El-shaarawi schijnt het afgelopen weekend waardeloos te hebben gespeeld en daarom wordt ie uit de basis gehouden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:58 schreef TLC het volgende:
waarom speelt die ene met dat verkapte hanenkapsel niet ?? die ook in Eindhoven scoorde
Ze zeggen ook dingen als: 'schiet elke kans erin en je wint'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:54 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=195203
Stop maar, we gaan door. Topic kan dicht.
AC Milan krijgt bijna altijd van een Nederlandse ploeg in ieder duel een tegendoelpunt te verwerken, dus de winstkans is wat hoger dan 25 % hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dingen als: 'schiet elke kans erin en je wint'Ja, hehe dat is juist de zwakte van dit PSV. We hebben een kansje, maar hoogstens 25%.
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 28-08-2013 om 09:28:17Geen Bakkali vanavond in basis #PSV en waarschijnlijk ook niet op bank. Hij trainde gisteren nog aangepast en Cocu waakt voor te veel risico reageer retweet
Van PSV in San Siro niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef TLC het volgende:
[..]
AC Milan krijgt bijna altijd van een Nederlandse ploeg in ieder duel een tegendoelpunt te verwerken, dus de winstkans is wat hoger dan 25 % hoor
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 28-08-2013 om 09:29:22Verwachte opstelling #PSV vanavond in San Siro: Zoet Brenet Bruma Rekik Willems Schaars Wijnaldum Maher Park Matavz Depay #milpsv reageer retweet
PSV kan er toch niks van volgens jou, waarom zou je dan hopen op langdurige blessuresquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Syntix het volgende:
MilanVerneder dat psv ff + wat toevallig langdurige blessures aan psv kant zou ook niet verkeerd zijn De Jong en Emanuelson
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV kan er toch niks van volgens jou, waarom zou je dan hopen op langdurige blessures
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was eens een jongen, genaamd Tompsv18. We gaan terug naar de week voor PSV tegen Ajax (2-3). GGMM en TomPSV18 voeren een kansloze discussie, nou ja, eerder Tompsv18. Het draait er op een gegeven moment uit dat als Ajax wint, Tompsv18 een jaar een Ajax UI zou nemen, en GGMM als PSV wint een jaar een PSV UI.
Zoals u weet geschiedde het, winst voor Ajax. Tompsv18 valt nergens te bekennen op dit forum, na een paar dagen komt hij te voorschijn en ontwijkt hij alle vragen mbt de weddenschap. Of hij zegt gewoon dat hij het niet gaat doen. Deze hetze jegens hem wordt alweer 4 maanden gevoerd.
Ik ben blij dat ik dit verhaal nog eens heb mogen vertellen.
Tuurlijk, doe maar in de slowchatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zat trouwens terug te lezen, dat gedicht over Typisch.. Heb je daar nog behoefte aan?
twitter:aad300 twitterde op woensdag 28-08-2013 om 12:17:36"@DannyvanC: @aad300 doe eens een voorspelling Aad"1-1 verlengingen psv wns reageer retweet
Maar die dikke met fototoestel telt voor 1000.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees net dat PSV tot een paar dagen geleden 500 van de beschikbare 5200 kaarten had verkocht. Man o man.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/radio/ik(...)ineren-in-milaan.htm
Als ze dat gedaan hadden thuis dan was het 5-1 geworden en had AC Milan met 4-0 moeten winnen vanavond.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:39 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dingen als: 'schiet elke kans erin en je wint'Ja, hehe dat is juist de zwakte van dit PSV. We hebben een kansje, maar hoogstens 25%.
Is ook niet zo'n belangrijk potje natuurlijk. En erg ver reizehahahaha. Nee dat is wel erg triest.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik lees net dat PSV tot een paar dagen geleden 500 van de beschikbare 5200 kaarten had verkocht. Man o man.
Aad heeft een glaasje teveel op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.vi.nl/radio/ik(...)ineren-in-milaan.htm
en wat vind je daarvanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Den opstelling van PSV
Zoet; Brenet, Bruma, Rekik, Willems; Wijnaldum, Schaars, Maher; Park, Matavz, Depay
En maar zeiken dat Italiaanse stadions niet vol zitten wat ook dramatisch is, maar PSV is nog erger.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Montolivoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon El Shaarawy in de basis.
Abbiati; Abate, Zapata, Mexes, De Sciglio; Montolivo, De Jong, Muntari; Boateng, Balotelli, El Shaarawy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |