eerst het einde van After storyquote:
AS einde.. hmmm die had 2 kantenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eerst het einde van After story![]()
die laatste ken ik niet, hij scoort voor mal wel hoogquote:en nu het einde va Angel beats![]()
en little busters was gewoon
Chainsaw Maidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
AS einde.. hmmm die had 2 kanten
[..]
die laatste ken ik niet, hij scoort voor mal wel hoog
ik heb eindelijk de hele OVA (2 eps) en de special van sankarea gezien
een vervolg (op de serie) zou ik helemaaal niet erg vinden(maarja, zo zijn er wel meer series waar ik graag een vervolg op zie
)
-edit-
hoe is dit ooit op mijn PtW lijst terecht gekomen?
http://myanimelist.net/anime.php?id=11679&referer=malupdater
Ooit een keer langsgekomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef mschol het volgende:
hoe is dit ooit op mijn PtW lijst terecht gekomen?
http://myanimelist.net/anime.php?id=11679&referer=malupdater
Nee ze stelden 2 bans in maar er bleef er maar eentje. Die andere kwam later.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hou eens op met gebanned worden jij!
Ja Ura-On ( bonus van K-ON!) was ook leuk ^^quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:49 schreef mschol het volgende:
zo, weer wat ova's. specials en een film gezien.. allemaal niet echte hoogstandjes(maar dat had ik ook niet verwacht, het was wel prima vermaak
)
en bedankt, weer een aantal ova's op de PtW lijstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja Ura-On ( bonus van K-ON!) was ook leuk ^^
Wat? is gewoon meer getekende versie van K-ON voor elk karakter een aflevering.quote:
Watamote is leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en bedankt, weer een aantal ova's op de PtW lijst![]()
(uiteraard maar afwachten wat de kwaliteit is...)
Ik heb daarstraks de strike witches film zitten kijken
Die panty shots
het is een US plaatje, maar met die prijzen zou het wellicht nog intressant kunnen zijn voor filmsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Qunix het volgende:
Steam doet anime!?
Net als Veronica die Gundam 00 deed?
Fake.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een US plaatje, maar met die prijzen zou het wellicht nog intressant kunnen zijn voor films
Neen, voor a big fight in de JNG SC.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Kyubey het volgende:
Ik vond Ura-On echt slecht
Maar ENZO, waarom was je dan geband?voor K-ON spam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |