Ja, maar dat mensen het erger vinden dan prostitutie kan ik me niet voorstellenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:37 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Echt waar joh??
Je weet dat manga/anime al jaren wordt verafschuwd?Zeker sinds de jaren 80 met Otaku-killer?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog steeds een classic epic fail!!
Idioot gewoonquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:41 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, maar dat mensen het erger vinden dan prostitutie kan ik me niet voorstellen
Prodcuers en serie schrijvers zijn ook niet echt slimquote:
Ik heb nog maar een minuut gezien, en mijn tenen zijn nu al zo gekromd dat ze zich door de voeten boren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 08:54 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Nog steeds een classic epic fail!!
Top 10 Hobbies Even A Hot Guy Won’t Be Forgiven....in Japan(damn those ignorant women) "nsfw"
originele bron
Die idiote argumenten van vrouwen ,het is hypocriet en ironie tegelijkertijd!!
wut??quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:35 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
CAUSE I FEEEEEEEEEEEL
I CAN ALWAYS SHOW MY EVERYTHING TO YOUUUUUUUUUUUU
je hebt het een minuut kunnen uithouden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 09:50 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een minuut gezien, en mijn tenen zijn nu al zo gekromd dat ze zich door de voeten boren.
Maar goed, ik ben dan ook een negatieve klootzak.
Qunix heeft een kleine aanval, van ietsquote:
Vanaf nu ben ik dus Arashimashousamaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:42 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt het een minuut kunnen uithouden?
Wat is er met Quinix dan??quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Qunix heeft een kleine aanval, van iets
[..]
Vanaf nu ben ik dus Arashimashousama
Ik weet het niet, we zullen het straks van hemzelf horen denk ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:46 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Wat is er met Quinix dan??
dit nummerquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:50 schreef Qunix het volgende:
Ik luister een jpop mapje en kwam dat tegen
Ik vind dit zooo vet, ik post hem nog een keer
Ook best nice jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:31 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan vind je denk ik ook de OST van Guilty Crown wel mooi?
ninja edit...quote:
quote:Noya Itsuki just transferred to Ebisugawa High School. Since he has always had a fascination with space, he decides to join the Astronomy Club. However, he mistakenly walks into the Asstronomy Club - a club whose members are all female otaku. Itsuki notices that the members are really weird, but he has yet to realize that he joined the wrong club. His life becomes very strange very quickly.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |