 @ 21:46:15 #234
35723 crew  GGMM
pi_130828431
quote:
14s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef Pino112 het volgende:
Zie ik het topic over de interlands van Oranje over het hoofd of is ie er gewoon nog niet?
Zover ik weet is die er nog niet, nee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Trouwste user 2022 woensdag 4 september 2013 @ 22:24:58 #235
7889 tong80
Spleenheup
pi_130830615
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:

[..]

Zover ik weet is die er nog niet, nee.
Ik was tot uw dienst :D ;)

VBL / Interlands Oranje......

:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin woensdag 4 september 2013 @ 22:26:18 #236
35723 crew  GGMM
pi_130830701
Ik moet zeggen dat ik moest lachen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130856275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Het is trouwens "onheus bejegend" ;)
Volgens mij is het "onheus benegerd".
pi_130949919
Kan de blok op mijn dm worden opgeheven? Bedankt.
pi_130950011
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan de blok op mijn dm worden opgeheven? Bedankt.
Back ^O^
AJ
pi_130958413
Voet bij stuk houden. Op deze wijze verlies je je laatste geloofwaardigheid. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Tenzij je A zei zonder het hele alfabet te willen opnoemen natuurlijk.
pi_130958445
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Voet bij stuk houden. Op deze wijze verlies je je laatste geloofwaardigheid. Als je A zegt moet je ook B zeggen. Tenzij je A zei zonder het hele alfabet te willen opnoemen natuurlijk.
Ok.
pi_130959233
Genoeg andere SC'en op Fok om aan je trekken te komen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130959252
smerige streken dit.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 8 september 2013 @ 20:11:06 #244
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130959277
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:10 schreef Muto het volgende:
Genoeg andere SC'en op Fok om aan je trekken te komen.
Haha je zei trekken.
Oh.
pi_130959299
Is dit naar aanleiding van overleg binnen de Fok-mods gebeurd of is dit een eenmansactie van GGMM?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130959316
Wat is er aan de hand
AJ
pi_130959343
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
Is dit naar aanleiding van overleg binnen de Fok-mods gebeurd of is dit een eenmansactie van GGMM?
Eenmansactie natuurlijk.
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:13:25 #248
35723 crew  GGMM
pi_130959364
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:11 schreef Muto het volgende:
Is dit naar aanleiding van overleg binnen de Fok-mods gebeurd of is dit een eenmansactie van GGMM?
Collega's vinden het wel prima. Met Steven heb ik het er sowieso al over gehad en van Morph durf ik het wel te gokken :D

Maar ik dacht dat jij het best vond??
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130959392
Gewoon een goede keuze. Wordt verziekt door veel users. Ik kan niet ontkennen dat ik daar een van ben.
pi_130959393
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:12 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Eenmansactie natuurlijk.
Dat zou ik zeer jammer vinden. Bovendien is het erg grappig dat, omdat ik vind dat de SC niet meer goed genoeg was, de SC wordt gesloten. Alsof fucking Muto zo belangrijk voor Fok is. :')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Trouwste user 2022 zondag 8 september 2013 @ 20:14:39 #251
7889 tong80
Spleenheup
pi_130959411
lachen dit :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_130959439
RIP VBL.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:15:42 #253
35723 crew  GGMM
pi_130959478
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
RIP VBL.
Als VBL niet meer is dan één SC dan was het wel heel triest gesteld. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130959487
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Insomnia_ het volgende:
RIP VBL.
Insinueer je hier nu dat VBL niet zonder een SC kan?
pi_130959512
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Insinueer je hier nu dat VBL niet zonder een SC kan?
ja
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959524
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Collega's vinden het wel prima. Met Steven heb ik het er sowieso al over gehad en van Morph durf ik het wel te gokken :D

Maar ik dacht dat jij het best vond??
Steven :'). Die hebben we alweer weken niet meer gezien _O-.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130959546
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

ja
Vroeger was het hier ook ernstig druk, het draaide ontzettend goed. Een SC was niet eens nodig.
pi_130959550
Nu is er nog over:

livetopics die te snel gaan en en in feite niets anders zijn dan 20 mensen die "paal, lat of 1-0 :)" schreeuwen

en topics van mensen die vermelden achter het doel te hebben gezeten of gullit hebben zien debuteren.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 8 september 2013 @ 20:17:21 #259
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130959551
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:16 schreef Muto het volgende:

[..]

Steven :'). Die hebben we alweer weken niet meer gezien _O-.
Die man heeft een leven joh.
Oh.
  zondag 8 september 2013 @ 20:17:49 #260
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130959580
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is er nog over:

livetopics die te snel gaan en en in feite niets anders zijn dan 20 mensen die "paal, lat of 1-0 :)" schreeuwen

en topics van mensen die vermelden achter het doel te hebben gezeten of gullit hebben zien debuteren.
En clubtopics waar iedereen trollt en ruziemaakt.
Oh.
pi_130959594
Als ze de SC sluiten kunnen ze net zo goed dit hele forum sluiten :)
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959612
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is er nog over:

livetopics die te snel gaan en en in feite niets anders zijn dan 20 mensen die "paal, lat of 1-0 :)" schreeuwen

en topics van mensen die vermelden achter het doel te hebben gezeten of gullit hebben zien debuteren.
Livetopics zijn erger dan de SC. Alleen wordt daar nooit opgetreden.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130959626
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is er nog over:

livetopics die te snel gaan en en in feite niets anders zijn dan 20 mensen die "paal, lat of 1-0 :)" schreeuwen

en topics van mensen die vermelden achter het doel te hebben gezeten of gullit hebben zien debuteren.
:P
AJ
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:18:57 #264
35723 crew  GGMM
pi_130959635
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu is er nog over:

livetopics die te snel gaan en en in feite niets anders zijn dan 20 mensen die "paal, lat of 1-0 :)" schreeuwen

en topics van mensen die vermelden achter het doel te hebben gezeten of gullit hebben zien debuteren.
Mooie uitdaging om er een tof forum van te maken dan. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130959651
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef GGMM het volgende:

[..]

Mooie uitdaging om er een tof forum van te maken dan. :)
fuck dat
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959655
Er zijn genoeg SC's in andere fora.
pi_130959657
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat zou ik zeer jammer vinden. Bovendien is het erg grappig dat, omdat ik vind dat de SC niet meer goed genoeg was, de SC wordt gesloten. Alsof fucking Muto zo belangrijk voor Fok is. :')
Nou, nou. Niet zo bescheiden.

Muto for Fuhrer _O_
pi_130959670
het was prima, niemand had er last van.
alleen omdat mensen die het niet leuk meer vonden er maar blijven posten is het gesloten.

niemand had er last van en je hoeft er niet te posten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959672
Maar die weten niks over voetnbal
AJ
  zondag 8 september 2013 @ 20:19:47 #270
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_130959673
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Er zijn genoeg SC's in andere fora.
Eentje zoeken waar ik geen ruzie krijg.
Oh.
pi_130959698
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:19 schreef Insomnia_ het volgende:
het was prima, niemand had er last van.
alleen omdat mensen die het niet leuk meer vonden er maar blijven posten is het gesloten.

niemand had er last van en je hoeft er niet te posten
Het was prima :')?
pi_130959708
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Het was prima :')?
wat was er mis?
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959742
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

wat was er mis?
Begon toch wel veel van hetzelfde te worden. Erg kansloos ook.
pi_130959762
Het enige wat er mis was was dat mensen het stoer vonden om te zeggen dat het gesloten moest worden en er zelf wel paar 100 posts per dag in zette :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959769
Lijkt me wel leuk om een lijstje te maken naar welke SC iedereen gaat.

Muto - TV SC
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:21:41 #276
35723 crew  GGMM
pi_130959772
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:20 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

wat was er mis?
Veel. Check de laatste 3 topics eens, het is één en al gezeik op elkaar. Het gaat helemaal nergens meer over. Het is een UDOWU-kloon geworden.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130959774
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Begon toch wel veel van hetzelfde te worden. Erg kansloos ook.
niemand verplichtte je er te posten.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959785
Ik sta achter dit besluit, Ik heb mij vermaakt met het trollen bij jullie.

En soms ook best wel leuke gesprekken gehad. :)

bedankt jongens
Gino ♥
  zondag 8 september 2013 @ 20:22:09 #279
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130959796
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Muto het volgende:
Lijkt me wel leuk om een lijstje te maken naar welke SC iedereen gaat.

Muto - TV SC
Hools maar mijn posts verdwijnen steeds.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130959813
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

niemand verplichtte je er te posten.
Zou jij het leuk vinden als er bij jou afwezigheid constant over je geluld wordt over dingen in het verleden? Begin dat toch wel ergerlijk te vinden.
pi_130959832
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Caland het volgende:

[..]

Hools maar mijn posts verdwijnen steeds.
Vind ik belachelijk. Jij hebt gewoon het recht om daar te posten.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_130959839
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Zou jij het leuk vinden als er bij jou afwezigheid constant over je geluld wordt over dingen in het verleden? Begin dat toch wel ergerlijk te vinden.
Eigenlijk geef ik daar vrij weinig neuks over.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_130959848
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Muto het volgende:
Lijkt me wel leuk om een lijstje te maken naar welke SC iedereen gaat.

Muto - TV SC
Tjacka - GRTD SC, BNW SC
Gino ♥
pi_130959852
Gewoon andere SC's pakken, is dat ding snel genoeg terug, want dan gaan andere modjes huilen achter de schermen.
  zondag 8 september 2013 @ 20:23:20 #285
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130959856
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Muto het volgende:

[..]

Vind ik belachelijk. Jij hebt gewoon het recht om daar te posten.
Daar ben ik het mee eens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130959871
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.
Fight for your rights, Caland.
pi_130959872
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon een goede keuze. Wordt verziekt door veel users. Ik kan niet ontkennen dat ik daar een van ben.
:')
pi_130959875
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Eigenlijk geef ik daar vrij weinig neuks over.
Ja, omdat het jou vrij weinig interesseert aangezien het niet jouw onderwerp is.

Je snapt ook mijn punt niet dus.
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:23:42 #289
35723 crew  GGMM
pi_130959876
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Daar ben ik het mee eens.
Op een normale manier wel, maar we weten beide dat je dat niet deed. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130959920
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op een normale manier wel, maar we weten beide dat je dat niet deed. :)
Dit is zo'n moment dat ik wel jaloers ben op je mod-schap.
pi_130959927
waarom mogen we geen lijstje maken van SC"s
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 8 september 2013 @ 20:24:58 #292
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130959941
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef GGMM het volgende:

[..]

Op een normale manier wel, maar we weten beide dat je dat niet deed. :)
*beiden
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:25:02 #293
35723 crew  GGMM
pi_130959948
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom mogen we geen lijstje maken van SC"s
Dit is een feedback-topic.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130959962
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:24 schreef Insomnia_ het volgende:
waarom mogen we geen lijstje maken van SC"s
Omdat dit een feedback is.
pi_130959967
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dit is een feedback-topic.
waar moeten we dat dan maken
Gino ♥
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:25:53 #296
35723 crew  GGMM
pi_130959994
quote:
99s.gif Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef Tjacka het volgende:

[..]

waar moeten we dat dan maken
Geen idee.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130960111
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen idee.
oh
Gino ♥
  zondag 8 september 2013 @ 20:28:40 #298
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_130960199
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:

[..]

Geen idee.
Verrassend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_130960271
Gooi gewoon het topic open en reageer niet meer op debieltjes die je niet mag :Z
  Forum Admin zondag 8 september 2013 @ 20:30:55 #300
35723 crew  GGMM
pi_130960338
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gooi gewoon het topic open en reageer niet meer op debieltjes die je niet mag :Z
Juist ja, dat gaat werken. Lees anders de laatste 2000 delen even terug.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_130960405
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:

[..]

Juist ja, dat gaat werken. Lees anders de laatste 2000 delen even terug.
Geen reden om het voor de rest te verpesten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')