En Emile danquote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef borisz het volgende:
Update: Serie A ook naar EL. Zie papieren VI pagina 36-37.
Potverdorie. Heeft Sport1 alleen nog Spanje en Duitsland als aansprekende competities. Die gaan echt veel abonnees verliezen. Ik betwijfel of EL genoeg kanalen heeft om alles tegelijkertijd te laten zien...quote:Op woensdag 10 april 2013 15:22 schreef borisz het volgende:
Update: Serie A ook naar EL. Zie papieren VI pagina 36-37.
En van DUitsland hebben ze maar een kleine sublicentie. Die rechten zitten in beginsel bij Eurosport.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:48 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Potverdorie. Heeft Sport1 alleen nog Spanje en Duitsland als aansprekende competities. Die gaan echt veel abonnees verliezen. Ik betwijfel of EL genoeg kanalen heeft om alles tegelijkertijd te laten zien...
Nou dan hebben ze alleen nog Spanje. De rest interesseert niemand wat. Verder nog een beetje formule 1, tennis en basketbal wat voor een kleine groep mensen nog wel interessant is. De rest is allemaal troep. Ze kunnen de zender wel opdoeken. Ik vergeet bij de CL. Dat is voor mij nog wel een reden om Sport1 te houden.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:49 schreef borisz het volgende:
[..]
En van DUitsland hebben ze maar een kleine sublicentie. Die rechten zitten in beginsel bij Eurosport.
Spanje en Belgie hebben ze nog wel helemaal. Oh en Portugal, Griekenland, Frankrijk, Brazilië en VS schijnen ze ook iets mee te doen qua foebele.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:51 schreef Tjacka het volgende:
![]()
Ik wil alleen mijn eredivisietje kunnen kijken.
Daarnaast zal EL wel naar 6 of 7 kanalen gaan zeker met de PL (op de zaterdag worden 5 a 7 wedstrijden tegelijk gespeeld) en in de toekomst de CL (max 8 wedstrijden tegelijk).quote:Op termijn kunnen mensen ook verschillende abonnementen nemen, met als uitgangspunt: Hoe meer je wilt zien, hoe meer je moet betalen
Er komen speciale abonnementen dus als je alleen NL Voetbal wil zien kan dat ook.quote:Op donderdag 11 april 2013 21:29 schreef j0rdiiii het volgende:
Dit gaat natuurlijk rete duur worden allemaal.
Dat zal in de toekomst uitwijzen. Ik heb het nooit gecontroleerd of de functie aanwezig bij the FA Cup en the League Cup.quote:Op donderdag 11 april 2013 23:10 schreef Syntix het volgende:
Het belangrijkste: krijgen we dan nog wel Engels commentaar? De sky-commentaar optie bij Sport1 was
Ik heb het idee dat ze een constructie gaan hebben zoals ik dat zeg bij het FOX Soccer Channel in de VS en Canada, dat elke competitie een aparte zender krijgt.. FOX Soccer 1 voor MLS-wedstrijden, FOX Soccer 2 voor PL-wedstrijden, FOX Soccer 3 voor BBVA etc.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er komen speciale abonnementen dus als je alleen NL Voetbal wil zien kan dat ook.
Ik wil alles zo goedkoop mogelijk zien natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Er komen speciale abonnementen dus als je alleen NL Voetbal wil zien kan dat ook.
dat denk ik niet. In NL (bij Ziggo, UPC & KPN geloof ik) is het mogelijk om bijvoorbeeld 1 wedstrijd te kopen voor 6,95 daarvoor wordt het kanaal tijdelijk zichtbaar gemaakt voor je. Nu is men van plan om dat systeem ook in te zetten met abonnementen. Neem je bijv. een NL Voetbal abbo dan kun je alleen eredivisie live kijken op het moment dat er wedstrijden worden uitgezonden uit de Nederlandse competities en beker.quote:Op vrijdag 12 april 2013 00:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze een constructie gaan hebben zoals ik dat zeg bij het FOX Soccer Channel in de VS en Canada, dat elke competitie een aparte zender krijgt.. FOX Soccer 1 voor MLS-wedstrijden, FOX Soccer 2 voor PL-wedstrijden, FOX Soccer 3 voor BBVA etc.
Offtopic: Wat is soccer een teringwoord
Voorlopig zal de naam aangehouden worden denk ik. Over 10 jaar is FOX pas volledig eigenaar van de zender.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:48 schreef Norakiaan het volgende:
De naam van de zender kan dan wel worden aangepast. Die dekt natuurlijk niet meer de lading. Eredivisie Live terwijl er ook Premier League live te zien is.
Word gewoon Sky Nederland dus.quote:Op vrijdag 12 april 2013 01:48 schreef Norakiaan het volgende:
De naam van de zender kan dan wel worden aangepast. Die dekt natuurlijk niet meer de lading. Eredivisie Live terwijl er ook Premier League live te zien is.
Dat zerker niet. SKY is niet van FOXquote:
In Amerika heet het FOX, in het VK SKY, geen idee wat het hier wordt.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo heet het ook in Engeland volgens mij.
Ooh las zoiets in de VI. Maar Eredivisie Live zal het wel niet blijven dan. Gewoon Voetbal Live ofzoquote:
Voslucht.quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:21 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In Amerika heet het FOX, in het VK SKY, geen idee wat het hier wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |