Als VI stopt met Derksen is Voetbal International natuurlijk een passende naam. Kunnen ze direct het gelijknamige blad overnemen.quote:
Of gewoon "All you need is football".quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:23 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Als VI stopt met Derksen is Voetbal International natuurlijk een passende naam.
quote:Kans op fusie Sport1 en Eredivisie Live
Volgens weekblad Voetbal International bestaat er een reële kans dat betaalzenders Sport1 en Eredivisie live gaan fuseren. De aanleiding daarvan is dat het moederbedrijf van Sport1, dat sinds kort een nieuwe eigenaar heeft, de zender van de hand wil doen.
Eredivisie Live kocht onlangs al de rechten van de populaire Premier League over, dankzij een kapitaalinjectie van het Amerikaanse FOX Channels International. FOX-eigenaar Rupert Murdoch is ook voorstander van één zender per land met het complete sportpakket in plaats van een versnippering.
Zullen we eerst het kostenplaatje afwachten?quote:
In beginsel is het goed nieuws ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we eerst het kostenplaatje afwachten?
Ok bedankt. Gr gr
Er stond net dat ze sport 1 weg wilden doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef borisz het volgende:
Overigens EL wil ook uitbreiden qua kanalen. (ze hebben immers meer foebele erbij en alle EPL duels moeten in principe worden uitgezonden gegeven het nieuwe contract). Alleen UPC sputtert tegen met de doorgifte van die extra kanalen. UPC is eigendom van... juist Liberty Global en die raken nu juist die rechten van de EPL kwijt(Want Liberty Global is ook Sport1). Dus er moet nog even het eea worden uitgevochten. Kortom daar moeten nog een hoop gesprekken gevoerd gaan worden.
Bron. Mediapagina VI.
Jaja. Maar dat is op de langere termijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
Er stond net dat ze sport 1 weg wilden doen
Gaat 'm niet worden. Zal eerder richting de 30 euro gaan waarschijnlijk (voor alles) Misschien nog niet het eerste jaar maar zal rap omhoog gaan, Hebben dan ook geen concurrentie dus dat zal de prijs ook geen goed doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er stond net dat ze sport 1 weg wilden doen
1 zender voor 20 per maand. Prima
Heb je hier een bron van? Ik heb namelijk een doem-scenario dat ze maar op een enkel kanaal 1 wedstrijd tegelijk gaan uitzenden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef borisz het volgende:
(ze hebben immers meer foebele erbij en alle EPL duels moeten in principe worden uitgezonden gegeven het nieuwe contract).
Dat stond op de VI mediapagina van die week. En ja dat zal live niet aan lukken, maar ze gaan het wel achter elkaar de wedstrijden in zijn geheel uitzenden. In de eerste speelronde van de EPL kunnen ze zeven duels vd 10 live uitzenden. De overigen volgen semi-live.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:29 schreef Gunner het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? Ik heb namelijk een doem-scenario dat ze maar op een enkel kanaal 1 wedstrijd tegelijk gaan uitzenden.
Twee van die 16.00 duels worden live uitgezonden, de overige drie semi-live later die avond.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:41 schreef Gunner het volgende:
Even als voorbeeld dan zodat ik het goed begrijp.
op 17-08 beginnen er 5 van de 7 wedstrijden om 16.00
Zenden ze die allemaal live uit?
Dat GO zit gratis bij KPN iTV zie ik net. dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Misschien worden die drie duels wel live op Go uitgezonden het mobiele platform, maar daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen.
quote:FOX Sports brengt al het nationale en internationale topvoetbal live bij u in de huiskamer. Iedere speelronde worden hier alle wedstrijden live uitgezonden en gepresenteerd door de vaste gezichten
Weet iemand hier al wat meer van?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef borisz het volgende:
Misschien worden die drie duels wel live op Go uitgezonden het mobiele platform, maar daar kan ik nu nog niks zinnigs over zeggen.
Volgens de voetbal international en de site van foxsports zendt FoxSports 4 Bournemouth-Wigan uit.de Championship.quote:
Dat wist ik al, maar mijn vraag ging eigenlijk over het mobiele GO-platform.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Volgens de voetbal international en de site van foxsports zendt FoxSports 4 Bournemouth-Wigan uit.de Championship.
Lijkt mij een vreemde keuze aangezien ook Norwich-Everton wordt gespeeld.
quote:Helaas worden wij contractueel beperkt tot het uitzenden van 1 enkele wedstrijd (om 16:00uur). Dit is een vaste clausule van het Premier League contract welke ook zou gelden als het contract bij Sport1 zou liggen.
Je kan op Go alle wedstrijden kijken.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat wist ik al, maar mijn vraag ging eigenlijk over het mobiele GO-platform.
Over de wedstrijdkeuze; dat zijn ze volgens eigen zeggen contractueel verplicht (bron facebook)
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |