SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blijft toch een apart idee. Hele seizoen niks van gebakken, valt één keer in, en hoppatee.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
Ik voel mij treurig bij het lezen van dit nieuws. Boerrigter, de man die ons kampioen maakte de afgelopen seizoenen, vertrekt!![]()
met wel meer wijzigingen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Amoeba het volgende:
De OP moet geupdate worden met een nieuw prijsje
Jaquote:
Wat nu weer nietquote:
quote:Jol wil extra centrumspits: 'Berbatov kan het niet alleen'
28/07/2013 22:29
Martin Jol hoopt in de komende periode bij Fulham nog een extra aanvaller te kunnen begroeten. Dat is nodig ook. Die conclusie trok de voormalige coach van Ajax na de 1-0 nederlaag in het oefenduel met Werder Bremen van zondag.
Een blik op het spelersbestand leert dat Dimitar Berbatov de enige spits van Fulham is die zich al heeft bewezen als topschutter. De 32-jarige Bulgaar was vorig seizoen met vijftien competitiegoals in 33 optredens al belangrijk voor de Londense club.
Hugo Rodallega is als spits een eventuele stand-in, al kampt hij met een vormcrisis. Voormalig FC Twente-aanvaller Bryan Ruiz kan in de voorhoede acteren, maar is geen spits.
'We hebben inderdaad nog wat kwaliteit nodig', dringt Jol aan op versterkingen. 'Berbatov is goed, maar kan niet alles alleen. We hebben meer doelpunten nodig. Dat is eigenlijk al zo sinds het vertrek van Clint Dempsey', doelt Jol op de nu voor Tottenham Hotspur uitkomende Amerikaan. 'We werken heel hard aan het bewerkstelligen van de komst van enkele goede spelers', besluit Jol.
Doelman Maarten Stekelenburg kon tijdens het oefenduel het doelpunt van Nils Petersen van Werder niet voorkomen. Bij de Duitsers was Eljero Elia enkele keren dicht bij een treffer.
Martin Jolquote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef Stiggie het volgende:
Dat deed Ajax toch beter tegen Werder Bremen
[..]
huilhuil ik wil spelers ik wil spelersquote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef Stiggie het volgende:
Dat deed Ajax toch beter tegen Werder Bremen
[..]
Typefout moet kunnenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Niet voor ¤3.5 mio naar celtic, maar ¤3.5 mio naar celtic
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:46 schreef stoeltafel het volgende:
Catenaccio.nl @Catenaccio 58m
Jan Mulder: "Je zag het bij Barcelona meteen. [Bojan] komt nooit in het eerste." 163 wedstrijden voor Barça gespeeld.
Wat is die Mulder toch een loser zeg, altijd dat domme geschreeuw van hem.
Goeie mang, maak er nog eens zo eenquote:
Ja dat was wel treurig. Beetje schreeuwen over een speler waar je niks van hebt gezienquote:Op zondag 28 juli 2013 23:46 schreef stoeltafel het volgende:
Catenaccio.nl @Catenaccio 58m
Jan Mulder: "Je zag het bij Barcelona meteen. [Bojan] komt nooit in het eerste." 163 wedstrijden voor Barça gespeeld.
Wat is die Mulder toch een loser zeg, altijd dat domme geschreeuw van hem.
Oh ik dacht dat je een kloon was van Amoebaquote:
Niet meer doen. Is niet jouw ding.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een kloon was van Amoeba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |