SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben die ene die 10 is
Duhquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat publiek die bijna elke terechte vrije trap gaat fluiten
bedankt ik kan wel gezelschap gebruiken nuquote:
Dit klinkt nogal homo-erotischquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
bedankt ik kan wel gezelschap gebruiken nu
OOohquote:
Heette je toen Helpmefok?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:27 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
nee ik had eerste andere account.
Porsche01?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:27 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
nee ik had eerste andere account.
Wie neemt er nou nog kinderen op z'n 41e.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef psvfan10 het volgende:
Toivonen... Zelfs mn vader van 51 is nog beter.
Jij probeert gewoon je vader te slijten aan PSVquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef psvfan10 het volgende:
Jij bent een nakomertje? Of was je vader gewoon laat met kinderen krijgen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef psvfan10 het volgende:
Ah, je bent het zoontje van Gijp.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef psvfan10 het volgende:
Rob de Nijs deed het op z'n 69e..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie neemt er nou nog kinderen op z'n 41e.
Mijn vader.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie neemt er nou nog kinderen op z'n 41e.
Haten op de grootste rapking van VBLquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor infantiel.
Je vader van 51... Je hebt meerdere vaders>quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:28 schreef psvfan10 het volgende:
Ah rap. Dat neem ik sowieso niet serieus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Haten op de grootste rapking van VBL
Grapjas.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is toch beter dat jullie concurrent verliest?
Weer goed gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
2de helft Park erin gooien, die komt wel even stoer doen
Ik kan toch geen IP-check doen joh. Ik ben maar moderator.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Check het even dan, een proxy of VPN is dat joch te dom voor.
3M1N3M.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor infantiel.
quote:
Dat deed Ajax vorig seizoen ook.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Echt goed, gelijk spelen bij heracles
Daar kan Park vrij weinig aan doen imoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Gelijk bij Heerenveenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoeft het nog niet goed te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat deed Ajax vorig seizoen ook.
Niemand spreekt mij tegen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:31 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]http://en.wikipedia.org/wiki/Park_Ji-Sung
Toppunt van triestheid is hier gekomen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV wint neemt GGMM half jaar een PSV UI.
Echt wel, kutkoter.quote:
Nee, HER wint.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens zie ik PSV nu nog wel winnen.
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tomquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppunt van triestheid is hier gekomen.
Goede comeback.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet wint neemt Davy half jaar een Heracles UI.
Daar hebt gij gelijk inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tom
quote:
quote:
Goeie genade! Oh oh hoooooooquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het beter denken te weten dan Evert
dat was het de afgelopen 45 minuten ook.quote:
joden zijn overalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor een Ajaxcorner_!
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tom
Ik laat dit graag aan Stijn over, die kan dat zeer smeuïg vertellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?
Iedereen heeft het er over maar ik weet er niets van.
Ola wordt altijd uitgefloten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Ola trouwens uitgefloten voor die schop tegen Overtoom?
Pff, gelukkig, Was het bijna bij 90+1 gebeurd...quote:
Iedereen gaat een keer dood...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kan het ook nog dat jij dood gaat ?
Dat gaan we allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kan het ook nog dat jij dood gaat ?
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Ola trouwens uitgefloten voor die schop tegen Overtoom?
quote:
quote:
Is dit fok.nl/religie ofzo?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dit fok.nl/religie ofzo?
ja met een prijskaartje van minimaal 7 milquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Keukendrol het volgende:
Hebben we het bonnetje van Maher nog?
Fluiten de PSVers hem uit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.
Stijn, kom er maar in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat dit graag aan Stijn over, die kan dat zeer smeuïg vertellen.
Wat eerlijk van jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Heracles kon hier paar keer de winst binnen halen.
Ik hoop dat hij snel een club vindt, de volgende stap is dat ze hun schoenen uittrekken en boven hun hoofd houden, daar zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.
bquote:
Over het paard getilde kneus is hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen dat Bakkali snel terugkomt
SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben die ene die 10 is
Jozefzoon is echt kanjer slecht. Niet normaal gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen dat Bakkali snel terugkomt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef psvfan10 het volgende:
Maak eens een rap hierover.SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere wijven zijn echt vies. Gatverdamme man. Met je smerige ideeën. Smeerkees.SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kees, ga van je zuster af!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekkere wijven zijn echt vies. Gatverdamme man. Met je smerige ideeën. Smeerkees.
Alleen goed als er ruimte isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jozefzoon is echt kanjer slecht. Niet normaal gewoon.
Je bent zelf een kneus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Over het paard getilde kneus is het
Laten we het hopen. Dat moet gewoon lukken. a tegen cambuur en b het is op de dag van het 100-jarig bestaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week gewoon weer 3 punten.
Er was eens een jongen, genaamd Tompsv18. We gaan terug naar de week voor PSV tegen Ajax (2-3). GGMM en TomPSV18 voeren een kansloze discussie, nou ja, eerder Tompsv18. Het draait er op een gegeven moment uit dat als Ajax wint, Tompsv18 een jaar een Ajax UI zou nemen, en GGMM als PSV wint een jaar een PSV UI.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?
Iedereen heeft het er over maar ik weet er niets van.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Over het paard getilde kneus is het
PSV kennende wordt het dus een vernederingquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dat moet gewoon lukken. a tegen cambuur en b het is op de dag van het 100-jarig bestaan.
Kan je ook zo'n mooi gedicht over Typisch maken?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was eens een jongen, genaamd Tompsv18. We gaan terug naar de week voor PSV tegen Ajax (2-3). GGMM en TomPSV18 voeren een kansloze discussie, nou ja, eerder Tompsv18. Het draait er op een gegeven moment uit dat als Ajax wint, Tompsv18 een jaar een Ajax UI zou nemen, en GGMM als PSV wint een jaar een PSV UI.
Zoals u weet geschiedde het, winst voor Ajax. Tompsv18 valt nergens te bekennen op dit forum, na een paar dagen komt hij te voorschijn en ontwijkt hij alle vragen mbt de weddenschap. Of hij zegt gewoon dat hij het niet gaat doen. Deze hetze jegens hem wordt alweer 4 maanden gevoerd.
Ik ben blij dat ik dit verhaal nog eens heb mogen vertellen.
garpigSPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Het is geen gedicht, maar ik zal er komende maandag aan gaan werken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan je ook zo'n mooi gedicht over Typisch maken?
Dat is in principe nog triester.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
schaars is juist goede aankoopquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Schaars
Kut aankoop net als Arias
Dit vond ik een mooi verhaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er was eens een jongen, genaamd Tompsv18. We gaan terug naar de week voor PSV tegen Ajax (2-3). GGMM en TomPSV18 voeren een kansloze discussie, nou ja, eerder Tompsv18. Het draait er op een gegeven moment uit dat als Ajax wint, Tompsv18 een jaar een Ajax UI zou nemen, en GGMM als PSV wint een jaar een PSV UI.
Zoals u weet geschiedde het, winst voor Ajax. Tompsv18 valt nergens te bekennen op dit forum, na een paar dagen komt hij te voorschijn en ontwijkt hij alle vragen mbt de weddenschap. Of hij zegt gewoon dat hij het niet gaat doen. Deze hetze jegens hem wordt alweer 4 maanden gevoerd.
Schaars haten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef Doublepain het volgende:
Schaars
Kut aankoop net als Arias
Komt die ook zijn weddenschappen niet na?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een mietjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kratje bier wat hij zou geven aan Davy, staat nog altijd te wachten in de winkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt die ook zijn weddenschappen niet na?
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Komt die ook zijn weddenschappen niet na?
5quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kratje bier wat hij zou geven aan Davy, staat nog altijd te wachten in de winkel.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kratje bier wat hij zou geven aan Davy, staat nog altijd te wachten in de winkel.
Wat laf zeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het kan dus nog erger.
Ik denk dat Typisch een crackie is en moet stelen om rond te komen.
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil ook niet het bedrag van de 5 goedkoopste kratten bier over maken.
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het niet op een neutraal terrein was, dan zouden ze vechten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Jazeker, maar misschien is hij bang dat zijn identiteit in gevaar komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Zeker. Maar ik wil alleen zeggen dat ik dat van tompsv triester vind.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.
Weet ik al hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar misschien is hij bang dat zijn identiteit in gevaar komt.
Paypalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.
Daarom doe ik dus niet aan weddenschappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.
Zet het dan gewoon in je sub.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.
Offtopic? Gaat over een weddenschap in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.
Ik snap niet dat iemand jou weer mod gemaakt heeft
Nee, ik haal niks weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.
Ik snap niet dat iemand jou weer mod gemaakt heeft
quote:
Ik blijf erbij, goede voetballers kunnen op elke ondergrond spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgras is helaas de toekomst.
Idd daar heb je een apart topic voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Offtopic? Gaat over een weddenschap in de Eredivisie.
Ga gewoon weg als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd daar heb je een apart topic voor
Hebben we een jongen die de moraalridder speelt na een paar weken ban.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd daar heb je een apart topic voor
Voor een kratje bier?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Thanks.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze hem samen opzuipen.
Van wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Wel grappig dat zijn haarkleur anders is
|s net doorgekomen dat PSV gelijkgespeeld heeftquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lijkt erop dat ze weten dat ze bovenaan kunnen gaan staan
Bij het publiek, maar ook bij de spelers?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
|s net doorgekomen dat PSV gelijkgespeeld heeft
Babi Pangang!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast wel vanaf langs de lijn of zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij het publiek, maar ook bij de spelers?
Idd, Koreaans, Chinees, beide gebruiken hondquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is allemaal één pot nat.
Sukkel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En ze zien nauw.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, Koreaans, Chinees, beide gebruiken hond
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit ook andere dingen te doen en F5 het topic af en toe, zag meteen deze opmerking staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo makkelijk om jou te lokken hè
f5en?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit ook andere dingen te doen en F5 het topic af en toe, zag meteen deze opmerking staan
Maar waarom vind jij Bakkali een arrogante mannetje?quote:
Omdat hij itt Fischer wel kan voetballen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij Bakkali een arrogante mannetje?
Jaja, andere dingen hè. I know what you mean.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zit ook andere dingen te doen en F5 het topic af en toe, zag meteen deze opmerking staan
Begois.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef RvLaak het volgende:
Wie staat er eigenlijk bij PEC op doel?
Piet Schrijversquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef RvLaak het volgende:
Wie staat er eigenlijk bij PEC op doel?
quote:
Laten we over een half jaar even kijken hoe goed/slecht hij is. Ebecilio begon ook goed maar bleek later een kneus te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar waarom vind jij Bakkali een arrogante mannetje?
Maar maakt dat hem arrogant?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Laten we over een half jaar even kijken hoe goed/slecht hij is. Ebecilio begon ook goed maar bleek later een kneus te zijn.
Ter Wielen jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:58 schreef RvLaak het volgende:
[..], na ja, Begois is iig beter dan die gozer die Boer vorig jaar verving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |