Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil ook niet het bedrag van de 5 goedkoopste kratten bier over maken.
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het niet op een neutraal terrein was, dan zouden ze vechten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Jazeker, maar misschien is hij bang dat zijn identiteit in gevaar komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Zeker. Maar ik wil alleen zeggen dat ik dat van tompsv triester vind.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.
Weet ik al hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar misschien is hij bang dat zijn identiteit in gevaar komt.
Paypalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.
Daarom doe ik dus niet aan weddenschappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.
Zet het dan gewoon in je sub.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.
Offtopic? Gaat over een weddenschap in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.
Ik snap niet dat iemand jou weer mod gemaakt heeft
Nee, ik haal niks weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.
Ik snap niet dat iemand jou weer mod gemaakt heeft
quote:
Ik blijf erbij, goede voetballers kunnen op elke ondergrond spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgras is helaas de toekomst.
Idd daar heb je een apart topic voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Offtopic? Gaat over een weddenschap in de Eredivisie.
Ga gewoon weg als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd daar heb je een apart topic voor
Hebben we een jongen die de moraalridder speelt na een paar weken ban.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd daar heb je een apart topic voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |