Gestoorde manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Hij stelt nooit teleur, deze man.
Aso Taro: Learn from the nazi's about constitutional reform!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:05 schreef Qunix het volgende:
Is het weer eens zo laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal super.
Hiroshima... Fukushima... waarom zijn het altijd de -shima's die lijden?... Bek dicht Nagasaki! Niemand vroeg jou iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Eilanden zijn altijd de sigaar.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:14 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hiroshima... Fukushima... waarom zijn het altijd de -shima's die lijden?... Bek dicht Nagasaki! Niemand vroeg jou iets.
SPOILER: nsfw?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest is het , uiteraard, niet echt een bijzondere serie. Hij is op momenten leuk en grappig, maar niet bijzonder, ik ben redelijk wat suffe series gewend en dit is echt niet veel boeiends
[ Bericht 8% gewijzigd door mschol op 01-08-2013 15:44:18 ]mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Japan is een eiland.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eilanden zijn altijd de sigaar.
oh die heb ik deze week gedroptquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef mschol het volgende:
volgende show gestart
eentje die al langer op de plank lag..
[ afbeelding ]
ik hoop dat de vertaling gewoon verkeerd is
why? schijnt toch een goede serie te zijn..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:41 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
oh die heb ik deze week gedropt
Deze is leuk! Ook in de winter. Er zijn betere series maar het is een leuk tussendoortje.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:32 schreef mschol het volgende:
volgende show gestart
eentje die al langer op de plank lag..
[ afbeelding ]
ik hoop dat de vertaling gewoon verkeerd is
vooralsnog vind ik het een prima serie.. hij ligt mij iig beter als ebitan..quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:10 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deze is leuk! Ook in de winter. Er zijn betere series maar het is een leuk tussendoortje.
Niet zeuren en kijk je Eotena Onslaught met commie subs. Weet je dat kinderen in Japan helemaal geen ondertitels hebben!? Je moet dankbaar zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:12 schreef Yi-Long het volgende:
GG is nogal laat met de nieuwste Titan. Als excuus werd er iets met een verjaardag en engelse lessen ofzo gegeven, maar goed...(!)
Hoax.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet zeuren en kijk je Eotena Onslaught met commie subs. Weet je dat kinderen in Japan helemaal geen ondertitels hebben!? Je moet dankbaar zijn.
[Commie] Shingeki no Kyojin - 16 [EDCD7DF1]. mkv
Bij MaouDonarudo episode 1 hadden ze anders wel subs.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 18:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niet zeuren en kijk je Eotena Onslaught met commie subs. Weet je dat kinderen in Japan helemaal geen ondertitels hebben!? Je moet dankbaar zijn.
[Commie] Shingeki no Kyojin - 16 [EDCD7DF1]. mkv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |