Ok.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Duitse Bundesliga 13/14 #8 Schalke naar de CL
veranderen naar 13/14 aub
Kloptquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:35 schreef Tyron het volgende:
Hallo collega's
VBL / COME ON HEERENVEEN!
Dit topic lijkt mij overbodig.
Goed en met jou?quote:
altijd lekker. blijf je nu weer tijdje of ben je straks weer verdwenenquote:
Ik blijf. Maar verder kan dit in de scquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:45 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
altijd lekker. blijf je nu weer tijdje of ben je straks weer verdwenen
Door dezelfde persoon, zou het HMF zijn>quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:01 schreef -_Guitarist_- het volgende:
VBL wordt volgespamd met kuttopics. Ik kan ze niet meer sluiten, wil iemand anders het doen?
Geen idee, ik kan geen kloonscans doenquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Door dezelfde persoon, zou het HMF zijn>
Is dicht.quote:Op maandag 12 augustus 2013 15:49 schreef Tyron het volgende:
VBL / Het grote Feijenoordtopic #1228 Onze jeugd heeft elders toekomst
Twee feyenoord topics, deze is niet gereekst.
Ja, thnx.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 22:02 schreef j0rdiiii het volgende:
Er zijn weer allemaal topics over FOX door verschillende personen omhoog geschopt...
VBL / Prijs FOX Sports zenders bekendgemaakt
VBL / Rechten voor de Premier League naar Eredivisie Live
Kan hier wel denk ik,
VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Live
Bumpje?quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 10:53 schreef Karina het volgende:
Ik schaam me dat ik het nog niet eerder gezien heb, even een complimentje voor dit topic: VBL / Het Handige Linkjes Topic - Reeksen gekoppeld!, zit heel wat werk in!
En nu ik toch bezig was in dat topic te kijken, jammer dat er hier niet meer gepost wordt! VBL / VBL: wie is wie? #2.
Ik zal er ff naar kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 23:40 schreef j0rdiiii het volgende:
VBL / AFC AJAX #2076: Zondag de Klassieker
iemand kan het FOX topic niet vinden denk ik....
Done.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Primera División 2013/2014 #18 MESSI = GOD
12/13 maar weghalen?
Ben wel officieel geen mod meer, maar toch: donequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:00 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje hem naar SPT verplaatsen ?
SPT / Feliciteer hier borisz, de beste Topicopener van Sport.
Alvast bedankt.
Cool.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ben wel officieel geen mod meer, maar toch: done
Geregeld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / FOX Voetbal #1: Het zal ons benieuwen
VBL / FOX Voetbal met Toine van Peperstraten en Jan van Halst
Ik zie dubbel, die van GGMM was eerder overigens.
VBL / #2FOX Sports Eredivisie: En we zijn Livequote:
Tips om elkaar te schoppen of te blesseren deel je maar met je vrienden, niet op fok.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is mijn topic dicht ? het is hier toch ook het voetbal topic voor de liefhebbende amateur voetballer ? Ik wilde gewoon wat praktische tips uitwisselen.
Als het niet in vbl kan waar dan wel?
Het niveau van het topic komt meestal overeen met dat van de wedstrijd. Ik zou me er niet zo druk om maken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Waarom is er een live topic als daar alles wordt gepost behalve iets over die wedstrijd? En is Leo heeft aids tegenwoordig gewoon normaal? Of Immers is een verstandelijk gehandicapte?
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het niveau van het topic komt meestal overeen met dat van de wedstrijd. Ik zou me er niet zo druk om maken.
Uh, oke.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
1-0quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het niveau van een mod dus ook blijkbaar.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Valse tussenstanden zijn banbaar. Let daar even op aub.
Ja, rustig maar. Dicht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:51 schreef Doublepain het volgende:
VBL / Topic voor DubbelPain
Doe hier eens een keer wat aan of heeft hij een beschermde status hier?
Werd tijd.quote:
Donequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / [VCL 4] AC Milan - PSV #1 De strijd om de miljoenen
Reeks?
Stijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag verscherpt toezicht op de bijdrages van Miertje88 in het Ajaxtopic.
Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien ook weer even Syntix waarschuwen dat hij niet door moet gaan met waar hij gebleven is.
Moet je ff linken of een TR maken voortaan aub.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag verscherpt toezicht op de bijdrages van Miertje88 in het Ajaxtopic.
ff TR aubquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je ff linken of een TR maken voortaan aub.
omdat ie niet pro ajax is zoals iedereen daar?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Fantasyboy onder verscherpt toezicht?
Nee omdat het een hele matige troll is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat ie niet pro ajax is zoals iedereen daar?
Meh, negeer hem maar gewoon.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die Fantasyboy onder verscherpt toezicht?
Bemoei jij je er maar niet mee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
omdat ie niet pro ajax is zoals iedereen daar?
Mag ik me wel bemoeien ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, negeer hem maar gewoon.
[..]
Bemoei jij je er maar niet mee.
Ben er ook weggejaagd.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij al langer onjuist bejegend in de SC. Ik acht de tijd dan ook rijp om deze enge sekte uit zijn lijden te verlossen.
Ik dacht dat de VBL SC een hechte groep was.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:28 schreef GGMM het volgende:
Van mij mag hij dicht, maar er zijn helaas nog een aantal mensen die er blijkbaar wel waarde aan hechten.
Nu ik jou achter mij heb staan in mijn grootse queeste zal het niet lang meer duren voor werelddominati... ik bedoel de sluiting van de SCquote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er ook weggejaagd.
Grootste enge kliek van FOK!.
Eens, het gaat tegenwoordig helemaal nergens meer over.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik voel mij al langer onjuist bejegend in de SC. Ik acht de tijd dan ook rijp om deze enge sekte uit zijn lijden te verlossen.
Ja eens met deze autist en tevens kutuser.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben er ook weggejaagd.
Grootste enge kliek van FOK!.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja eens met deze autist en tevens kutuser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |