SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Blietsjquote:
Mijn subs gaven aan ''thinking cotton''quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef MAHL het volgende:
"My brain is made of 100% cotton, I am a genius" als TT.... Maar nee hoor, iets van Bliets weer
Kyubey alweer thuis trouwens?
Die was ook goed geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn subs gaven aan ''thinking cotton''
Ik heb zin om wat dingen te spoileren, maar om jou te sparen doe ik het maar nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb zin om wat dingen te spoileren, maar om jou te sparen doe ik het maar niet
Ik vind hem wel coolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ok, thanks voor de waarschuwing. Ik zoek niets meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de waarschuwing. Ik zoek niets meer.
Gadver maak het doodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
Sst, ik heb mijzelf per ongeluk gespoilerd. Dat wil ik anderen niet aandoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver maak het dood
[..]
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...
Hopelijk komt er nu meer Inferno Coppuquote:
hij was echt super grappig deze weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
Auw... Ik heb echt hard gelachen om de episode van deze week van Watamote![]()
![]()
![]()
8.7/10
SPOILER: watamoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:3![]()
![]()
Die vader aan het eindquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
hij was echt super grappig deze week
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.quote:That's a "massager" (¬‿¬)
Ik snap nu pas wat je met Watamote bedoelt... dom dom domquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
dan moet je pas over 9 weken volgens mij gaan kijken. hij wordt 13 episodes dacht ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
watamote lijkt mij ook leuk, maar wil echt geen series meer kijken die lopen.. te ergerlijk dat ik niet in 1x door kan kijken
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
watamote lijkt mij ook leuk, maar wil echt geen series meer kijken die lopen.. te ergerlijk dat ik niet in 1x door kan kijken
Je kan Japans?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaUiteindelijk maar gewoon ep4 raw gekeken, de submonkey's waren zo langzaam
weet iemand wanneer de extra episodes/OVA's van OreImo uitkomen? ik had gelezen dat het er 16 zouden worden maar ze zijn geëindigd bij 13quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaUiteindelijk maar gewoon ep4 raw gekeken, de submonkey's waren zo langzaam
Nee, maar na 2000 anime episodes te hebben gekeken kon ik het voor deze serie genoeg verstaan om het leuk te vinden.quote:
geen probleem, 9 weken de tijd om een backlog van 270+ items weg te werkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dan moet je pas over 9 weken volgens mij gaan kijken. hij wordt 13 episodes dacht ik
WHAT'S UP PEOPLEquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Lachen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:15 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
bij de special edition van dit album krijg je een manga van hoe ze hun nieuwste album opnamen
HEY HEY NINGA SUCKERquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
GHWFGHEWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SENSADSWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
HEY HEY NINGA SUCKER
A NINGA NINGA FUCKER
Nu moet ik weer aan die K-ON mad denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
HEY HEY NINGA SUCKER
A NINGA NINGA FUCKER
Sowieso niet echt mijn muziek. Vond de twee nummers die Death Note gebruikte tof, maar verder ook niet echt zo into heavy metalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
de rest van het album zal wel anders klinken dan dit nummer
dan is maximum the hormone geen band voor jou neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso niet echt mijn muziek. Vond de twee nummers die Death Note gebruikte tof, maar verder ook niet echt zo into heavy metal
Ben meer een trance man.
Railgun is wel wat voor jou... Dat is vocal hard trance.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso niet echt mijn muziek. Vond de twee nummers die Death Note gebruikte tof, maar verder ook niet echt zo into heavy metal
Ben meer een trance man.
Link? Als ik er op youtube naar zoek komt de aivd er achter enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Railgun is wel wat voor jou... Dat is vocal hard trance.
maar de NSA weet nu toch al dat je geïnteresseerd bent..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Link? Als ik er op youtube naar zoek komt de aivd er achter enzo.
Ach met die Breivik posts die ik eerder maakte wordt ik toch al gemonitord, is waar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de NSA weet nu toch al dat je geïnteresseerd bent..
misschien extra zoekterm 'anime' bij plakken? Of opening/ending?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach met die Breivik posts die ik eerder maakte wordt ik toch al gemonitord, is waar.
Nee maar als ik erop zoek krijg ik alleen maar echte railguns etc.
Oh, je bedoelt Railgun de anime.... Zeg dat dan ff, ik dacht dat het een producer was.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:41 schreef Qunix het volgende:
[..]
misschien extra zoekterm 'anime' bij plakken? Of opening/ending?
Die heb ik lang niet meer gehoordquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef MAHL het volgende:
Mhm. Niet echt hardtrance, meer dance met trance elementen. Maar wel ok
De ending van Psycho-Pass vind ik ook tof
Ik neem aan dat je niet zit te wachten op eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Als het je lukt om Watamote in een zitting uit te kijken wil ik je eigenlijk een speldje cadeau doen, maat dat is waarschijnlijk best een gedoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:22 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je niet zit te wachten op eennee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Waarom lees ik nu pas op 4chan dat Milky Holmes seizoen 3 bezig isIk zat er al zo lang op te wachten.
Helemaal super.
waarom, issie zo gestoord? ik kijk eigenlijk alle 12-13 episode series in 1xquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als het je lukt om Watamote in een zitting uit te kijken wil ik je eigenlijk een speldje cadeau doen, maat dat is waarschijnlijk best een gedoe.
die naam is eigenlijk best fout voor een animequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:29 schreef Kyubey het volgende:
[..]
nee.
Waarom lees ik nu pas op 4chan dat Milky Holmes seizoen 3 bezig isIk zat er al zo lang op te wachten.
Dan vind je denk ik ook de OST van Guilty Crown wel mooi?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:46 schreef MAHL het volgende:
Mhm. Niet echt hardtrance, meer dance met trance elementen. Maar wel ok
De ending van Psycho-Pass vind ik ook tof
Ja, de naam is vreemd. De hele anime is eigenlijk cute girls making boobjokesquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
die naam is eigenlijk best fout voor een anime
Picked the fuck up.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, de naam is vreemd. De hele anime is eigenlijk cute girls making boobjokes
Het is, laat ik zeggen, ongemakkelijk. Ik kan de meeste afleveringen niet eens uitkijken zonder een paar pauzes van tien tot twintig seconden bij de wat meer gênante scenes te nemen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:11 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom, issie zo gestoord? ik kijk eigenlijk alle 12-13 episode series in 1x
Mwha, denk niet dat mij dat ervan weerhoudt hem in 1x te kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is, laat ik zeggen, ongemakkelijk. Ik kan de meeste afleveringen niet eens uitkijken zonder een paar pauzes van tien tot twintig seconden bij de wat meer gênante scenes te nemen.
[ afbeelding ]
. . .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voer voor loliconsquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:32 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, de naam is vreemd. De hele anime is eigenlijk cute girls making boobjokes
Je boos maken over iets op Sankaku.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
originele bron
Die idiote argumenten van vrouwen ,het is hypocriet en ironie tegelijkertijd!!
Ik heb over reacties van Japanse vrouwenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Je boos maken over iets op Sankaku.
Echt waar joh??quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:19 schreef Kyubey het volgende:
Soberzo is die bron nogal onbetrouwbaar, nummer 1 is door 45 mensen beoordeeld, de rest nog minder.
Ja, maar dat mensen het erger vinden dan prostitutie kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt waar joh??
Je weet dat manga/anime al jaren wordt verafschuwd?Zeker sinds de jaren 80 met Otaku-killer?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog steeds een classic epic fail!!
Idioot gewoonquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, maar dat mensen het erger vinden dan prostitutie kan ik me niet voorstellen
Prodcuers en serie schrijvers zijn ook niet echt slimquote:
Ik heb nog maar een minuut gezien, en mijn tenen zijn nu al zo gekromd dat ze zich door de voeten boren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog steeds een classic epic fail!!
Top 10 Hobbies Even A Hot Guy Won’t Be Forgiven....in Japan(damn those ignorant women) "nsfw"
originele bron
Die idiote argumenten van vrouwen ,het is hypocriet en ironie tegelijkertijd!!
wut??quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:35 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
CAUSE I FEEEEEEEEEEEL
I CAN ALWAYS SHOW MY EVERYTHING TO YOUUUUUUUUUUUU
je hebt het een minuut kunnen uithouden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een minuut gezien, en mijn tenen zijn nu al zo gekromd dat ze zich door de voeten boren.
Maar goed, ik ben dan ook een negatieve klootzak.
Qunix heeft een kleine aanval, van ietsquote:
Vanaf nu ben ik dus Arashimashousamaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt het een minuut kunnen uithouden?
Wat is er met Quinix dan??quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Qunix heeft een kleine aanval, van iets
[..]
Vanaf nu ben ik dus Arashimashousama
Ik weet het niet, we zullen het straks van hemzelf horen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is er met Quinix dan??
dit nummerquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:50 schreef Qunix het volgende:
Ik luister een jpop mapje en kwam dat tegen
Ik vind dit zooo vet, ik post hem nog een keer
Ook best nice jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan vind je denk ik ook de OST van Guilty Crown wel mooi?
ninja edit...quote:
quote:Noya Itsuki just transferred to Ebisugawa High School. Since he has always had a fascination with space, he decides to join the Astronomy Club. However, he mistakenly walks into the Asstronomy Club - a club whose members are all female otaku. Itsuki notices that the members are really weird, but he has yet to realize that he joined the wrong club. His life becomes very strange very quickly.
ik zag em voorbij komen op bakabt.. dunno of ik mij eraan ga wagen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, jij waagt je ook aan Aku no Hanasucces!
Hngg Guilty Crown, hou me vast.quote:
Kun je beter de manga gaan lezen. De anime is echt tergend saai.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zag em voorbij komen op bakabt.. dunno of ik mij eraan ga wagen...
manga's, die zijn pas saaiquote:Op woensdag 31 juli 2013 16:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Kun je beter de manga gaan lezen. De anime is echt tergend saai.
Ebisugawa als in de Ebisugawa-familie uit Uchouten Kazoku?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:28 schreef mschol het volgende:
Noya Itsuki just transferred to Ebisugawa High School. Since he has always had a fascination with space, he decides to join the Astronomy Club. However, he mistakenly walks into the Asstronomy Club - a club whose members are all female otaku. Itsuki notices that the members are really weird, but he has yet to realize that he joined the wrong club. His life becomes very strange very quickly.
RIPquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:18 schreef Arashimashou het volgende:
offtopic:
Mijn 5970 lijkt overleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
RIPKyubey, zoiets is gewoon not done. Ik heb vroeger ook wel een traantje gelaten toen mijn oude vertrouwde GeForce 6600GT het begafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet zo handig, heb wel een custom cpu loop.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:03 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je een nieuwe pc koopt, wel gaan casemodden he.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Kyubey het volgende:
[..]
RIPwtf manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aah dat is een tijdje terugquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey, zoiets is gewoon not done. Ik heb vroeger ook wel een traantje gelaten toen mijn oude vertrouwde GeForce 6600GT het begaf![]()
Ja, destijds mijn eerste echte videokaartquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig, heb wel een custom cpu loop.
[..]
wtf man
[..]
Aah dat is een tijdje terug
Snorrie Arasuquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey, zoiets is gewoon not done. Ik heb vroeger ook wel een traantje gelaten toen mijn oude vertrouwde GeForce 6600GT het begaf
Behalve als je echt grote overclocks wilt halen is waterkoeling voor de cpu niet echt nodig. Het ziet er natuurlijk wel mooi uit. Ik had deze 2600k op 4.8GHz draaien, maar had daar een te hoge vcore voor nodig. Sommigen draaien 'm op 5GHz zonder problemen. Tja, elke chip is weer anders. Heb 'm nu draaien op 4.4GHz, wordt nog steeds aardig warm op 100% (60C+)quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:14 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja, destijds mijn eerste echte videokaartDestijds veruit de beste prijs/kwaliteit verhouding, en hij heeft het lang volgehouden
Geen idee waar die nu ligt, als ik hem niet heb weggegooid. Misschien ga ik hem wel inlijsten, of in een vitrine ofzo. Zoiets heeft hij wel verdiend na jarenlange trouwe dienst
Hmm, hoe overlock je/CPU loops, en geeft dat goede resultaten?
Dit is wel mijn duurste videokaart ooit. Ik weet niet zeker of ie dood is. Een 4870 die ik hier nog had liggen als backup doet het wel gewoon.quote:
mijn videokaarten hebben nog nooit het loodje gelegd..quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey, zoiets is gewoon not done. Ik heb vroeger ook wel een traantje gelaten toen mijn oude vertrouwde GeForce 6600GT het begaf
Kenshin vs Ichigoquote:
Een 8800GTS 512 die later in de computer van mijn opa en oma is gegaan is ook overleden (ooh ik weet nog toen ik 'm kocht op 20 december 2007. Friesland-Computers, al jaren faillietquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:20 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn videokaarten hebben nog nooit het loodje gelegd..
de MX2 deed het nog, de 6600GT Ti4200 deed het nog, de 8800GT deed (en doet) het nog, de HD5870 en de HD5450 doen ook hun werk nog
voor die MX2 had ik een Monster 3D kaartje volgens mij (zo'n extra kaart om je normale videokaart te ondersteunen)
de tnt2 die wilde ik altijd hebben vroeger.. dat was toen echt een monsterquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Een 8800GTS 512 die later in de computer van mijn opa en oma is gegaan is ook overleden (ooh ik weet nog toen ik 'm kocht op 20 december 2007. Friesland-Computers, al jaren failliet)
Misschien gewoon een kwestie van in de oven stoppen, dat schijnen die nVidia kaarten te hebben sinds de 8000 serie.
Ik heb pas kennis van zaken sinds de 6600gt de beste midrange kaart was en de 6800 ultra 500+ euro. Een paar jaar geleden had ik die op de rommelmarkt kunnen kopen voor een tientjeMaar goed, ik ken de klassiekers. Heb ergens een half jaar geleden voor de lol een RivaTNT2 op de kop getikt.
4 jaar terug? 5970? Gtx 480/580?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:31 schreef mschol het volgende:
[..]
de tnt2 die wilde ik altijd hebben vroeger.. dat was toen echt een monster
daarna de geforce, en dat was echt zo van WAUW wat een beest..
dus ja, ik ga wel even mee in de computer hardware
vroeger ook altijd klooien omdat je niet voldoende geld had voor de aller beste kaart en toch zo snel en mooi alles wilde draaien, ahh, de nostalgie(3 tot 4 jaar terug gewoon de best mogelijke kaart gekocht en ik zit nog wel even goed
)
de HD5870, de 5970 was toen nog niet uit (die kwam een paar maanden later uit)quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
4 jaar terug? 5970? Gtx 480/580?
quote:Intel Quadcore i5-2500K CPU @ 3.30GHz
8GB RAM
Windows 7 x64
AMD Radeon HD 7800
7TB aan (externe) HDD's.
de 9800GTquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat verschilt per platform. De 'K' in je 2500K betekent dat je de frequentie multiplier vrij kunt veranderen (wat dus goed is), maar dan moet je moederbord wel de juiste chipset hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:46 schreef MAHL het volgende:
Maar hoe gaat dat overclocken nou in zijn werk? Hoe doe je het?
PC die ik nu heb, anderhalf jaar geleden gekocht. Vergelijken maar
[..]
Hmmm, zou ik graag willen zienquote:
de laatste 2 niet gezien aangezien het na 3 seizoen, achterelkaar het mij de neus uit kwam.. wellicht dat ik nu die laatste 2 eens kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat verschilt per platform. De 'K' in je 2500K betekent dat je de frequentie multiplier vrij kunt veranderen (wat dus goed is), maar dan moet je moederbord wel de juiste chipset hebben.
[..]
Hmmm, zou ik graag willen zien
Laatste season nooit uitgekeken, werd me allemaal wat te vaag.
Ja, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat verschilt per platform. De 'K' in je 2500K betekent dat je de frequentie multiplier vrij kunt veranderen (wat dus goed is), maar dan moet je moederbord wel de juiste chipset hebben.
Ik ben net klaar met episode 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
Hmm, heeft Kyubey Watamote al eigenlijk gezien?
Dat gaat een beetje buiten deze reeks denk ik. Volgens mij kun je de multiplier bij een Z77 gewoon veranderen. Op zich is dat gigantisch simpel. BCLK (100MHz) * multiplier. Dus je huidige geval:quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
Hmm, heeft Kyubey Watamote al eigenlijk gezien?
[..]
Ja, maar hoe doe je dat?
Moederbord is ASRock Z77 Pro 4 trouwens.
Volgend seizoen, alleen nog slechter dan AGE in mijn optiek. Dus ik ga hem niet volgen of proberen.quote:
Ik vond het stukje met haar vader het mooistequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die episodes daarvoor vond ik beter eigenlijk.
http://puu.sh/3OJ6Mquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke episode waar Mokocchi in voorkomt is goed.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke episode waar Mokocchi in voorkomt is goed.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
AGE heb ik geneens gezien, wat is de naam van de gundam voor volgens seizoen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgend seizoen, alleen nog slechter dan AGE in mijn optiek. Dus ik ga hem niet volgen of proberen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Death Note referentie in de eerste episodequote:
http://myanimelist.net/anime/19319quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
AGE heb ik geneens gezien, wat is de naam van de gundam voor volgens seizoen?
Ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
De Death Note referentie in de eerste episode
Ik ging helemaal stuk
Die hele serie is gewoon tof!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Die Kuroko no Basketreferentie dan
wtf :\quote:
quote:
Zei ik toch!?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wtf :\
en Gundam 00 was zo glorieus.
kan nu beter G gundam kijken dan dit slappe aftreksel
SPOILER: en zo begint ebiten zo ongeveer :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die anime ken ik niet. Volgens mij mis ik ook driekwart van de referentiesquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Die Kuroko no Basketreferentie dan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:36 schreef mschol het volgende:
Ik denk dat ik overtuigd ben, nog niet helemaal zeker.SPOILER: en zo begint ebiten zo ongeveer :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is trouwens de bij die in een wesp kan veranderen?quote:
zojuist een 1:1 kopie van de sailor moon transformatie gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overtuigd ben, nog niet helemaal zeker.
Ik heb hem nog niet gespot. Ik zag trouwens op 1:57 wel een bij die een bij die een wesp bereed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waar is trouwens de bij die in een wesp kan veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.Helemaal super.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
Hmm, zie Kittan en Simon erin staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.Heb je Tengen Toppa Gurren Lagann nou al gezien Kyubs?
Nein.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, zie Kittan en Simon erin staanHeb je Tengen Toppa Gurren Lagann nou al gezien Kyubs?
Waarom niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nein.
Waarom draagt dat meisje een sjaal en bikini bij elkaar, onder de grond
Oke okequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gewoon niet nadenken en kijken die serie. Zul je geen spijt van krijgen. Weet je nog dat ik je zo zat aan te dringen Death Note te kijken?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
Hij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.
Als hij niet zo eng was zou ik lachen. Oh wacht, dat doe ik tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Hij stelt nooit teleur, deze man.
Aso Taro: Learn from the nazi's about constitutional reform!
Het schijnt dat hij het misschien grappig bedoeld had, maar ja... tact is bij deze man zeer ver te zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als hij niet zo eng was zou ik lachen. Oh wacht, dat doe ik toch
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het misschien grappig bedoeld had, maar ja... tact is bij deze man zeer ver te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik heb deze scene niet in de anime gezien.quote:
Gestoorde manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Hij stelt nooit teleur, deze man.
Aso Taro: Learn from the nazi's about constitutional reform!
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:05 schreef Qunix het volgende:
Is het weer eens zo laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal super.
Hiroshima... Fukushima... waarom zijn het altijd de -shima's die lijden?... Bek dicht Nagasaki! Niemand vroeg jou iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Eilanden zijn altijd de sigaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hiroshima... Fukushima... waarom zijn het altijd de -shima's die lijden?... Bek dicht Nagasaki! Niemand vroeg jou iets.
SPOILER: nsfw?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest is het , uiteraard, niet echt een bijzondere serie. Hij is op momenten leuk en grappig, maar niet bijzonder, ik ben redelijk wat suffe series gewend en dit is echt niet veel boeiends
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 01-08-2013 15:44:18 ]
Japan is een eiland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eilanden zijn altijd de sigaar.
oh die heb ik deze week gedroptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef mschol het volgende:
volgende show gestart
eentje die al langer op de plank lag..
[ afbeelding ]
ik hoop dat de vertaling gewoon verkeerd is
why? schijnt toch een goede serie te zijn..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oh die heb ik deze week gedropt
Deze is leuk! Ook in de winter. Er zijn betere series maar het is een leuk tussendoortje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef mschol het volgende:
volgende show gestart
eentje die al langer op de plank lag..
[ afbeelding ]
ik hoop dat de vertaling gewoon verkeerd is
vooralsnog vind ik het een prima serie.. hij ligt mij iig beter als ebitan..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deze is leuk! Ook in de winter. Er zijn betere series maar het is een leuk tussendoortje.
Niet zeuren en kijk je Eotena Onslaught met commie subs. Weet je dat kinderen in Japan helemaal geen ondertitels hebben!? Je moet dankbaar zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
GG is nogal laat met de nieuwste Titan. Als excuus werd er iets met een verjaardag en engelse lessen ofzo gegeven, maar goed...(!)
Hoax.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet zeuren en kijk je Eotena Onslaught met commie subs. Weet je dat kinderen in Japan helemaal geen ondertitels hebben!? Je moet dankbaar zijn.
[Commie] Shingeki no Kyojin - 16 [EDCD7DF1]. mkv
Bij MaouDonarudo episode 1 hadden ze anders wel subs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet zeuren en kijk je Eotena Onslaught met commie subs. Weet je dat kinderen in Japan helemaal geen ondertitels hebben!? Je moet dankbaar zijn.
[Commie] Shingeki no Kyojin - 16 [EDCD7DF1]. mkv
21!!quote:
Ik zou hem eten. nohomo.jpgquote:
Mede mogelijk gemaakt door het Ronald McDonald Kinderfonds.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij MaouDonarudo episode 1 hadden ze anders wel subs.
De taart ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou hem eten. nohomo.jpg
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is Hont en Sgaar zo raar?bazen schaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je daar wel de vlinderslag doen?quote:
SPOILER: boing boingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn baas stond net achter mij en nu ben ik ontslagen.quote:
Uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn baas stond net achter mij en nu ben ik ontslagen.
gr gr
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Een of andere neger stuurde me ditSPOILER: boing boingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Homu Homuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:24 schreef mschol het volgende:
bij Ano Natsu de Matteru heb ik een enorm deja-vu gevoel, alsof ik hem al eerder gekeken heb
Chuunibyou of Madoka?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die anime heb ik niet gezien, staat nog ergens op de to-watch lijst...
Ik wil je nu aansporen maar doe het toch niet om niet te overhypen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de 2de
chuunibyou een tijdje terug gezien(volgens MAL: van 22-6 t/m 27-6
)
overhypen is hier allang gebeurd, dat is de hoofdzakelijke reden dat ik hem nog niet gezien heb...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik wil je nu aansporen maar doe het toch niet om niet te overhypen.
Doushiyou
Als je dingen als Ebiten en Ano Natsu begint te kijken kun je beter eens aan Madoka beginnenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
overhypen is hier allang gebeurd, dat is de hoofdzakelijke reden dat ik hem nog niet gezien heb...(wellicht over een tijdje eens een poging wagen)
Ik vind die andere gif leuker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je dingen als Ebiten en Ano Natsu begint te kijken kun je beter eens aan Madoka beginnen
[ afbeelding ]
DO IT
Hoe weet je dat ons enthousiasme niet terecht was? Kijken!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
overhypen is hier allang gebeurd, dat is de hoofdzakelijke reden dat ik hem nog niet gezien heb...(wellicht over een tijdje eens een poging wagen)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je dingen als Ebiten en Ano Natsu begint te kijken kun je beter eens aan Madoka beginnen
[ afbeelding ]
DO IT
ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind die andere gif leuker.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:54 schreef Qunix het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)tle-witch-academia-2
half miljoen dollar
Er zijn gewoon 5 mensen die 10.000 dollar gedoneerd hebbenquote:Pledge $10,000+
5 of 10 left
You're a fan that truly wants to see the magic happen! This reward includes everything in the $2000 tier as well as a visit to Studio TRIGGER and dinner with the Studio TRIGGER team, including two nights accommodation. You can also visit the offices of related companies such as Ultra Super Pictures and Good Smile Company! (*Transport costs not included)
Bezoekje en dinner voor 10kquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gewoon 5 mensen die 10.000 dollar gedoneerd hebben
Die bak merchandise krijg je erbij, die zit in de 2.000 tier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bezoekje en dinner voor 10k![]()
Voor dat geld moet je minstens gepijpt worden door de vrouwen van de CEO's, drie vernoemde characters in de game en een vrachtwagen aan merchandise krijgen
Zag het ja, maar voor 10k mag je wel iets meer verwachten dan een muismat, een metalen boekenlegger, een poster en waarschijnlijk een paar pennen en shit. Daar zit gewoon niks bij wat het bedrag een beetje kan rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die bak merchandise krijg je erbij, die zit in de 2.000 tier.
Ik gok dat de mensen die dit geven alleen ojou-sama's zijn ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zag het ja, maar voor 10k mag je wel iets meer verwachten dan een muismat, een metalen boekenlegger, een poster en waarschijnlijk een paar pennen en shit. Daar zit gewoon niks bij wat het bedrag een beetje kan rechtvaardigen.
Even quoten, zodat ik deze op mijn to watch lijst kan toevoegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
Auw... Ik heb echt hard gelachen om de episode van deze week van Watamote![]()
![]()
![]()
8.7/10
Na een tijdje went het wel, ik vond het best leuk om te volgenquote:
Moet wel, wie de fuck met een normal inkomen heeft 10k over voor zoiets. Dat is echt royal sadness tot de max.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik gok dat de mensen die dit geven alleen ojou-sama's zijn ofzo.
eerst het einde van After storyquote:
AS einde.. hmmm die had 2 kantenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eerst het einde van After story![]()
die laatste ken ik niet, hij scoort voor mal wel hoogquote:en nu het einde va Angel beats![]()
en little busters was gewoon
Chainsaw Maidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
AS einde.. hmmm die had 2 kanten
[..]
die laatste ken ik niet, hij scoort voor mal wel hoog
ik heb eindelijk de hele OVA (2 eps) en de special van sankarea gezien
een vervolg (op de serie) zou ik helemaaal niet erg vinden(maarja, zo zijn er wel meer series waar ik graag een vervolg op zie
)
-edit-
hoe is dit ooit op mijn PtW lijst terecht gekomen?
http://myanimelist.net/anime.php?id=11679&referer=malupdater
Ooit een keer langsgekomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef mschol het volgende:
hoe is dit ooit op mijn PtW lijst terecht gekomen?
http://myanimelist.net/anime.php?id=11679&referer=malupdater
Nee ze stelden 2 bans in maar er bleef er maar eentje. Die andere kwam later.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hou eens op met gebanned worden jij!
Ja Ura-On ( bonus van K-ON!) was ook leuk ^^quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:49 schreef mschol het volgende:
zo, weer wat ova's. specials en een film gezien.. allemaal niet echte hoogstandjes(maar dat had ik ook niet verwacht, het was wel prima vermaak
)
en bedankt, weer een aantal ova's op de PtW lijstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja Ura-On ( bonus van K-ON!) was ook leuk ^^
Wat? is gewoon meer getekende versie van K-ON voor elk karakter een aflevering.quote:
Watamote is leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en bedankt, weer een aantal ova's op de PtW lijst![]()
(uiteraard maar afwachten wat de kwaliteit is...)
Ik heb daarstraks de strike witches film zitten kijken
Die panty shots
het is een US plaatje, maar met die prijzen zou het wellicht nog intressant kunnen zijn voor filmsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Qunix het volgende:
Steam doet anime!?
Net als Veronica die Gundam 00 deed?
Fake.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een US plaatje, maar met die prijzen zou het wellicht nog intressant kunnen zijn voor films
Neen, voor a big fight in de JNG SC.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Kyubey het volgende:
Ik vond Ura-On echt slecht
Maar ENZO, waarom was je dan geband?voor K-ON spam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |