Kan er alleen maar om lachen. Ze zetten zichzelf mooi neer.quote:
Bedankt voor de toestemming.quote:
Hij is vrij?quote:
Was volgens mij al gedaan.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Live Eredivisieverslagen 13/14 #1 Zin in!
Hallo, beste moderator. Zou er alvast op dit wekelijks druk bezochte topic een mooie reeks kunnen komen, voor het morgen alweer misgaat? Veel succes het komende seizoen.
gr gr
Het is de eerste in de nieuwe reeks, zou vreemd zijn als je wel wat had gemerkt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hm, nooit iets van gemerkt eigenlijk. Maar 't zal wel.
Kan er niet op klikken, zit geen reeks op.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is de eerste in de nieuwe reeks, zou vreemd zijn als je wel wat had gemerkt.
Nu wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kan er niet op klikken, zit geen reeks op.
Was blijkbaar niet goed gedaan. Nu nogmaals met reekstool gedaan en nu wel correct. Excuses.quote:
Done.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:23 schreef GGMM het volgende:
VBL / Voorspel hier de eindstand Eredivisie 2013-2014
Mag deze centraal?
Neuken ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:37 schreef Knalerwtje het volgende:
Bijzonder leuke tt.
Sorry, ik faal. Ik dacht dat dit de slowchat was.
Wie is dat ? En waar gaat ie mee door ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:
Syntix gaat weer gewoon door waar hij was gebleven.... Kan er iemand eens ECHT optreden tegen die loser?
Donequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 19:26 schreef Knalerwtje het volgende:
Syntix gaat weer gewoon door waar hij was gebleven.... Kan er iemand eens ECHT optreden tegen die loser?
Donequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:49 schreef GGMM het volgende:
VBL / [Live] Eerste Divisie #1 Voortaan met beloften
VBL / [Live] Eerste Divisie #2 En doorrrr
Reeks?
Is dichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [Live] Eerste Divisie #2 Voortaan met beloften kan dicht want dubbel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [Live] Eerste Divisie #2 Voortaan met beloften kan dicht want dubbel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:50 schreef GGMM het volgende:
VBL / [Live] Eerste Divisie #2 Voortaan met beloften
Dubbel.
Right back at 'ya.quote:
Done.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
VBL / [FC TWENTE] #158: Twente O+ Zou iemand die + even achter de O willen zetten? Blijft er nogal knullig uitzien
Senkjoequote:
Hulde. In TdF hebben ze er niks aan gedaan, toch mooi dat er toch iemand is die er wat aan doet.quote:
Ga weg mafkeesquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kan iemand mijn reacties terugplaatsen in het Feyenoord topic? DonRaja is compleet doorgedraaid en zit gewoon reacties te verwijderen die hem niet zinnen. Als je niet met je modrechten om kan gaan ga dan lekker ff heel lang fietsen
Dat je keihard koek krijgt van PEC Zwolle moet je niet gaan afreageren op users.
Ik laat genoeg staan. Maar dat van van jou was nutteloos gezuig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je elke keer op deze manier gaat reageren als Feyenoord verliest gaat het nog vaak genoeg fout
Nee dat was het niet. Als je niet neutraal kan modden doe het dan lekker nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik laat genoeg staan. Maar dat van van jou was nutteloos gezuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |