zeker die kano gozer weer. ik ben klaar met dit forum het lijkt wel op frankrijk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 03:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ze moeten ons altijd hebben ook. Net als mijn bans en de duur ervan.
Ik pleit voor harde maatregelen.quote:Op maandag 8 juli 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die psycho Sanasoufi komt nu ook al de SC vervuilen met haar Fredfapperij. Niemand wil het, niemand houdt er van.
Spreek voor je eigequote:Op maandag 8 juli 2013 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die psycho Sanasoufi komt nu ook al de SC vervuilen met haar Fredfapperij. Niemand wil het, niemand houdt er van.
Het is opgeschoond Stijn. Maar wel een beetje hypocriet aangezien je zelf het filmpje post...quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:12 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / AFC AJAX #2045 Waar Hoesen de nieuwe Kluivert wordt
Wanneer worden de verkiezingen uitgeschreven voor een nieuwe moderator? Het niveau neemt nu wel treurige vormen aan.
Niet dat ik me verkiesbaar stel.
Ben wel vaker hypocrietquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is opgeschoond Stijn. Maar wel een beetje hypocriet aangezien je zelf het filmpje post...
Ga weg mafkeesquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet dat dit mijn gedrag goed praat.
Meermaals bid ik naar god en hoop op beterschap.
Opgeschoond.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Moses Daddy-Ajala Simon #1: De Nigeriaanse Ronaldo
Dit net nieuwe topic wordt vervuild door mensen die offtopic blaten.
Stukken beter jaquote:Op maandag 22 juli 2013 20:04 schreef tong80 het volgende:
Zo beter Steven ?
VBL / Zover ik weet de enige homo profvoetballer in Nederland
Is al dichtquote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / stevenmac26
Ik vind dit een triest topic.
Gewoon weer mod worden en dat is opgelostquote:Op maandag 22 juli 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Voortaan graag iets langer wachten voordat je een topic sluit.
Hij heeft wel z'n moeder geneukt.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / stevenmac26
Ik vind dit een triest topic.
quote:
Is dicht.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Goed ideetje
Dit valt onder de noemer baggertopic, zou Steven ook zijn moeder neuken?
Nee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
VBL / Goed ideetje
Kan deze weer open aub? Ik snap dat je je bedreigd voelt door Paul, maar dit op deze manier een halt toeroepen komt alleen maar heel zwak over.
GGMM, beneden je niveau.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:54 schreef GGMM het volgende:
VBL / Goed ideetje
Kan deze weer open aub? Ik snap dat je je bedreigd voelt door Paul, maar dit op deze manier een halt toeroepen komt alleen maar heel zwak over.
FF een kuttopic openen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er iets worden gedaan aan die sloot kuttopics die er momenteel worden geopend.
alsof je dat vandaag nog niet gedaan hadquote:
Vandaag is pas één uur en drie kwartier oud. Ging gisteren al vroeg slapen.quote:Op zondag 28 juli 2013 01:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
alsof je dat vandaag nog niet gedaan had
Opgeschoondquote:Op zondag 28 juli 2013 01:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan er iets worden gedaan aan die sloot kuttopics die er momenteel worden geopend.
quote:Op zondag 28 juli 2013 01:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die van jou zijn nog goed/leuk in vergelijking met de andere topics.
Man van weinig woorden.quote:
Het is zomervakantie, dus kinderen uit achterstandsbuurten zitten zich de hele dag op zolder te vervelen. Dan krijg je dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Waar komen al die trolletjes vandaan?
VBL / Don't believe the hype
Inderdaad, dit is niks zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef Muto het volgende:
VBL / Eredivisie Live wordt FOX Sports Eredivisie
VBL / SCHANDALIG! Nieuwe prijzen van Eredivisie Live......
VBL / FOX Sports #1 Nieuw voetbal praatprogramma
Beetje veel? Centraal topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |