SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Blietsjquote:
Mijn subs gaven aan ''thinking cotton''quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef MAHL het volgende:
"My brain is made of 100% cotton, I am a genius" als TT.... Maar nee hoor, iets van Bliets weer
Kyubey alweer thuis trouwens?
Die was ook goed geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn subs gaven aan ''thinking cotton''
Ik heb zin om wat dingen te spoileren, maar om jou te sparen doe ik het maar nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb zin om wat dingen te spoileren, maar om jou te sparen doe ik het maar niet
Ik vind hem wel coolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ok, thanks voor de waarschuwing. Ik zoek niets meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de waarschuwing. Ik zoek niets meer.
Gadver maak het doodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
Sst, ik heb mijzelf per ongeluk gespoilerd. Dat wil ik anderen niet aandoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver maak het dood
[..]
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...
Hopelijk komt er nu meer Inferno Coppuquote:
hij was echt super grappig deze weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
Auw... Ik heb echt hard gelachen om de episode van deze week van Watamote![]()
![]()
![]()
8.7/10
SPOILER: watamoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:3![]()
![]()
Die vader aan het eindquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
hij was echt super grappig deze week
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.quote:That's a "massager" (‿)
Ik snap nu pas wat je met Watamote bedoelt... dom dom domquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
dan moet je pas over 9 weken volgens mij gaan kijken. hij wordt 13 episodes dacht ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
watamote lijkt mij ook leuk, maar wil echt geen series meer kijken die lopen.. te ergerlijk dat ik niet in 1x door kan kijken
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
watamote lijkt mij ook leuk, maar wil echt geen series meer kijken die lopen.. te ergerlijk dat ik niet in 1x door kan kijken
Je kan Japans?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaUiteindelijk maar gewoon ep4 raw gekeken, de submonkey's waren zo langzaam
weet iemand wanneer de extra episodes/OVA's van OreImo uitkomen? ik had gelezen dat het er 16 zouden worden maar ze zijn geindigd bij 13quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaUiteindelijk maar gewoon ep4 raw gekeken, de submonkey's waren zo langzaam
Nee, maar na 2000 anime episodes te hebben gekeken kon ik het voor deze serie genoeg verstaan om het leuk te vinden.quote:
geen probleem, 9 weken de tijd om een backlog van 270+ items weg te werkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dan moet je pas over 9 weken volgens mij gaan kijken. hij wordt 13 episodes dacht ik
WHAT'S UP PEOPLEquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Lachen!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:15 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!![]()
bij de special edition van dit album krijg je een manga van hoe ze hun nieuwste album opnamen
HEY HEY NINGA SUCKERquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
GHWFGHEWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SENSADSWOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
HEY HEY NINGA SUCKER
A NINGA NINGA FUCKER
Nu moet ik weer aan die K-ON mad denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
[..]
HEY HEY NINGA SUCKER
A NINGA NINGA FUCKER
Sowieso niet echt mijn muziek. Vond de twee nummers die Death Note gebruikte tof, maar verder ook niet echt zo into heavy metalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:25 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
de rest van het album zal wel anders klinken dan dit nummer
dan is maximum the hormone geen band voor jou neequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso niet echt mijn muziek. Vond de twee nummers die Death Note gebruikte tof, maar verder ook niet echt zo into heavy metal
Ben meer een trance man.
Railgun is wel wat voor jou... Dat is vocal hard trance.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:29 schreef MAHL het volgende:
[..]
Sowieso niet echt mijn muziek. Vond de twee nummers die Death Note gebruikte tof, maar verder ook niet echt zo into heavy metal
Ben meer een trance man.
Link? Als ik er op youtube naar zoek komt de aivd er achter enzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Railgun is wel wat voor jou... Dat is vocal hard trance.
maar de NSA weet nu toch al dat je genteresseerd bent..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Link? Als ik er op youtube naar zoek komt de aivd er achter enzo.
Ach met die Breivik posts die ik eerder maakte wordt ik toch al gemonitord, is waar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
maar de NSA weet nu toch al dat je genteresseerd bent..
misschien extra zoekterm 'anime' bij plakken? Of opening/ending?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:39 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ach met die Breivik posts die ik eerder maakte wordt ik toch al gemonitord, is waar.
Nee maar als ik erop zoek krijg ik alleen maar echte railguns etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |