Dit ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mooi, maar eens over nadenken om Sport1 op te zeggen dan.
Betere studio's. Betere analyticiquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Die FOX shit gaat wel dik worden trouwens
Tweede mediabox ja, ding kan je overal neerzetten met het abo van de hoofdbox erop.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:00 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een kaart van je ouders toch?
Waarom?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
Alle buitenlandse voetbal moet gewoon op Sport1 blijven
Dat zal wel moeten dan. En betere commentatoren. Geen Reitsema bij topwedstrijden a.u.b.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben dan benieuwd of er meer commentatoren bijkomen, meer HD-kanalen bij EL?
Ah oke. Ik kijk toch geen BBVA.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Omdat ik niet 2 abo's wil nemen om de BBVA en de PL te kijken.
Reitsma gaat binnenkort met pensioen denk ikquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal wel moeten dan. En betere commentatoren. Geen Reitsema bij topwedstrijden a.u.b.
Ik mag het hopen ja. Saaie commentator dat het is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Reitsma gaat binnenkort met pensioen denk ik
Er is sowieso vernieuwing nodig, aangezien er een paar fossielen rondhuppelen bij EL.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben dan benieuwd of er meer commentatoren bijkomen, meer HD-kanalen bij EL?
Gaan ze de Bundesliga ook binnen halen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Spanje is alleen leuk voor de clubs als Real Madrid, Barça & Atleti
Ja, vastquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
Misschien wordt Wilfred wel weer aangetrokken als presentator.
Bundesliga is voor een aantal jaar bij Eurosport 2 hé.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaan ze de Bundesliga ook binnen halen?
Maar ook bij Sport1 toch dit jaar? De topwedstrijden enzo. Dus dat gaat ook al weg bij Sport1?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bundesliga is voor een aantal jaar bij Eurosport 2 hé.
Waar zeg ik dat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ook bij Sport1 toch dit jaar? De topwedstrijden enzo. Dus dat gaat ook al weg bij Sport1?
Maar wel elke dag op een andere locatiequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef Pascalus het volgende:
Nu moet alleen Doordekken nog terugkomen.
Ja, Sport1 mag 3 potjes van de Bundesliga uitzenden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het bij Eurosport 2 is volgens jou.
Sierd ook naar ELquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef Grifte het volgende:
Eredivisie + PL 1 op één kanaal nice. Doei Sport1, helaas Sierd.
Dat kan EL dan ook doenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sport1 mag 3 potjes van de Bundesliga uitzenden.
Ben benieuwd hoe Sport1 deze klap gaat opvangen, net nu ze zwarte cijfers schrijven.
Wim Kieft co-commentator bij Ajax-PSVquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef borisz het volgende:
RIP Sport1. Of Sport1 wordt gewoon overgenomen door FOX
Het zou me niks verbazen. Gewoon alle sport onder FOX.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef borisz het volgende:
Die gaat FOX dus ook kopenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef Lunice het volgende:
Voor Spanje kijk je toch alleen voor de wedstrijden van Barca en Real.
CLquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat kan EL dan ook doen. Bij Sport1 blijft er niks over dan. Ja Spanje en Italië. En wat B-sporten.
CL ook bij de NOS of daarna naar RTL ofzo. En Spanje alleen Barca en Real boeiend. De rest zijn alleen de toppers leuk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CL
BBVA
Liga Portugal
Griekse Superliga
Serie A
Belgische league
Ligue 1
Campeonato Brasileiro
Major Leauge Soccer
Bundesliga blijft bij Sport1?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
CL
BBVA
Liga Portugal
Griekse Superliga
Serie A
Belgische league
Ligue 1
Campeonato Brasileiro
Major Leauge Soccer
De nos zendt qua CL alleen Barcelona uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CL ook bij de NOS of daarna naar RTL ofzo. En Spanje alleen Barca en Real boeiend. De rest zijn alleen de toppers leuk.
RTL7 kan dat beter overnemen, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De nos zendt qua CL alleen Barcelona uit
Daarom naar SBS met Hansie of naar RTL met Gijp en Derksenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De nos zendt qua CL alleen Barcelona uit
Die kunnen nooit alles uitzenden zoals S1 nu doet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom naar SBS met Hansie of naar RTL met Gijp en Derksen
Alsjeblieft niet naar die ordinaire campingzender, dan krijgen we tussen de goals door reclame.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom naar SBS met Hansie of naar RTL met Gijp en Derksen
Dat is waar. Maar misschien neemt FOX Sport1 ook wel over. Dan een grote megazender met al het voetbalquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen nooit alles uitzenden zoals S1 nu doet.
Of een prijsvraag wie de CL het seizoen ervoor had gewonnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet naar die ordinaire campingzender, dan krijgen we tussen de goals door reclame.
Volgens mij deed hij dat vroeger ook al, toen het nationale en internationale voetbal allemaal bij Canal+ was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wim Kieft co-commentator bij Ajax-PSV
Die commentatoren zullen ook wel overstappen. Al zal Sierd pas gaan als Spaans voetbal naar EL gaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat vroeger ook al, toen het nationale en internationale voetbal allemaal bij Canal+ was.
Mij maakt het op zich weinig uit op welke zender alles is, maar ik vind de commentatoren van Sport1 veel beter dan die van EredivisieLive. Op zich hebben de meesten bij EL of Sport1 denk ik geen vast contract maar meer freelance (mijn favoriet zit bijv. zowel op Sport1 als op EL (Jupiler League)) dus er zal wel het een en ander switchen.
Helden bij Sport1: Sierd, Emile, Aad300 en ook semi-helden Pascal en Wytse.
Helden bij EL: Evert ten Napel.
Eddy Poelman en Mark van Rijswijk zijn nog wel te verdragen ja, maar lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat vroeger ook al, toen het nationale en internationale voetbal allemaal bij Canal+ was.
Mij maakt het op zich weinig uit op welke zender alles is, maar ik vind de commentatoren van Sport1 veel beter dan die van EredivisieLive. Op zich hebben de meesten bij EL of Sport1 denk ik geen vast contract maar meer freelance (mijn favoriet zit bijv. zowel op Sport1 als op EL (Jupiler League)) dus er zal wel het een en ander switchen.
Helden bij Sport1: Sierd, Emile, Aad300 en ook semi-helden Pascal en Wytse.
Helden bij EL: Evert ten Napel.
Leo Driessen is echt om van te walgen, Reitsma maakt zelfs spannende en leuke potjes aai.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eddy Poelman en Mark van Rijswijk zijn nog wel te verdragen ja, maar lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.
Die bedoel ik ja, in oplopende volgorde van ergernis Leo Driessen, Ron de Rijk en Theo Reitsma, bleghquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eddy Poelman en Mark van Rijswijk zijn nog wel te verdragen ja, maar lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.
Weet jij veel wat EL nog doet aan commentatoren, miet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef Wilskracht het volgende:
Ben hier niet zo blij mee.
Eredivisie live zendt geen engels commentaar uit.
Minder kanalen dan sport 1
Straks moet ik naar Eddy Poelman luisteren!!!!!!!!!!!
Ik vind Driessen niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo Driessen is echt om van te walgen, Reitsma maakt zelfs spannende en leuke potjes aai.
Oke !!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef Wilskracht het volgende:
Ben hier niet zo blij mee.
Eredivisie live zendt geen engels commentaar uit.
Minder kanalen dan sport 1
Straks moet ik naar Eddy Poelman luisteren!!!!!!!!!!!
Waarom meld jij je niet aan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel wat EL nog doet aan commentatoren, miet.
Ja inderdaad. Ik erger me iedere week aan die twee. Laat die Driessen de Kantineheld maar aankondigen in plaats van wedstrijden te verneuken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.
Hij is ook blind, heeft moeite met negersquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Reitsma die is zo dement dat hem in de rust wordt verteld welke wedstrijd er bezig is.
"Uhh... Schaken! Nee Martins Indi! Nee, het is toch Mike van der Hoorn!"quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Reitsma die is zo dement dat hem in de rust wordt verteld welke wedstrijd er bezig is.
BMI = Schakenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ook blind, heeft moeite met negers
Hij loopt altijd achter. Helaas zal hij wel weer PSV-Ajax mogen voorzien van commentaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Net als Co Adriaanse.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ook blind, heeft moeite met negers
Sinds Wijnaldum dat korte kapsel heb wist ook niet wie hij was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lenss.. uuh Wijnaldum... Oh Willems
Dit inderdaad, ben benieuwd wat er met de prijs gaat gebeuren..quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Als ze het bedrag maar niet omhoog gaan brengen, dan moet ik kiezen tussen EL en Sport1
Oh stoer manquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sinds Wijnaldum dat korte kapsel heb wist ook niet wie hij was.
Zal wel komen omdat ik PSV zoveel als mogelijk probeer te mijden.
Beschouw het maar als een complimentquote:
alstuquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Beschouw het maar als een compliment
Reitsma heeft me alles moeitequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Pascalus het volgende:
Reitsma heeft niet alleen moeite met negers. Hij heeft moeite met iedereen.
Maar vooral met negers.
Dit dus, gooi alles samen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef borisz het volgende:
Jammer, ik heb nu alleen Sport 1.. moet ik straks gaan kiezen tussen Premier League en de wedstrijdjes van Messi.. Allebei de kanalen is me te duur. GVDquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mooi, maar eens over nadenken om Sport1 op te zeggen dan.
Wanneer Sky dat toelaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Nober het volgende:
Wanneer komt Ziggo op het fantastische idee om SkySports in hun tv pakket te doen?
Leo Driessen.. die zijn voorkeur voor Ajax altijd zo duidelijk laat merken.. en altijd commentaar geeft of hij nog liever naar een begrafenis gaat dan een voetbalwedstrijd van commentaar voorziet.. echt de slechtste commentator die er isquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik erger me iedere week aan die twee. Laat die Driessen de Kantineheld maar aankondigen in plaats van wedstrijden te verneuken.
Lekker met redneck commentaar erbijquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Ze moeten gewoon alle rechten richting fox doen. Eredivisie+ de 4 topcompetities uit Europa. Duitsland,Engeland,Italie en Spanje dan ben ik tevreden.
En op die 4 kanalen moeten we PL, Spanje, Duitsland en dat gekrabbel in Nederland tegelijk bekijken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Murdoch zal wel Sport1 opkopen of uit de markt concurreren, en dan krijgen we SkyNL met 4 HD kanalen.
Ze spelen vaak toch op andere tijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
En op die 4 kanalen moeten we PL, Spanje, Duitsland en dat gekrabbel in Nederland tegelijk bekijken?
Lijkt mij niet een vooruitgang.
Spanje wel ja, dat clashed niet echt met Engeland en Nederland eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze spelen vaak toch op andere tijden
Ze stoppen er zeker wel een paar kanalen bijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Spanje wel ja, dat clashed niet echt met Engeland en Nederland eigenlijk ook niet
Duitsland wel.
Tennis ga ik ook missen als ik moet switchen van Sport1 naar Fox...
Voeg het samen, koop het op. Fox heeft geld zat, 50% hier en 50% daar is ook niks.quote:"Eredivisie Live is een mooi product en er is nog geen keuze gemaakt over wat er in de toekomst mee gaat gebeuren. De verwachting is dat niet alleen voetbal op de zender te zien zal zijn, maar dat ook andere sporten aan bod komen", zegt Raymond van der Vliet van Fox.
Dat moeten dan wel veel kanalen worden om de EL-kijkers die nu VVV of Twente willen kijken tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze stoppen er zeker wel een paar kanalen bij
Waarom. Net zoveel kanalen als Sport1. Ik vraag me af of FOX er ook nog andere sporten bijhaalt of dat het alleen een voetbalkanaal wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel veel kanalen worden om de EL-kijkers die nu VVV of Twente willen kijken tevreden te stellen.
Formule 1 zit nu ook bij Sport1, tennis ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voeg het samen, koop het op. Fox heeft geld zat, 50% hier en 50% daar is ook niks.
Sport1 heeft vaak al te weinig wedstrijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom. Net zoveel kanalen als Sport1. Ik vraag me af of FOX er ook nog andere sporten bijhaalt of dat het alleen een voetbalkanaal wordt.
Alleen de belangrijkste wedstrijden danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Sport1 heeft vaak al te weinig wedstrijden
Geen idee hoe ze dit op 4 kanalen zouden moeten doen.
Volgens mij betaal ik nu 15 euro voor Sport1 met PL, Spanje, Duitsland en tennis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen de belangrijkste wedstrijden dan. Zal mij benieuwen hoe duur het wordt
Tennis is toch meestal ook op NOS enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik nu 15 euro voor Sport1 met PL, Spanje, Duitsland en tennis.
Veel duurder moet het wmb niet worden en dan verlies ik dus Duitsland, Spanje en tennis
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tennis is toch meestal ook op NOS enzo
NOS heeft alleen rechten RG. Daarbij zenden ze de (halve) finales van Australie en Londen uit. Als er tijd is willen ze de ze finales van Rotterdam en Den Bosch meenemen maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tennis is toch meestal ook op NOS enzoEn die andere twee zullen ook wel bij EL komen dan
Dik als in druk of wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Die FOX shit gaat wel dik worden trouwens
Dik als in mooi en uitgebreidquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dik als in druk of wat?![]()
Ik begrijp trouwens niet waarom men nu het naar de eredivisie transport,het is toch al goed zo met Sport 1? Ik heb liever dat ze gezien de hoeveelheid landgenoten die nu in Turkije spelen de Turkse Liga hadden binnengehaald i.c.m. de Braziliaanse liga.
Ik betaal 12,50 p.m. bij Tele2 en vroeger maar 10 bij UPC (zal nu wel hoger zijn geworden). Zit te twijfelen wat ik ga doen.. Serie A boeit me geen zak, maar wedstrijdjes van Messi zie ik graag. Bundesliga is ook wel oké, maar die zenden ze nu al minder uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik nu 15 euro voor Sport1 met PL, Spanje, Duitsland en tennis.
Veel duurder moet het wmb niet worden en dan verlies ik dus Duitsland, Spanje en tennis
En Emile danquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef borisz het volgende:
Update: Serie A ook naar EL. Zie papieren VI pagina 36-37.
Potverdorie. Heeft Sport1 alleen nog Spanje en Duitsland als aansprekende competities. Die gaan echt veel abonnees verliezen. Ik betwijfel of EL genoeg kanalen heeft om alles tegelijkertijd te laten zien...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef borisz het volgende:
Update: Serie A ook naar EL. Zie papieren VI pagina 36-37.
En van DUitsland hebben ze maar een kleine sublicentie. Die rechten zitten in beginsel bij Eurosport.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Potverdorie. Heeft Sport1 alleen nog Spanje en Duitsland als aansprekende competities. Die gaan echt veel abonnees verliezen. Ik betwijfel of EL genoeg kanalen heeft om alles tegelijkertijd te laten zien...
Nou dan hebben ze alleen nog Spanje. De rest interesseert niemand wat. Verder nog een beetje formule 1, tennis en basketbal wat voor een kleine groep mensen nog wel interessant is. De rest is allemaal troep. Ze kunnen de zender wel opdoeken. Ik vergeet bij de CL. Dat is voor mij nog wel een reden om Sport1 te houden.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
En van DUitsland hebben ze maar een kleine sublicentie. Die rechten zitten in beginsel bij Eurosport.
Spanje en Belgie hebben ze nog wel helemaal. Oh en Portugal, Griekenland, Frankrijk, Brazilië en VS schijnen ze ook iets mee te doen qua foebele.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Ik wil alleen mijn eredivisietje kunnen kijken.
Daarnaast zal EL wel naar 6 of 7 kanalen gaan zeker met de PL (op de zaterdag worden 5 a 7 wedstrijden tegelijk gespeeld) en in de toekomst de CL (max 8 wedstrijden tegelijk).quote:Op termijn kunnen mensen ook verschillende abonnementen nemen, met als uitgangspunt: Hoe meer je wilt zien, hoe meer je moet betalen
Er komen speciale abonnementen dus als je alleen NL Voetbal wil zien kan dat ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit gaat natuurlijk rete duur worden allemaal.
Dat zal in de toekomst uitwijzen. Ik heb het nooit gecontroleerd of de functie aanwezig bij the FA Cup en the League Cup.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Syntix het volgende:
Het belangrijkste: krijgen we dan nog wel Engels commentaar? De sky-commentaar optie bij Sport1 was
Ik heb het idee dat ze een constructie gaan hebben zoals ik dat zeg bij het FOX Soccer Channel in de VS en Canada, dat elke competitie een aparte zender krijgt.. FOX Soccer 1 voor MLS-wedstrijden, FOX Soccer 2 voor PL-wedstrijden, FOX Soccer 3 voor BBVA etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er komen speciale abonnementen dus als je alleen NL Voetbal wil zien kan dat ook.
Ik wil alles zo goedkoop mogelijk zien natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er komen speciale abonnementen dus als je alleen NL Voetbal wil zien kan dat ook.
dat denk ik niet. In NL (bij Ziggo, UPC & KPN geloof ik) is het mogelijk om bijvoorbeeld 1 wedstrijd te kopen voor 6,95 daarvoor wordt het kanaal tijdelijk zichtbaar gemaakt voor je. Nu is men van plan om dat systeem ook in te zetten met abonnementen. Neem je bijv. een NL Voetbal abbo dan kun je alleen eredivisie live kijken op het moment dat er wedstrijden worden uitgezonden uit de Nederlandse competities en beker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze een constructie gaan hebben zoals ik dat zeg bij het FOX Soccer Channel in de VS en Canada, dat elke competitie een aparte zender krijgt.. FOX Soccer 1 voor MLS-wedstrijden, FOX Soccer 2 voor PL-wedstrijden, FOX Soccer 3 voor BBVA etc.
Offtopic: Wat is soccer een teringwoord
Voorlopig zal de naam aangehouden worden denk ik. Over 10 jaar is FOX pas volledig eigenaar van de zender.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:48 schreef Norakiaan het volgende:
De naam van de zender kan dan wel worden aangepast. Die dekt natuurlijk niet meer de lading. Eredivisie Live terwijl er ook Premier League live te zien is.
Word gewoon Sky Nederland dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:48 schreef Norakiaan het volgende:
De naam van de zender kan dan wel worden aangepast. Die dekt natuurlijk niet meer de lading. Eredivisie Live terwijl er ook Premier League live te zien is.
Dat zerker niet. SKY is niet van FOXquote:
In Amerika heet het FOX, in het VK SKY, geen idee wat het hier wordt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heet het ook in Engeland volgens mij.
Ooh las zoiets in de VI. Maar Eredivisie Live zal het wel niet blijven dan. Gewoon Voetbal Live ofzoquote:
Voslucht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In Amerika heet het FOX, in het VK SKY, geen idee wat het hier wordt.
Als VI stopt met Derksen is Voetbal International natuurlijk een passende naam. Kunnen ze direct het gelijknamige blad overnemen.quote:
Of gewoon "All you need is football".quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als VI stopt met Derksen is Voetbal International natuurlijk een passende naam.
quote:Kans op fusie Sport1 en Eredivisie Live
Volgens weekblad Voetbal International bestaat er een reële kans dat betaalzenders Sport1 en Eredivisie live gaan fuseren. De aanleiding daarvan is dat het moederbedrijf van Sport1, dat sinds kort een nieuwe eigenaar heeft, de zender van de hand wil doen.
Eredivisie Live kocht onlangs al de rechten van de populaire Premier League over, dankzij een kapitaalinjectie van het Amerikaanse FOX Channels International. FOX-eigenaar Rupert Murdoch is ook voorstander van één zender per land met het complete sportpakket in plaats van een versnippering.
Zullen we eerst het kostenplaatje afwachten?quote:
In beginsel is het goed nieuws ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we eerst het kostenplaatje afwachten?
Ok bedankt. Gr gr
Er stond net dat ze sport 1 weg wilden doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef borisz het volgende:
Overigens EL wil ook uitbreiden qua kanalen. (ze hebben immers meer foebele erbij en alle EPL duels moeten in principe worden uitgezonden gegeven het nieuwe contract). Alleen UPC sputtert tegen met de doorgifte van die extra kanalen. UPC is eigendom van... juist Liberty Global en die raken nu juist die rechten van de EPL kwijt(Want Liberty Global is ook Sport1). Dus er moet nog even het eea worden uitgevochten. Kortom daar moeten nog een hoop gesprekken gevoerd gaan worden.
Bron. Mediapagina VI.
Jaja. Maar dat is op de langere termijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Er stond net dat ze sport 1 weg wilden doen
Gaat 'm niet worden. Zal eerder richting de 30 euro gaan waarschijnlijk (voor alles) Misschien nog niet het eerste jaar maar zal rap omhoog gaan, Hebben dan ook geen concurrentie dus dat zal de prijs ook geen goed doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er stond net dat ze sport 1 weg wilden doen
1 zender voor 20 per maand. Prima
Heb je hier een bron van? Ik heb namelijk een doem-scenario dat ze maar op een enkel kanaal 1 wedstrijd tegelijk gaan uitzenden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef borisz het volgende:
(ze hebben immers meer foebele erbij en alle EPL duels moeten in principe worden uitgezonden gegeven het nieuwe contract).
Dat stond op de VI mediapagina van die week. En ja dat zal live niet aan lukken, maar ze gaan het wel achter elkaar de wedstrijden in zijn geheel uitzenden. In de eerste speelronde van de EPL kunnen ze zeven duels vd 10 live uitzenden. De overigen volgen semi-live.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ik heb namelijk een doem-scenario dat ze maar op een enkel kanaal 1 wedstrijd tegelijk gaan uitzenden.
Twee van die 16.00 duels worden live uitgezonden, de overige drie semi-live later die avond.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef Gunner het volgende:
Even als voorbeeld dan zodat ik het goed begrijp.
op 17-08 beginnen er 5 van de 7 wedstrijden om 16.00
Zenden ze die allemaal live uit?
Dat GO zit gratis bij KPN iTV zie ik net. dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Misschien worden die drie duels wel live op Go uitgezonden het mobiele platform, maar daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen.
quote:FOX Sports brengt al het nationale en internationale topvoetbal live bij u in de huiskamer. Iedere speelronde worden hier alle wedstrijden live uitgezonden en gepresenteerd door de vaste gezichten
Weet iemand hier al wat meer van?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Misschien worden die drie duels wel live op Go uitgezonden het mobiele platform, maar daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen.
Volgens de voetbal international en de site van foxsports zendt FoxSports 4 Bournemouth-Wigan uit.de Championship.quote:
Dat wist ik al, maar mijn vraag ging eigenlijk over het mobiele GO-platform.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgens de voetbal international en de site van foxsports zendt FoxSports 4 Bournemouth-Wigan uit.de Championship.
Lijkt mij een vreemde keuze aangezien ook Norwich-Everton wordt gespeeld.
quote:Helaas worden wij contractueel beperkt tot het uitzenden van 1 enkele wedstrijd (om 16:00uur). Dit is een vaste clausule van het Premier League contract welke ook zou gelden als het contract bij Sport1 zou liggen.
Je kan op Go alle wedstrijden kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar mijn vraag ging eigenlijk over het mobiele GO-platform.
Over de wedstrijdkeuze; dat zijn ze volgens eigen zeggen contractueel verplicht (bron facebook)
[..]
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan op Go alle wedstrijden kijken.
Ga naar hun site.quote:
Ik zie er maar 5 wedstrijden staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga naar hun site.
Ga naar wedstrijden.
Druk op Fox International.
Dan zie je dat je alle wedstrijden kan kopen. Dus normaal kan je met een 'Go abo' ze allemaal bekijken.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie er maar 5 wedstrijden staan.
Nee dus, internet en TV is gewoon gelijk. Je kan nu wel 24/7 via internet naar de TV kanalen kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Gunner het volgende:
Dat zou op zich wel mooi zijn. Via mijn provider KPN kan ik gratis GO krijgen.
Nou ja, ze zenden zo te zien evenveel uit als Sport1. Een Sky Sports heeft volgens mij ook niet alle 10 wedstrijden live.quote:
In Engeland mogen de 16u duels niet live worden uitgezonden omdat ze bang zijn dat iedereen dan TV gaat kijken en niet meer naar de lokale clubs gaat op lagere niveaus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, ze zenden zo te zien evenveel uit als Sport1. Een Sky Sports heeft volgens mij ook niet alle 10 wedstrijden live.
Ja, maar dat heeft met de wetgeving te maken. In Nederland zouden ze wel alle 10 op één zender uitgezonden mogen worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Een Sky Sports heeft volgens mij ook niet alle 10 wedstrijden live.
Dat was de oude deal ja, er was in 2011 al sprake dat er in de toekomst minder wedstrijden te zien zouden zijn;quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 zond altijd 3 of 4 wedstrijden uit om 16.00
Toch raar of ik nu thuis voor de buis naar Arsenal-Aston Villa kijk of naar Norwich-Everton dat zou toch niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was de oude deal ja, er was in 2011 al sprake dat er in de toekomst minder wedstrijden te zien zouden zijn;
Totaal TV - Minder buitenlands voetbal op Nederlandse buis door Europese uitspraak
ze zonden wel 6 wedstrijden uit om 16:00.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 zond altijd 3 of 4 wedstrijden uit om 16.00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |