De nos zendt qua CL alleen Barcelona uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
CL ook bij de NOS of daarna naar RTL ofzo. En Spanje alleen Barca en Real boeiend. De rest zijn alleen de toppers leuk.
RTL7 kan dat beter overnemen, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De nos zendt qua CL alleen Barcelona uit
Daarom naar SBS met Hansie of naar RTL met Gijp en Derksenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef Caland het volgende:
[..]
De nos zendt qua CL alleen Barcelona uit
Die kunnen nooit alles uitzenden zoals S1 nu doet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom naar SBS met Hansie of naar RTL met Gijp en Derksen
Alsjeblieft niet naar die ordinaire campingzender, dan krijgen we tussen de goals door reclame.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom naar SBS met Hansie of naar RTL met Gijp en Derksen
Dat is waar. Maar misschien neemt FOX Sport1 ook wel over. Dan een grote megazender met al het voetbalquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kunnen nooit alles uitzenden zoals S1 nu doet.
Of een prijsvraag wie de CL het seizoen ervoor had gewonnenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:21 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet naar die ordinaire campingzender, dan krijgen we tussen de goals door reclame.
Volgens mij deed hij dat vroeger ook al, toen het nationale en internationale voetbal allemaal bij Canal+ was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wim Kieft co-commentator bij Ajax-PSV
Die commentatoren zullen ook wel overstappen. Al zal Sierd pas gaan als Spaans voetbal naar EL gaatquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat vroeger ook al, toen het nationale en internationale voetbal allemaal bij Canal+ was.
Mij maakt het op zich weinig uit op welke zender alles is, maar ik vind de commentatoren van Sport1 veel beter dan die van EredivisieLive. Op zich hebben de meesten bij EL of Sport1 denk ik geen vast contract maar meer freelance (mijn favoriet zit bijv. zowel op Sport1 als op EL (Jupiler League)) dus er zal wel het een en ander switchen.
Helden bij Sport1: Sierd, Emile, Aad300 en ook semi-helden Pascal en Wytse.
Helden bij EL: Evert ten Napel.
Eddy Poelman en Mark van Rijswijk zijn nog wel te verdragen ja, maar lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij dat vroeger ook al, toen het nationale en internationale voetbal allemaal bij Canal+ was.
Mij maakt het op zich weinig uit op welke zender alles is, maar ik vind de commentatoren van Sport1 veel beter dan die van EredivisieLive. Op zich hebben de meesten bij EL of Sport1 denk ik geen vast contract maar meer freelance (mijn favoriet zit bijv. zowel op Sport1 als op EL (Jupiler League)) dus er zal wel het een en ander switchen.
Helden bij Sport1: Sierd, Emile, Aad300 en ook semi-helden Pascal en Wytse.
Helden bij EL: Evert ten Napel.
Leo Driessen is echt om van te walgen, Reitsma maakt zelfs spannende en leuke potjes aai.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eddy Poelman en Mark van Rijswijk zijn nog wel te verdragen ja, maar lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.
Die bedoel ik ja, in oplopende volgorde van ergernis Leo Driessen, Ron de Rijk en Theo Reitsma, bleghquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eddy Poelman en Mark van Rijswijk zijn nog wel te verdragen ja, maar lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.
Weet jij veel wat EL nog doet aan commentatoren, miet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef Wilskracht het volgende:
Ben hier niet zo blij mee.
Eredivisie live zendt geen engels commentaar uit.
Minder kanalen dan sport 1
Straks moet ik naar Eddy Poelman luisteren!!!!!!!!!!!
Ik vind Driessen niet zo erg hoor.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo Driessen is echt om van te walgen, Reitsma maakt zelfs spannende en leuke potjes aai.
Oke !!!!!!!!!quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:25 schreef Wilskracht het volgende:
Ben hier niet zo blij mee.
Eredivisie live zendt geen engels commentaar uit.
Minder kanalen dan sport 1
Straks moet ik naar Eddy Poelman luisteren!!!!!!!!!!!
Waarom meld jij je niet aan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet jij veel wat EL nog doet aan commentatoren, miet.
Ja inderdaad. Ik erger me iedere week aan die twee. Laat die Driessen de Kantineheld maar aankondigen in plaats van wedstrijden te verneuken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
lui als Driessen en Reitsma zijn godverdetyfus slecht.
Hij is ook blind, heeft moeite met negersquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Reitsma die is zo dement dat hem in de rust wordt verteld welke wedstrijd er bezig is.
"Uhh... Schaken! Nee Martins Indi! Nee, het is toch Mike van der Hoorn!"quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Reitsma die is zo dement dat hem in de rust wordt verteld welke wedstrijd er bezig is.
BMI = Schakenquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ook blind, heeft moeite met negers
Hij loopt altijd achter. Helaas zal hij wel weer PSV-Ajax mogen voorzien van commentaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef SjaakBauer het volgende:
Net als Co Adriaanse.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij is ook blind, heeft moeite met negers
Sinds Wijnaldum dat korte kapsel heb wist ook niet wie hij was.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lenss.. uuh Wijnaldum... Oh Willems
Dit inderdaad, ben benieuwd wat er met de prijs gaat gebeuren..quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Doublepain het volgende:
Als ze het bedrag maar niet omhoog gaan brengen, dan moet ik kiezen tussen EL en Sport1
Oh stoer manquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:30 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sinds Wijnaldum dat korte kapsel heb wist ook niet wie hij was.
Zal wel komen omdat ik PSV zoveel als mogelijk probeer te mijden.
Beschouw het maar als een complimentquote:
alstuquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:33 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Beschouw het maar als een compliment
Reitsma heeft me alles moeitequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Pascalus het volgende:
Reitsma heeft niet alleen moeite met negers. Hij heeft moeite met iedereen.
Maar vooral met negers.
Dit dus, gooi alles samen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef borisz het volgende:
RIP Sport1. Of Sport1 wordt gewoon overgenomen door FOX
Jammer, ik heb nu alleen Sport 1.. moet ik straks gaan kiezen tussen Premier League en de wedstrijdjes van Messi.. Allebei de kanalen is me te duur. GVDquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mooi, maar eens over nadenken om Sport1 op te zeggen dan.
Wanneer Sky dat toelaat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:04 schreef Nober het volgende:
Wanneer komt Ziggo op het fantastische idee om SkySports in hun tv pakket te doen?
Leo Driessen.. die zijn voorkeur voor Ajax altijd zo duidelijk laat merken.. en altijd commentaar geeft of hij nog liever naar een begrafenis gaat dan een voetbalwedstrijd van commentaar voorziet.. echt de slechtste commentator die er isquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:27 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik erger me iedere week aan die twee. Laat die Driessen de Kantineheld maar aankondigen in plaats van wedstrijden te verneuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |