quote:Intel Quadcore i5-2500K CPU @ 3.30GHz
8GB RAM
Windows 7 x64
AMD Radeon HD 7800
7TB aan (externe) HDD's.
de 9800GTquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey, zoiets is gewoon not done. Ik heb vroeger ook wel een traantje gelaten toen mijn oude vertrouwde GeForce 6600GT het begaf
Dat verschilt per platform. De 'K' in je 2500K betekent dat je de frequentie multiplier vrij kunt veranderen (wat dus goed is), maar dan moet je moederbord wel de juiste chipset hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:46 schreef MAHL het volgende:
Maar hoe gaat dat overclocken nou in zijn werk? Hoe doe je het?
PC die ik nu heb, anderhalf jaar geleden gekocht. Vergelijken maar
[..]
Hmmm, zou ik graag willen zienquote:
de laatste 2 niet gezien aangezien het na 3 seizoen, achterelkaar het mij de neus uit kwam.. wellicht dat ik nu die laatste 2 eens kijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat verschilt per platform. De 'K' in je 2500K betekent dat je de frequentie multiplier vrij kunt veranderen (wat dus goed is), maar dan moet je moederbord wel de juiste chipset hebben.
[..]
Hmmm, zou ik graag willen zien
Laatste season nooit uitgekeken, werd me allemaal wat te vaag.
Ja, maar hoe doe je dat?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:01 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dat verschilt per platform. De 'K' in je 2500K betekent dat je de frequentie multiplier vrij kunt veranderen (wat dus goed is), maar dan moet je moederbord wel de juiste chipset hebben.
Ik ben net klaar met episode 4.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
Hmm, heeft Kyubey Watamote al eigenlijk gezien?
Dat gaat een beetje buiten deze reeks denk ik. Volgens mij kun je de multiplier bij een Z77 gewoon veranderen. Op zich is dat gigantisch simpel. BCLK (100MHz) * multiplier. Dus je huidige geval:quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:06 schreef MAHL het volgende:
Hmm, heeft Kyubey Watamote al eigenlijk gezien?
[..]
Ja, maar hoe doe je dat?
Moederbord is ASRock Z77 Pro 4 trouwens.
Volgend seizoen, alleen nog slechter dan AGE in mijn optiek. Dus ik ga hem niet volgen of proberen.quote:
Ik vond het stukje met haar vader het mooistequote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die episodes daarvoor vond ik beter eigenlijk.
http://puu.sh/3OJ6Mquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke episode waar Mokocchi in voorkomt is goed.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Elke episode waar Mokocchi in voorkomt is goed.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
AGE heb ik geneens gezien, wat is de naam van de gundam voor volgens seizoen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:14 schreef Qunix het volgende:
[..]
Volgend seizoen, alleen nog slechter dan AGE in mijn optiek. Dus ik ga hem niet volgen of proberen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:16 schreef Kyubey het volgende:
[..]SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Death Note referentie in de eerste episodequote:
http://myanimelist.net/anime/19319quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
AGE heb ik geneens gezien, wat is de naam van de gundam voor volgens seizoen?
Ik ookquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
De Death Note referentie in de eerste episode
Ik ging helemaal stuk
Die hele serie is gewoon tof!quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Die Kuroko no Basketreferentie dan
wtf :\quote:
quote:
Zei ik toch!?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
wtf :\
en Gundam 00 was zo glorieus.
kan nu beter G gundam kijken dan dit slappe aftreksel
SPOILER: en zo begint ebiten zo ongeveer :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Die anime ken ik niet. Volgens mij mis ik ook driekwart van de referentiesquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Die Kuroko no Basketreferentie dan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:36 schreef mschol het volgende:
Ik denk dat ik overtuigd ben, nog niet helemaal zeker.SPOILER: en zo begint ebiten zo ongeveer :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is trouwens de bij die in een wesp kan veranderen?quote:
zojuist een 1:1 kopie van de sailor moon transformatie gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overtuigd ben, nog niet helemaal zeker.
Ik heb hem nog niet gespot. Ik zag trouwens op 1:57 wel een bij die een bij die een wesp bereed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waar is trouwens de bij die in een wesp kan veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.Helemaal super.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
Hmm, zie Kittan en Simon erin staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.Heb je Tengen Toppa Gurren Lagann nou al gezien Kyubs?
Nein.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, zie Kittan en Simon erin staanHeb je Tengen Toppa Gurren Lagann nou al gezien Kyubs?
Waarom niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nein.
Waarom draagt dat meisje een sjaal en bikini bij elkaar, onder de grond
Oke okequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gewoon niet nadenken en kijken die serie. Zul je geen spijt van krijgen. Weet je nog dat ik je zo zat aan te dringen Death Note te kijken?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
Hij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.
Als hij niet zo eng was zou ik lachen. Oh wacht, dat doe ik tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Hij stelt nooit teleur, deze man.
Aso Taro: Learn from the nazi's about constitutional reform!
Het schijnt dat hij het misschien grappig bedoeld had, maar ja... tact is bij deze man zeer ver te zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als hij niet zo eng was zou ik lachen. Oh wacht, dat doe ik toch
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het misschien grappig bedoeld had, maar ja... tact is bij deze man zeer ver te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik heb deze scene niet in de anime gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |