hij was echt super grappig deze weekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
Auw... Ik heb echt hard gelachen om de episode van deze week van Watamote![]()
![]()
![]()
8.7/10
SPOILER: watamoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4:3![]()
![]()
Die vader aan het eindquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:21 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
hij was echt super grappig deze week
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.quote:That's a "massager" (¬‿¬)
Ik snap nu pas wat je met Watamote bedoelt... dom dom domquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eh. Ja? Dat zie je toch? Ze masseert haar schouders er mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:45 schreef Arashimashou het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
dan moet je pas over 9 weken volgens mij gaan kijken. hij wordt 13 episodes dacht ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
watamote lijkt mij ook leuk, maar wil echt geen series meer kijken die lopen.. te ergerlijk dat ik niet in 1x door kan kijken
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef mschol het volgende:
watamote lijkt mij ook leuk, maar wil echt geen series meer kijken die lopen.. te ergerlijk dat ik niet in 1x door kan kijken
Je kan Japans?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaUiteindelijk maar gewoon ep4 raw gekeken, de submonkey's waren zo langzaam
weet iemand wanneer de extra episodes/OVA's van OreImo uitkomen? ik had gelezen dat het er 16 zouden worden maar ze zijn geëindigd bij 13quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat is bij deze serie echt verschrikkelijk jaUiteindelijk maar gewoon ep4 raw gekeken, de submonkey's waren zo langzaam
Nee, maar na 2000 anime episodes te hebben gekeken kon ik het voor deze serie genoeg verstaan om het leuk te vinden.quote:
geen probleem, 9 weken de tijd om een backlog van 270+ items weg te werkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dan moet je pas over 9 weken volgens mij gaan kijken. hij wordt 13 episodes dacht ik
WHAT'S UP PEOPLEquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |