Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mja een kratje bier regelen en naar Oss sturen is lastiger dan een UI veranderen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wil ook niet het bedrag van de 5 goedkoopste kratten bier over maken.
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het niet op een neutraal terrein was, dan zouden ze vechten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Jazeker, maar misschien is hij bang dat zijn identiteit in gevaar komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij kan toch het geld overmaken of afspreken op een centraal station (neutraal uiteraard).
Zeker. Maar ik wil alleen zeggen dat ik dat van tompsv triester vind.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.
Weet ik al hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jazeker, maar misschien is hij bang dat zijn identiteit in gevaar komt.
Paypalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn probleem. Dan had hij geen weddenschap moeten aangaan.
Daarom doe ik dus niet aan weddenschappenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.
Zet het dan gewoon in je sub.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je maar geen weddenschap aangaan zoals GGMM zegt.
Offtopic? Gaat over een weddenschap in de Eredivisie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.
Ik snap niet dat iemand jou weer mod gemaakt heeft
Nee, ik haal niks weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe eens je werk en haal het offtopic gebagger eens weg.
Ik snap niet dat iemand jou weer mod gemaakt heeft
Ik blijf erbij, goede voetballers kunnen op elke ondergrond spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kunstgras is helaas de toekomst.
Idd daar heb je een apart topic voorquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Offtopic? Gaat over een weddenschap in de Eredivisie.
Ga gewoon weg als het je niet bevalt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd daar heb je een apart topic voor
Hebben we een jongen die de moraalridder speelt na een paar weken ban.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Idd daar heb je een apart topic voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |