Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV
Zondag 22 september: PSV - Ajax
Zaterdag 28 september: AZ - PSV
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag
Zondag 19 januari: Ajax - PSV
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ
Zondag 2 februari: RKC - PSV
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2013 22:38:46 ]
Jinx.
Ik vond brenet eerlijk gezegd samen met depay de minste vandaag. In de eerste helft maakte hij vrij veel fouten. Wat overigens geen schande is hoor.
Cavaliers
Retired.
Beetje dubbel gevoel. Dit had minimaal 5-0 moeten zijn. Ik zie ze het in België nog lastig krijgen. Rendement moet echt omhoog. Complete achterhoede was goed. Brenet had even wat tijd nodig, maar verder prima. Schaars was in het begin wat minder, maar herstelde zich naarmate de wedstrijd vorderde. Maher heb ik tot 10 minuten voor tijd weinig gezien. Maar die had een schaduw bij zich. Toen die naar Cocu liep voor aanwijzingen liep die jongen mee.

Wijnaldem speelde alleraardigst, maar dat rendement moet omhoog. Bakkali speelde leuk, maar daarvoor geldt hetzelfde als Wijnaldum. Rendement. Depay was zichzelf niet en Matavz deed wat hij moest doen. Jammer dat Locadia totaal niet kan voetballen, anders was het een enorme topper in spe.
Vond het op sommige momenten wel een beetje pupillenvoetbal. Iedereen op dezelfde bal af en weer met zijn allen terugrennen. Werd ook echt met krachten gesmeten. Vond het knap dat ze dat tot op het laatst volhouden. Met name de flanken hebben heel veel arbeid verricht.
Al met al een positief gevoel overgehouden aan de wedstrijd. Al moet wel gezegd worden dat Waregem er echt helemaal niets van kon. De tijd zal uitwijzen in hoeverre dat aan PSV lag.
Ik las trouwens dat Malanda weer terug is. Kan zijn dat hij er de volgende wedstrijd weer bij is. Vind ik wel een leuke speler.
quote:
Het is tegen Zulte man, ik denk dat PSV zo goed was omdat Zulte gewoon er niks van kan.
Maar tot nu toe positief idd, maar als hij ook zo speelt tegen Ajax is hij mijn held
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef Lange_Lans het volgende:Ik las trouwens dat Malanda weer terug is. Kan zijn dat hij er de volgende wedstrijd weer bij is. Vind ik wel een leuke speler.
Gaat ie gewoon weer terug ja?
quote:
Ik had ook Hendrix de kans gegeven. Even oud.
quote:
Maar wel minder goed.
quote:
Verkocht aan Wolfsburg en terugverhuurd aan Essevee.
quote:
Hoe hij na 88 minuten die rechtsbuiten even met twee tikjes uitspeelt aan de zijlijn. Wat een klasse.
quote:
Ja, alleen ligt de ene vast tot 2014 en de andere als het goed is tot 2017. Daar zit hem het in.
quote:
Vind ik moeilijk te zeggen. Hendrix is een erg talentvolle jongen. Net als Rekik overigens. Heeft alleen wat minder body. Voetballend vind ik hem echter beter. Maar zoals vanmorgen hier al werd aangehaald is een 18-jarige centrale verdediger in de basis redelijk uniek. Het gros breekt op latere leeftijd door.
quote:
Ik wist al dat hij zo goed was, heb ik ook gewoon hier gezegd. Maar dan snap ik het nog steeds niet, en dat heb ik ook al uitgelegd.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:23 schreef Chase_Utley het volgende:[..]
Ik wist al dat hij zo goed was, heb ik ook gewoon hier gezegd. Maar dan snap ik het nog steeds niet, en dat heb ik ook al uitgelegd.
Eens. Goede speler maar na een jaar ben je 'm weer kwijt en moet je opnieuw bouwen. Een optie tot nog een jaar of optie tot koop was beter geweest.
Land of the free. Home of the brave.
En weer thuis. Heerlijk wedstrijdje, heerlijk sfeertje.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Je neemt de woorden uit mij mond

Jammer dat ze het niet meteen hadden afgemaakt maar ik heb genoten
quote:
Bruma: 'Alle credits voor Cocu'
PSV imponeerde dinsdagavond thuis tegen Zulte Waregem. Het werd 2-0, waar de Eindhovenaren een nog veel grotere overwinning verdiend hadden. Volgens Jeffrey Bruma is dat vooral de verdienste van de nieuwe trainer Phillip Cocu.
"Alle credits voor Cocu", zei Bruma na afloop. "En ook voor de andere trainers. Zij hebben het in een paar weken heel goed neergezet.''
"We hebben natuurlijk ook een gretige groep. Misschien dat we door alle wisselingen in de selectie een groot vraagteken zijn voor anderen. Maar dit PSV heeft kwaliteit. En deze wedstrijd tegen Zulte is een droomstart."
De 21-jarige Bruma kwam deze zomer over van Chelsea, na twee jaar verhuur aan Hamburger SV.
Met de achttienjarige van Manchester City gehuurde Rekik vormde hij centrale duo. "En dat ging lekker", aldus Bruma.
"We zijn allebei jong, maar we hebben wel al het een ander geleerd in het buitenland. En we zijn allebei opgegroeid in Rotterdam, hè. Misschien helpt dat. Voelen we elkaar daardoor beter aan."
"Iedereen speelde trouwens goed vandaag. We mogen ook tevreden zijn met 2-0. Maar we zijn er nog niet. Volgende week in Brussel wordt een ander verhaal. We moeten onze kop erbij houden."
http://www.nusport.nl/cha(...)le-credits-cocu.htmlLijkt me inderdaad wel op z'n plaats.
quote:
Gefeliciteerd Davy.

Leuk elftal hebben jullie.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Schaars niet

vinden
Die speelde echt heel goed, constant aanspeelbaar, goed inschuiven etc. Paar passes gegeven waarvan iedereen op de tribune spontaan klaarkwam

Coachend richting medespelers. Als die zo blijft spelen is het een topaankoop geweest.
Ik heb niet veel op Schaars gelet blijkbaar maar ik vond hem in het begin wat slordig.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Schaars niet

vinden
Die speelde echt heel goed, constant aanspeelbaar, goed inschuiven etc. Paar passes gegeven waarvan iedereen op de tribune spontaan klaarkwam

Coachend richting medespelers. Als die zo blijft spelen is het een topaankoop geweest.
Schaars begon het eerste half uur heel matig. Herpakte zich daarna goed.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
quote:
Bedankt René, ik ben het met je eens.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Dan heb ik blijkbaar een andere wedstrijd gezien, of ik maak dingen mooier dan ze zijn.

In mijn beleving speelde Schaars heel goed
Anyway, doet er verder ook niet toe! PSV speelde een hele goede wedstrijd en had dit gewoon met 6-0 minimaal moeten afmaken.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
Dit al goed vinden

Een kinderhand is blijkbaar snel gevuld

Wat jullie lieten zien is voor jullie 80%, voor Ajax ongeveer 25%.
Mijn conclusie: het was op de eerste 10 minuten na (toen Zulte het toeliet) niet zo best en erg slordig. Daarnaast Die Bakkali... Fischer 0.1. Enige goede aan jullie zijde is Jozefzoon, want opgeleid door Ajax.
quote:
Jij hebt met poep in je ogen zitten kijken of wat?
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Syntix het volgende:Dit al goed vinden

Mijn conclusie: het was op de eerste 10 minuten na (toen Zulte het toeliet) niet zo best en erg slordig. Daarnaast Die Bakkali... Fischer 0.1. Enige goede aan jullie zijde is Jozefzoon, want opgeleid door Ajax.
Je trolt, maar je bent helemaal niet leuk.
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Dan heb ik blijkbaar een andere wedstrijd gezien, of ik maak dingen mooier dan ze zijn.

In mijn beleving speelde Schaars heel goed
Anyway, doet er verder ook niet toe! PSV speelde een hele goede wedstrijd en had dit gewoon met 6-0 minimaal moeten afmaken.

Half uur weet ik niet. Maar in het begin had hij een pass of 5 die niet aankwam. Dat zag er een beetje knullig uit.
quote:

Waarom al die vergelijkingen met Ajax?
Dank.
quote:

Donder eens op man.
quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:HAHAHAAHHAAH SUKKELS!
Tune al starten en dan na 2 sec. stoppen, omdat het buitenspel is.
Stelletje kutboeren

quote:
Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:Ziet er niet best uit psv (

). Nog steeds geen voetbalidentiteit. Nog steeds al die kutboeren als "publiek/supporter". Mss kunnen jullie beter gewoon stoppen.
quote:

Kan jij niet gewoon een keer oprotten met je aids posts? Je act begint een beetje te zielig te woorden.
Als het geen act is heb je serieus hulp nodig.
quote:
Hoe gedraagt hij zich in het Ajax topic?
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:[..]
[..]
[..]
Kan jij niet gewoon een keer oprotten met je aids posts? Je act begint een beetje te zielig te woorden.
Als het geen act is heb je serieus hulp nodig.
Laat gaan joh, dat je er uberhaupt moeite in stopt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:
Waar stop ik moeite in?
quote:
Dat is 30 seconden werk, ik ben een pro daarin.