Die anime ken ik niet. Volgens mij mis ik ook driekwart van de referentiesquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ook
Die Kuroko no Basketreferentie dan
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:36 schreef mschol het volgende:
Ik denk dat ik overtuigd ben, nog niet helemaal zeker.SPOILER: en zo begint ebiten zo ongeveer :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is trouwens de bij die in een wesp kan veranderen?quote:
zojuist een 1:1 kopie van de sailor moon transformatie gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik denk dat ik overtuigd ben, nog niet helemaal zeker.
Ik heb hem nog niet gespot. Ik zag trouwens op 1:57 wel een bij die een bij die een wesp bereed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Waar is trouwens de bij die in een wesp kan veranderen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.Helemaal super.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
Hmm, zie Kittan en Simon erin staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.Heb je Tengen Toppa Gurren Lagann nou al gezien Kyubs?
Nein.quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hmm, zie Kittan en Simon erin staanHeb je Tengen Toppa Gurren Lagann nou al gezien Kyubs?
Waarom niet?quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nein.
Waarom draagt dat meisje een sjaal en bikini bij elkaar, onder de grond
Oke okequote:Op woensdag 31 juli 2013 23:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
Waarom niet?
Gewoon niet nadenken en kijken die serie. Zul je geen spijt van krijgen. Weet je nog dat ik je zo zat aan te dringen Death Note te kijken?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 23:44 schreef Kyubey het volgende:
Hij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Shingeki-relatiekaart! Bevat mogelijk kleine spoilers.
Als hij niet zo eng was zou ik lachen. Oh wacht, dat doe ik tochquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Hij stelt nooit teleur, deze man.
Aso Taro: Learn from the nazi's about constitutional reform!
Het schijnt dat hij het misschien grappig bedoeld had, maar ja... tact is bij deze man zeer ver te zoeken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als hij niet zo eng was zou ik lachen. Oh wacht, dat doe ik toch
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:21 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij het misschien grappig bedoeld had, maar ja... tact is bij deze man zeer ver te zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Ik heb deze scene niet in de anime gezien.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestoorde manquote:Op donderdag 1 augustus 2013 09:16 schreef Arashimashou het volgende:
Hij stelt nooit teleur, deze man.
Aso Taro: Learn from the nazi's about constitutional reform!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 14:05 schreef Qunix het volgende:
Is het weer eens zo laat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Helemaal super.
Hiroshima... Fukushima... waarom zijn het altijd de -shima's die lijden?... Bek dicht Nagasaki! Niemand vroeg jou iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |