SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Blietsjquote:
Mijn subs gaven aan ''thinking cotton''quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef MAHL het volgende:
"My brain is made of 100% cotton, I am a genius" als TT.... Maar nee hoor, iets van Bliets weer
Kyubey alweer thuis trouwens?
Die was ook goed geweest.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Mijn subs gaven aan ''thinking cotton''
Ik heb zin om wat dingen te spoileren, maar om jou te sparen doe ik het maar nietquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik heb zin om wat dingen te spoileren, maar om jou te sparen doe ik het maar niet
Ik vind hem wel coolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ok, thanks voor de waarschuwing. Ik zoek niets meer.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:32 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ok, thanks voor de waarschuwing. Ik zoek niets meer.
Gadver maak het doodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
Sst, ik heb mijzelf per ongeluk gespoilerd. Dat wil ik anderen niet aandoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver maak het dood
[..]
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...
Hopelijk komt er nu meer Inferno Coppuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |