21!!quote:
Ik zou hem eten. nohomo.jpgquote:
Mede mogelijk gemaakt door het Ronald McDonald Kinderfonds.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Bij MaouDonarudo episode 1 hadden ze anders wel subs.
De taart ook?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou hem eten. nohomo.jpg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 21:21 schreef Kyubey het volgende:
Waarom is Hont en Sgaar zo raar?bazen schaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Kun je daar wel de vlinderslag doen?quote:
SPOILER: boing boingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn baas stond net achter mij en nu ben ik ontslagen.quote:
Uit het ziekenhuis?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Mijn baas stond net achter mij en nu ben ik ontslagen.
gr gr
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:04 schreef Arashimashou het volgende:
Een of andere neger stuurde me ditSPOILER: boing boingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Homu Homuquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:24 schreef mschol het volgende:
bij Ano Natsu de Matteru heb ik een enorm deja-vu gevoel, alsof ik hem al eerder gekeken heb
die anime heb ik niet gezien, staat nog ergens op de to-watch lijst...quote:
Chuunibyou of Madoka?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
die anime heb ik niet gezien, staat nog ergens op de to-watch lijst...
de 2dequote:
Ik wil je nu aansporen maar doe het toch niet om niet te overhypen.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:44 schreef mschol het volgende:
[..]
de 2de
chuunibyou een tijdje terug gezien(volgens MAL: van 22-6 t/m 27-6
)
overhypen is hier allang gebeurd, dat is de hoofdzakelijke reden dat ik hem nog niet gezien heb...quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik wil je nu aansporen maar doe het toch niet om niet te overhypen.
Doushiyou
Als je dingen als Ebiten en Ano Natsu begint te kijken kun je beter eens aan Madoka beginnenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
overhypen is hier allang gebeurd, dat is de hoofdzakelijke reden dat ik hem nog niet gezien heb...(wellicht over een tijdje eens een poging wagen)
Ik vind die andere gif leuker.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je dingen als Ebiten en Ano Natsu begint te kijken kun je beter eens aan Madoka beginnen
[ afbeelding ]
DO IT
Hoe weet je dat ons enthousiasme niet terecht was? Kijken!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:47 schreef mschol het volgende:
[..]
overhypen is hier allang gebeurd, dat is de hoofdzakelijke reden dat ik hem nog niet gezien heb...(wellicht over een tijdje eens een poging wagen)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je dingen als Ebiten en Ano Natsu begint te kijken kun je beter eens aan Madoka beginnen
[ afbeelding ]
DO IT
ik ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 23:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind die andere gif leuker.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 08:54 schreef Qunix het volgende:
http://www.kickstarter.co(...)tle-witch-academia-2
half miljoen dollar
Er zijn gewoon 5 mensen die 10.000 dollar gedoneerd hebbenquote:Pledge $10,000+
5 of 10 left
You're a fan that truly wants to see the magic happen! This reward includes everything in the $2000 tier as well as a visit to Studio TRIGGER and dinner with the Studio TRIGGER team, including two nights accommodation. You can also visit the offices of related companies such as Ultra Super Pictures and Good Smile Company! (*Transport costs not included)
Bezoekje en dinner voor 10kquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:17 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[..]
Er zijn gewoon 5 mensen die 10.000 dollar gedoneerd hebben
Die bak merchandise krijg je erbij, die zit in de 2.000 tier.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 09:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Bezoekje en dinner voor 10k![]()
Voor dat geld moet je minstens gepijpt worden door de vrouwen van de CEO's, drie vernoemde characters in de game en een vrachtwagen aan merchandise krijgen
Zag het ja, maar voor 10k mag je wel iets meer verwachten dan een muismat, een metalen boekenlegger, een poster en waarschijnlijk een paar pennen en shit. Daar zit gewoon niks bij wat het bedrag een beetje kan rechtvaardigen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:02 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Die bak merchandise krijg je erbij, die zit in de 2.000 tier.
Ik gok dat de mensen die dit geven alleen ojou-sama's zijn ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zag het ja, maar voor 10k mag je wel iets meer verwachten dan een muismat, een metalen boekenlegger, een poster en waarschijnlijk een paar pennen en shit. Daar zit gewoon niks bij wat het bedrag een beetje kan rechtvaardigen.
Even quoten, zodat ik deze op mijn to watch lijst kan toevoegenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
Auw... Ik heb echt hard gelachen om de episode van deze week van Watamote![]()
![]()
![]()
8.7/10
Na een tijdje went het wel, ik vond het best leuk om te volgenquote:
Moet wel, wie de fuck met een normal inkomen heeft 10k over voor zoiets. Dat is echt royal sadness tot de max.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 10:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik gok dat de mensen die dit geven alleen ojou-sama's zijn ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eerst het einde van After storyquote:
AS einde.. hmmm die had 2 kantenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:40 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
eerst het einde van After story![]()
die laatste ken ik niet, hij scoort voor mal wel hoogquote:en nu het einde va Angel beats![]()
en little busters was gewoon
Chainsaw Maidquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef mschol het volgende:
[..]
AS einde.. hmmm die had 2 kanten
[..]
die laatste ken ik niet, hij scoort voor mal wel hoog
ik heb eindelijk de hele OVA (2 eps) en de special van sankarea gezien
een vervolg (op de serie) zou ik helemaaal niet erg vinden(maarja, zo zijn er wel meer series waar ik graag een vervolg op zie
)
-edit-
hoe is dit ooit op mijn PtW lijst terecht gekomen?
http://myanimelist.net/anime.php?id=11679&referer=malupdater
Ooit een keer langsgekomenquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 14:13 schreef mschol het volgende:
hoe is dit ooit op mijn PtW lijst terecht gekomen?
http://myanimelist.net/anime.php?id=11679&referer=malupdater
Nee ze stelden 2 bans in maar er bleef er maar eentje. Die andere kwam later.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 17:55 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hou eens op met gebanned worden jij!
Ja Ura-On ( bonus van K-ON!) was ook leuk ^^quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:49 schreef mschol het volgende:
zo, weer wat ova's. specials en een film gezien.. allemaal niet echte hoogstandjes(maar dat had ik ook niet verwacht, het was wel prima vermaak
)
en bedankt, weer een aantal ova's op de PtW lijstquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:54 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja Ura-On ( bonus van K-ON!) was ook leuk ^^
Wat? is gewoon meer getekende versie van K-ON voor elk karakter een aflevering.quote:
Watamote is leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 18:58 schreef mschol het volgende:
[..]
en bedankt, weer een aantal ova's op de PtW lijst![]()
(uiteraard maar afwachten wat de kwaliteit is...)
Ik heb daarstraks de strike witches film zitten kijken
Die panty shots
het is een US plaatje, maar met die prijzen zou het wellicht nog intressant kunnen zijn voor filmsquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef Qunix het volgende:
Steam doet anime!?
Net als Veronica die Gundam 00 deed?
Fake.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 22:02 schreef mschol het volgende:
[..]
het is een US plaatje, maar met die prijzen zou het wellicht nog intressant kunnen zijn voor films
Neen, voor a big fight in de JNG SC.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 21:11 schreef Kyubey het volgende:
Ik vond Ura-On echt slecht
Maar ENZO, waarom was je dan geband?voor K-ON spam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |