Waar staat dat?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan op Go alle wedstrijden kijken.
Ga naar hun site.quote:
Ik zie er maar 5 wedstrijden staan.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga naar hun site.
Ga naar wedstrijden.
Druk op Fox International.
Dan zie je dat je alle wedstrijden kan kopen. Dus normaal kan je met een 'Go abo' ze allemaal bekijken.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik zie er maar 5 wedstrijden staan.
Nee dus, internet en TV is gewoon gelijk. Je kan nu wel 24/7 via internet naar de TV kanalen kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:05 schreef Gunner het volgende:
Dat zou op zich wel mooi zijn. Via mijn provider KPN kan ik gratis GO krijgen.
Nou ja, ze zenden zo te zien evenveel uit als Sport1. Een Sky Sports heeft volgens mij ook niet alle 10 wedstrijden live.quote:
In Engeland mogen de 16u duels niet live worden uitgezonden omdat ze bang zijn dat iedereen dan TV gaat kijken en niet meer naar de lokale clubs gaat op lagere niveaus.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, ze zenden zo te zien evenveel uit als Sport1. Een Sky Sports heeft volgens mij ook niet alle 10 wedstrijden live.
Ja, maar dat heeft met de wetgeving te maken. In Nederland zouden ze wel alle 10 op één zender uitgezonden mogen worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Een Sky Sports heeft volgens mij ook niet alle 10 wedstrijden live.
Dat was de oude deal ja, er was in 2011 al sprake dat er in de toekomst minder wedstrijden te zien zouden zijn;quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 zond altijd 3 of 4 wedstrijden uit om 16.00
Toch raar of ik nu thuis voor de buis naar Arsenal-Aston Villa kijk of naar Norwich-Everton dat zou toch niet uit moeten maken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat was de oude deal ja, er was in 2011 al sprake dat er in de toekomst minder wedstrijden te zien zouden zijn;
Totaal TV - Minder buitenlands voetbal op Nederlandse buis door Europese uitspraak
ze zonden wel 6 wedstrijden uit om 16:00.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 14:32 schreef Wilskracht het volgende:
Sport 1 zond altijd 3 of 4 wedstrijden uit om 16.00
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |