Nee, HER wint.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens zie ik PSV nu nog wel winnen.
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tomquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppunt van triestheid is hier gekomen.
Goede comeback.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet wint neemt Davy half jaar een Heracles UI.
Daar hebt gij gelijk inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tom
quote:
quote:
Goeie genade! Oh oh hoooooooquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het beter denken te weten dan Evert
dat was het de afgelopen 45 minuten ook.quote:
joden zijn overalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor een Ajaxcorner_!
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tom
Ik laat dit graag aan Stijn over, die kan dat zeer smeuïg vertellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?
Iedereen heeft het er over maar ik weet er niets van.
Ola wordt altijd uitgefloten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Ola trouwens uitgefloten voor die schop tegen Overtoom?
Pff, gelukkig, Was het bijna bij 90+1 gebeurd...quote:
Iedereen gaat een keer dood...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kan het ook nog dat jij dood gaat ?
Dat gaan we allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kan het ook nog dat jij dood gaat ?
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Ola trouwens uitgefloten voor die schop tegen Overtoom?
quote:
quote:
Is dit fok.nl/religie ofzo?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is dit fok.nl/religie ofzo?
ja met een prijskaartje van minimaal 7 milquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef Keukendrol het volgende:
Hebben we het bonnetje van Maher nog?
Fluiten de PSVers hem uit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.
Stijn, kom er maar in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik laat dit graag aan Stijn over, die kan dat zeer smeuïg vertellen.
Wat eerlijk van jequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mwha, Heracles kon hier paar keer de winst binnen halen.
Ik hoop dat hij snel een club vindt, de volgende stap is dat ze hun schoenen uittrekken en boven hun hoofd houden, daar zit niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.
bquote:
Over het paard getilde kneus is hetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen dat Bakkali snel terugkomt
SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben die ene die 10 is
Jozefzoon is echt kanjer slecht. Niet normaal gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef Doublepain het volgende:
Nu maar hopen dat Bakkali snel terugkomt
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef psvfan10 het volgende:
Maak eens een rap hierover.SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkere wijven zijn echt vies. Gatverdamme man. Met je smerige ideeën. Smeerkees.SPOILER: foto van lekker wijfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kees, ga van je zuster af!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lekkere wijven zijn echt vies. Gatverdamme man. Met je smerige ideeën. Smeerkees.
Alleen goed als er ruimte isquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jozefzoon is echt kanjer slecht. Niet normaal gewoon.
Je bent zelf een kneus.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Over het paard getilde kneus is het
Laten we het hopen. Dat moet gewoon lukken. a tegen cambuur en b het is op de dag van het 100-jarig bestaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week gewoon weer 3 punten.
Er was eens een jongen, genaamd Tompsv18. We gaan terug naar de week voor PSV tegen Ajax (2-3). GGMM en TomPSV18 voeren een kansloze discussie, nou ja, eerder Tompsv18. Het draait er op een gegeven moment uit dat als Ajax wint, Tompsv18 een jaar een Ajax UI zou nemen, en GGMM als PSV wint een jaar een PSV UI.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?
Iedereen heeft het er over maar ik weet er niets van.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Over het paard getilde kneus is het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |