Gadver maak het doodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat vind je van mijn UI trouwens?
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
ha, jij googlet nu ook naar monobear. Kijk uit voor spoilers!
Sst, ik heb mijzelf per ongeluk gespoilerd. Dat wil ik anderen niet aandoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gadver maak het dood
[..]
Ik heb mijzelf expres al wat gespoilerd. Monobear is...
Hopelijk komt er nu meer Inferno Coppuquote:
hij was echt super grappig deze weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
Auw... Ik heb echt hard gelachen om de episode van deze week van Watamote![]()
![]()
![]()
8.7/10
SPOILER: watamoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:3![]()
![]()
Die vader aan het eindquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
hij was echt super grappig deze week
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.quote:That's a "massager" (¬‿¬)
Ik snap nu pas wat je met Watamote bedoelt... dom dom domquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |