21!!quote:
Ik zou hem eten. nohomo.jpgquote:
Mede mogelijk gemaakt door het Ronald McDonald Kinderfonds.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij MaouDonarudo episode 1 hadden ze anders wel subs.
De taart ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou hem eten. nohomo.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is Hont en Sgaar zo raar?bazen schaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Kun je daar wel de vlinderslag doen?quote:
SPOILER: boing boingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn baas stond net achter mij en nu ben ik ontslagen.quote:
Uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn baas stond net achter mij en nu ben ik ontslagen.
gr gr
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Een of andere neger stuurde me ditSPOILER: boing boingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Homu Homuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:24 schreef mschol het volgende:
bij Ano Natsu de Matteru heb ik een enorm deja-vu gevoel, alsof ik hem al eerder gekeken heb
die anime heb ik niet gezien, staat nog ergens op de to-watch lijst...quote:
Chuunibyou of Madoka?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die anime heb ik niet gezien, staat nog ergens op de to-watch lijst...
de 2dequote:
Ik wil je nu aansporen maar doe het toch niet om niet te overhypen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de 2de
chuunibyou een tijdje terug gezien(volgens MAL: van 22-6 t/m 27-6
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |