Je neemt de woorden uit mij mondquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo, net terug uit het stadion. Godverdomme wat speelde PSV goed![]()
Rekik-Bruma![]()
![]()
Bakkali![]()
http://www.nusport.nl/cha(...)le-credits-cocu.htmlquote:Bruma: 'Alle credits voor Cocu'
PSV imponeerde dinsdagavond thuis tegen Zulte Waregem. Het werd 2-0, waar de Eindhovenaren een nog veel grotere overwinning verdiend hadden. Volgens Jeffrey Bruma is dat vooral de verdienste van de nieuwe trainer Phillip Cocu.
"Alle credits voor Cocu", zei Bruma na afloop. "En ook voor de andere trainers. Zij hebben het in een paar weken heel goed neergezet.''
"We hebben natuurlijk ook een gretige groep. Misschien dat we door alle wisselingen in de selectie een groot vraagteken zijn voor anderen. Maar dit PSV heeft kwaliteit. En deze wedstrijd tegen Zulte is een droomstart."
De 21-jarige Bruma kwam deze zomer over van Chelsea, na twee jaar verhuur aan Hamburger SV.
Met de achttienjarige van Manchester City gehuurde Rekik vormde hij centrale duo. "En dat ging lekker", aldus Bruma.
"We zijn allebei jong, maar we hebben wel al het een ander geleerd in het buitenland. En we zijn allebei opgegroeid in Rotterdam, hè. Misschien helpt dat. Voelen we elkaar daardoor beter aan."
"Iedereen speelde trouwens goed vandaag. We mogen ook tevreden zijn met 2-0. Maar we zijn er nog niet. Volgende week in Brussel wordt een ander verhaal. We moeten onze kop erbij houden."
Schaars nietquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je neemt de woorden uit mij mond
Jammer dat ze het niet meteen hadden afgemaakt maar ik heb genoten![]()
Gefeliciteerd Davy.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je neemt de woorden uit mij mond
Jammer dat ze het niet meteen hadden afgemaakt maar ik heb genoten![]()
Ik heb niet veel op Schaars gelet blijkbaar maar ik vond hem in het begin wat slordig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schaars niet![]()
![]()
vinden
![]()
Die speelde echt heel goed, constant aanspeelbaar, goed inschuiven etc. Paar passes gegeven waarvan iedereen op de tribune spontaan klaarkwamCoachend richting medespelers. Als die zo blijft spelen is het een topaankoop geweest.
Schaars begon het eerste half uur heel matig. Herpakte zich daarna goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Schaars niet![]()
![]()
vinden
![]()
Die speelde echt heel goed, constant aanspeelbaar, goed inschuiven etc. Paar passes gegeven waarvan iedereen op de tribune spontaan klaarkwamCoachend richting medespelers. Als die zo blijft spelen is het een topaankoop geweest.
Bedankt René, ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Davy.
Leuk elftal hebben jullie.
Dan heb ik blijkbaar een andere wedstrijd gezien, of ik maak dingen mooier dan ze zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Schaars begon het eerste half uur heel matig. Herpakte zich daarna goed.
Jij hebt met poep in je ogen zitten kijken of wat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:32 schreef GotenSSJ het volgende:
Zo, net terug uit het stadion. Godverdomme wat speelde PSV goed![]()
Rekik-Bruma![]()
![]()
Schaars![]()
![]()
![]()
Bakkali![]()
Enige minpuntjes waren in mijn ogen Willems en Depay. Depay maakt dan wel een fantastische goal, maar verder ging er echt een hoop fout.
Is goed knulliequote:Op woensdag 31 juli 2013 00:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij hebt met poep in je ogen zitten kijken of wat?
Je trolt, maar je bent helemaal niet leuk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Syntix het volgende:
Dit al goed vindenEen kinderhand is blijkbaar snel gevuld
Wat jullie lieten zien is voor jullie 80%, voor Ajax ongeveer 25%.
Mijn conclusie: het was op de eerste 10 minuten na (toen Zulte het toeliet) niet zo best en erg slordig. Daarnaast Die Bakkali... Fischer 0.1. Enige goede aan jullie zijde is Jozefzoon, want opgeleid door Ajax.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Syntix het volgende:
Mijn conclusie: het was op de eerste 10 minuten na (toen Zulte het toeliet) niet zo best en erg slordig. Daarnaast Die Bakkali... Fischer 0.1. Enige goede aan jullie zijde is Jozefzoon, want opgeleid door Ajax.
Half uur weet ik niet. Maar in het begin had hij een pass of 5 die niet aankwam. Dat zag er een beetje knullig uit.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dan heb ik blijkbaar een andere wedstrijd gezien, of ik maak dingen mooier dan ze zijn.In mijn beleving speelde Schaars heel goed
![]()
Anyway, doet er verder ook niet toe! PSV speelde een hele goede wedstrijd en had dit gewoon met 6-0 minimaal moeten afmaken.
Waarom al die vergelijkingen met Ajax?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Syntix het volgende:
Donder eens op man.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Syntix het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:38 schreef Syntix het volgende:
HAHAHAAHHAAH SUKKELS!
Tune al starten en dan na 2 sec. stoppen, omdat het buitenspel is.
Stelletje kutboeren
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef Syntix het volgende:
Ziet er niet best uit psv (). Nog steeds geen voetbalidentiteit. Nog steeds al die kutboeren als "publiek/supporter". Mss kunnen jullie beter gewoon stoppen.
Kan jij niet gewoon een keer oprotten met je aids posts? Je act begint een beetje te zielig te woorden.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:50 schreef Syntix het volgende:
Hoe gedraagt hij zich in het Ajax topic?quote:
Laat gaan joh, dat je er uberhaupt moeite in stopt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kan jij niet gewoon een keer oprotten met je aids posts? Je act begint een beetje te zielig te woorden.
Als het geen act is heb je serieus hulp nodig.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe gedraagt hij zich in het Ajax topic?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:49 schreef Syntix het volgende:
niks te vrezen voor psv iig dit jaar Ajacieden. Dat was echt pure aids aan je ogen.![]()
Waar stop ik moeite in?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laat gaan joh, dat je er uberhaupt moeite in stopt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |