Nee, HER wint.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Overigens zie ik PSV nu nog wel winnen.
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tomquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toppunt van triestheid is hier gekomen.
Goede comeback.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Als PSV niet wint neemt Davy half jaar een Heracles UI.
Daar hebt gij gelijk inquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tom
quote:
quote:
Goeie genade! Oh oh hoooooooquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Het beter denken te weten dan Evert
dat was het de afgelopen 45 minuten ook.quote:
joden zijn overalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:33 schreef Doublepain het volgende:
Wat is dit voor een Ajaxcorner_!
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het niet nakomen van een echte weddenschap is toch nog triester? Ik denk aan ene tom
Ik laat dit graag aan Stijn over, die kan dat zeer smeuïg vertellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kan iemand mij dat verhaal vertellen?
Iedereen heeft het er over maar ik weet er niets van.
Ola wordt altijd uitgefloten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Ola trouwens uitgefloten voor die schop tegen Overtoom?
Pff, gelukkig, Was het bijna bij 90+1 gebeurd...quote:
Iedereen gaat een keer dood...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kan het ook nog dat jij dood gaat ?
Dat gaan we allemaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef psvfan10 het volgende:
[..]
kan het ook nog dat jij dood gaat ?
Nee, gewoon omdat hij niet wil bijtekenen. Dat is volgens het PSV-publiek een schande.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt Ola trouwens uitgefloten voor die schop tegen Overtoom?
quote:
quote:
Is dit fok.nl/religie ofzo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |