abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129491993
quote:
RTL 7 trapt op maandag 29 juli een nieuw seizoen van het voetbaldiscussieprogramma Voetbal International af. Ook dit seizoen is het tv-programma op maandagavond en vrijdagavond te zien.

Presentator Wilfred Genee wordt ook dit seizoen door de vaste tafelgasten Johan Derksen en René van der Gijp bijgestaan. Elk programma is er daarnaast ook plaats voor een rollerende tafelgast. In de eerste aflevering is Wim Kieft gast. Onder meer Jan Boskamp en Hans Kraay jr. gaan op regelmatige basis aan de discussietafel aanschuiven. Net voor het begin van het nieuwe seizoen hebben Wilfred Genee en Johan Derksen de meningsverschillen die men openbaar in de media uitvochten bijgelegd. Derksen verklaarde onlangs dat er geen haat en nijd tussen hem en Genee is. Ook van een haat-liefde relatie is volgens hem geen sprake.

CONCURRENTIE VAN FOX
Voor het eerst in de succesvolle geschiedenis van Voetbal International krijgt het tv-programma met concurrentie te maken. Het nieuwe tv-kanaal FOX – dat op 19 augustus met uitzenden begint – gaat op maandagavond een nieuw voetbalprogramma gelijktijdig met Voetbal International uitzenden. Dit nieuwe programma wordt door Toine van Peperstraten gepresenteerd. Wekelijks wordt Van Peperstraten door analist Jan van Halst bijgestaan. Naast onderwerpen en fragmenten uit de eredivisie komen in het FOX-programma ook buitenlandse voetbalcompetities aan bod.
http://www.totaaltv.nl/ni(...)l-international.html

De eerste sneer is al uitgedeeld richting Toine:

pi_129492044
wat werd er gezegd dan? filmpje?
The purpose of life is to have freedom, the freedom to live without purpose.
pi_129492193
Dat gaat zo genadeloos floppen he :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_129492737
Daar gaat toch geen hond naar kijken xD
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
pi_129493116
Lekker slim om de concurrentie met VI aan te gaan. Dat win je toch niet..

Hadden ze beter op zondagavond 20.30 uur ofzo kunnen zitten. Dit heeft echt geen zin.
pi_129493152
Dat is niet slim idd.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_129493892
Waarom zou dat geen kans van slagen hebben?

Als ze er een inhoudelijk voetbalprogramma van maken en geen programma vol onderbroekenlol met af en toe een enkel woord over voetbal, zoals bij Vi het geval is, en ze degelijke tafelgasten uitnodigen zoals bijvoorbeeld Emile Schelvis (als Sport 1 toch al het buitenlands voetbal kwijtraakt), of Hugo Borst dan geef ik het wel een kans.

Ik vermoed dat veel kijkers die boven de 30 zijn en degenen die graag een inhoudelijke voetbaldiscussie zien dan wel overstappen.

Op zondagavond kom je bij Studio Voetbal weer niet aan je trekken want dat is veelal te saai en politiek correct, bovendien ontbreken daar de mensen met een uitgesproken mening.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 30 juli 2013 @ 03:30:17 #8
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_129495668
Ik ben inmiddels overleden.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 03:53:14 #9
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_129495722
VI kan je terugkijken, dit programma waarschijnlijk (nog) niet? Dan kijk ik het programma van Fox wel eerst als het echt goed is.
pi_129495868
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 01:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom zou dat geen kans van slagen hebben?

Als ze er een inhoudelijk voetbalprogramma van maken en geen programma vol onderbroekenlol met af en toe een enkel woord over voetbal, zoals bij Vi het geval is, en ze degelijke tafelgasten uitnodigen zoals bijvoorbeeld Emile Schelvis (als Sport 1 toch al het buitenlands voetbal kwijtraakt), of Hugo Borst dan geef ik het wel een kans.

_O- _O-
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_129496845
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 03:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
VI kan je terugkijken, dit programma waarschijnlijk (nog) niet? Dan kijk ik het programma van Fox wel eerst als het echt goed is.
Het zal wel flink herhaald worden in de uren dat er geen wedstrijden zijn.

Ik ben wel fan van Jan van Halst trouwens. Als ze een echt inhoudelijk programma zouden maken is het nog wel interessant, maar dan moeten ze meer gasten hebben die goed geïnformeerd zijn (de namen van spelers kennen) én het spelletje snappen (kunnen uitleggen hoe een ploeg speelt) en die zie je tot nu toe maar heel weinig op de Nederlandse tv.
pi_129500782
Ik denk dat ze volgend jaar naar de zondag gaan. Nu heeft op zondag alleen de NOS recht op de beelden, volgend jaar waarschijnlijk Fox.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129501170
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 05:59 schreef Shreyas het volgende:

[..]

_O- _O-
Haten op Emile Schelvis en Hugo Borst. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_129501271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:16 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Haten op Emile Schelvis en Hugo Borst. :')
Hugo Borst is ook maar een zeikerd. Af en toe vermakelijk, dat wel.
pi_129501297
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 09:15 schreef Saysem het volgende:

[..]

Het zal wel flink herhaald worden in de uren dat er geen wedstrijden zijn.

Ik ben wel fan van Jan van Halst trouwens. Als ze een echt inhoudelijk programma zouden maken is het nog wel interessant, maar dan moeten ze meer gasten hebben die goed geïnformeerd zijn (de namen van spelers kennen) én het spelletje snappen (kunnen uitleggen hoe een ploeg speelt) en die zie je tot nu toe maar heel weinig op de Nederlandse tv.
Jan kan inderdaad beter met Piero omgaan dan die Marc van Hintum
pi_129501333
Als er geen algemeen topic is voor FOX, dan maar deze om er van uit te gaan.

FOX heeft Wimbledonrechten verworven. Wordt uitgezonden op FOX Sports Eredivisie komende zomer.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 12:44:00 #17
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_129502067
Schelvis heeft er niet zoveel verstand van. Borst weet ik niet of hij er wel trek in heeft, maar aangezien hij nu ook langs de lijn doet geef ik dat meer kans dan een jaar geleden. Ik ben benieuwd hoe ze het in gaan richten maar als VI bezig blijft met die zogenaamde humor en filmpjes verhalen en er komt een redelijk alternatief kan ik dat best gaan kijken.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_129503630
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Als er geen algemeen topic is voor FOX, dan maar deze om er van uit te gaan.

FOX heeft Wimbledonrechten verworven. Wordt uitgezonden op FOX Sports Eredivisie komende zomer.
Dat is wel vervelend, bij Sport1 had je ook steeds vaker dat er golf ofzo werd uitgezonden ipv voetbal.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_129508686
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 00:05 schreef Zipportal het volgende:

[ afbeelding ]
Een talkshow op FOX die moet concurreren met RTL7 VI? Bij voorbaat kansloos helemaal als die wijsneus van een Jan Van Halst daar bijdehand gaat zitten doen met zijn computeranalyses die echt niks om het lijf hebben dan alleen zijn nietszeggende teksten te ondersteunen. (ik heb gelijk)

Bij Studio Voetbal was hij al niks,dus bij FOX ook niet.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-07-2013 15:54:31 ]
pi_129509057
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 15:53 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Een talkshow op FOX die moet concurreren met RTL7 VI? Bij voorbaat kansloos helemaal als die wijsneus van een Jan Van Halst daar bijdehand gaat zitten doen met zijn computeranalyses die echt niks om het lijf hebben dan alleen zijn nietszeggende teksten te ondersteunen. (ik heb gelijk)

Bij Studio Voetbal was hij al niks,dus bij FOX ook niet.
FOX gooit er zoveel reclame tegenaan, dat wordt een 2e Talpa.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:04:29 #21
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_129513352
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef Zipportal het volgende:

[..]

FOX gooit er zoveel reclame tegenaan, dat wordt een 2e Talpa.
Ja want RTL gooit er echt nooit reclame's tegenaan. Doe nou niet alsof RTL heilig is.
pi_129514629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Ja want RTL gooit er echt nooit reclame's tegenaan. Doe nou niet alsof RTL heilig is.
Talpa was gewoon erg.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:33:26 #23
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_129516331
Het aantal minuten reclame per uur staat een wettelijk maximum voor. Stop met je Talpa haat gaarne
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 30 juli 2013 @ 19:36:02 #24
408773 F.Begbie
Yeeeaaaaaahhhh!
pi_129516429
En VI zit natuurlijk vol met verkapte reclame die helemaal niet zo verkapt is natuurlijk.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?
pi_129527041
als Toine het gaat presenteren is het bij voorbaat al niet vermakelijk, Jan van halst gooit alleen maar water op het vuur (geen olie)
One day the poor will have nothing left to eat but the rich..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')