Lekker met redneck commentaar erbijquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:35 schreef hafcfan het volgende:
Ze moeten gewoon alle rechten richting fox doen. Eredivisie+ de 4 topcompetities uit Europa. Duitsland,Engeland,Italie en Spanje dan ben ik tevreden.
En op die 4 kanalen moeten we PL, Spanje, Duitsland en dat gekrabbel in Nederland tegelijk bekijken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Murdoch zal wel Sport1 opkopen of uit de markt concurreren, en dan krijgen we SkyNL met 4 HD kanalen.
Ze spelen vaak toch op andere tijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
En op die 4 kanalen moeten we PL, Spanje, Duitsland en dat gekrabbel in Nederland tegelijk bekijken?
Lijkt mij niet een vooruitgang.
Spanje wel ja, dat clashed niet echt met Engeland en Nederland eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ze spelen vaak toch op andere tijden
Ze stoppen er zeker wel een paar kanalen bijquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:38 schreef APK het volgende:
[..]
Spanje wel ja, dat clashed niet echt met Engeland en Nederland eigenlijk ook niet
Duitsland wel.
Tennis ga ik ook missen als ik moet switchen van Sport1 naar Fox...
Voeg het samen, koop het op. Fox heeft geld zat, 50% hier en 50% daar is ook niks.quote:"Eredivisie Live is een mooi product en er is nog geen keuze gemaakt over wat er in de toekomst mee gaat gebeuren. De verwachting is dat niet alleen voetbal op de zender te zien zal zijn, maar dat ook andere sporten aan bod komen", zegt Raymond van der Vliet van Fox.
Dat moeten dan wel veel kanalen worden om de EL-kijkers die nu VVV of Twente willen kijken tevreden te stellen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze stoppen er zeker wel een paar kanalen bij
Waarom. Net zoveel kanalen als Sport1. Ik vraag me af of FOX er ook nog andere sporten bijhaalt of dat het alleen een voetbalkanaal wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel veel kanalen worden om de EL-kijkers die nu VVV of Twente willen kijken tevreden te stellen.
Formule 1 zit nu ook bij Sport1, tennis ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voeg het samen, koop het op. Fox heeft geld zat, 50% hier en 50% daar is ook niks.
Sport1 heeft vaak al te weinig wedstrijdenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom. Net zoveel kanalen als Sport1. Ik vraag me af of FOX er ook nog andere sporten bijhaalt of dat het alleen een voetbalkanaal wordt.
Alleen de belangrijkste wedstrijden danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Sport1 heeft vaak al te weinig wedstrijden
Geen idee hoe ze dit op 4 kanalen zouden moeten doen.
Volgens mij betaal ik nu 15 euro voor Sport1 met PL, Spanje, Duitsland en tennis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alleen de belangrijkste wedstrijden dan. Zal mij benieuwen hoe duur het wordt
Tennis is toch meestal ook op NOS enzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik nu 15 euro voor Sport1 met PL, Spanje, Duitsland en tennis.
Veel duurder moet het wmb niet worden en dan verlies ik dus Duitsland, Spanje en tennis
Grapje zeker?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tennis is toch meestal ook op NOS enzo
NOS heeft alleen rechten RG. Daarbij zenden ze de (halve) finales van Australie en Londen uit. Als er tijd is willen ze de ze finales van Rotterdam en Den Bosch meenemen maar dat is het dan ook.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tennis is toch meestal ook op NOS enzoEn die andere twee zullen ook wel bij EL komen dan
Dik als in druk of wat?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:01 schreef SjaakBauer het volgende:
Die FOX shit gaat wel dik worden trouwens
Dik als in mooi en uitgebreidquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:51 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dik als in druk of wat?![]()
Ik begrijp trouwens niet waarom men nu het naar de eredivisie transport,het is toch al goed zo met Sport 1? Ik heb liever dat ze gezien de hoeveelheid landgenoten die nu in Turkije spelen de Turkse Liga hadden binnengehaald i.c.m. de Braziliaanse liga.
Ik betaal 12,50 p.m. bij Tele2 en vroeger maar 10 bij UPC (zal nu wel hoger zijn geworden). Zit te twijfelen wat ik ga doen.. Serie A boeit me geen zak, maar wedstrijdjes van Messi zie ik graag. Bundesliga is ook wel oké, maar die zenden ze nu al minder uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij betaal ik nu 15 euro voor Sport1 met PL, Spanje, Duitsland en tennis.
Veel duurder moet het wmb niet worden en dan verlies ik dus Duitsland, Spanje en tennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |