Whatever: forum@fok.nlquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee dat was het niet. Als je niet neutraal kan modden doe het dan lekker niet
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Prima, zal ik zeker doen
Moeite met lezen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ja blijft maar lekker verwijderen DonRaja. Lekker neutraal ben je
Is dit nu mod hier?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pleur eens op naar het feedbacktopic. Of beter nog; een ander forum.
Veel succes hoorquote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef DonRaja het volgende:
Ga je nou selectief lopen modereren en mijn post editten? Bah
quote:
Stoppen nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
GGMM gooit het zo wel weer open, anders kan hij geen topic bedenken om contact te leggen met Davy.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Stoppen nu
SC blijft gewoon dicht
Dat kan alsnog hoor, je hebt geen sc nodig om normaal te doen tegen elkaar toch?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef Muto het volgende:
Slechte beslissing. De SC was de enige manier waar diverse verschillende supporterskringen op een gezellige toon met elkaar omgingen.
Waar moet dat dan? Nu ben je overal zo off-topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan alsnog hoor, je hebt geen sc nodig om normaal te doen tegen elkaar toch?
Dan ben ik inderdaad daarheen. Want daar worden ook dingen besproken die elders op het forum besproken kunnen worden. Racisten.quote:
Voor iemand die de meeste posts in de SC, heb je wel een hele grote bek dat alles kut was. Je had ook gewoon kennen opdonderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe ik niet aan mee.
Niet dat je me gaat missen.
Wat? Zeg ik dat alles kut is? Ik laat gewoon die SC met rust, is hun pleziertje. Niet de onze.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:19 schreef Muto het volgende:
[..]
Voor iemand die de meeste posts in de SC, heb je wel een hele grote bek dat alles kut was. Je had ook gewoon kennen opdonderen.
Nee, ik heb het niet over Hools. Ik zie overigens niet in waarom wij daar niet mogen posten, maar dat geheel terzijde. Het gaat erom dat jij het eens lijkt te zijn dat de SC dicht is gegaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Zeg ik dat alles kut is? Ik laat gewoon die SC met rust, is hun pleziertje. Niet de onze.
SC is weer open, ga daar maar verder discussiëren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat? Zeg ik dat alles kut is? Ik laat gewoon die SC met rust, is hun pleziertje. Niet de onze.
Mij maakt het niet echt uit hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet over Hools. Ik zie overigens niet in waarom wij daar niet mogen posten, maar dat geheel terzijde. Het gaat erom dat jij het eens lijkt te zijn dat de SC dicht is gegaan.
Komt wel goedquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Reeks?
VBL / [3e Ronde vCL] Zulte Waregem - PSV #1 Heksenketel in Waregem
Meid, wat naarquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 03:24 schreef remlof het volgende:
VBL / [VBL Slowchat] #2389 haha vitesse uit europa oké
Deze spoiler TT verminderde mijn enthousiasme om naar de samenvatting van de wedstrijd te kijken aanzienlijk
Ok.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Duitse Bundesliga 13/14 #8 Schalke naar de CL
veranderen naar 13/14 aub
Kloptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
Hallo collega's
VBL / COME ON HEERENVEEN!
Dit topic lijkt mij overbodig.
Goed en met jou?quote:
altijd lekker. blijf je nu weer tijdje of ben je straks weer verdwenenquote:
Ik blijf. Maar verder kan dit in de scquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
altijd lekker. blijf je nu weer tijdje of ben je straks weer verdwenen
Door dezelfde persoon, zou het HMF zijn>quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
VBL wordt volgespamd met kuttopics. Ik kan ze niet meer sluiten, wil iemand anders het doen?
Geen idee, ik kan geen kloonscans doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door dezelfde persoon, zou het HMF zijn>
Is dicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef Tyron het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1228 Onze jeugd heeft elders toekomst
Twee feyenoord topics, deze is niet gereekst.
Ja, thnx.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Er zijn weer allemaal topics over FOX door verschillende personen omhoog geschopt...
VBL / Prijs FOX Sports zenders bekendgemaakt
VBL / Rechten voor de Premier League naar Eredivisie Live
Kan hier wel denk ik,
VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Live
Bumpje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
Ik schaam me dat ik het nog niet eerder gezien heb, even een complimentje voor dit topic: VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!, zit heel wat werk in!
En nu ik toch bezig was in dat topic te kijken, jammer dat er hier niet meer gepost wordt! VBL / VBL: wie is wie? #2.
Ik zal er ff naar kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / AFC AJAX #2076: Zondag de Klassieker
iemand kan het FOX topic niet vinden denk ik....
Done.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Primera División 2013/2014 #18 MESSI = GOD
12/13 maar weghalen?
Ben wel officieel geen mod meer, maar toch: donequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje hem naar SPT verplaatsen ?
SPT / Feliciteer hier borisz, de beste Topicopener van Sport.
Alvast bedankt.
Cool.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben wel officieel geen mod meer, maar toch: done
Geregeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / FOX Voetbal #1: Het zal ons benieuwen
VBL / FOX Voetbal met Toine van Peperstraten en Jan van Halst
Ik zie dubbel, die van GGMM was eerder overigens.
VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Livequote:
Tips om elkaar te schoppen of te blesseren deel je maar met je vrienden, niet op fok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is mijn topic dicht ? het is hier toch ook het voetbal topic voor de liefhebbende amateur voetballer ? Ik wilde gewoon wat praktische tips uitwisselen.
Als het niet in vbl kan waar dan wel?
Het niveau van het topic komt meestal overeen met dat van de wedstrijd. Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is er een live topic als daar alles wordt gepost behalve iets over die wedstrijd? En is Leo heeft aids tegenwoordig gewoon normaal? Of Immers is een verstandelijk gehandicapte?
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau van het topic komt meestal overeen met dat van de wedstrijd. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Uh, oke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
1-0quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse tussenstanden zijn banbaar. Let daar even op aub.
Ja, rustig maar. Dicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Topic voor DubbelPain
Doe hier eens een keer wat aan of heeft hij een beschermde status hier?
Werd tijd.quote:
Donequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VCL 4] AC Milan - PSV #1 De strijd om de miljoenen
Reeks?
Stijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag verscherpt toezicht op de bijdrages van Miertje88 in het Ajaxtopic.
Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |