quote:Op vrijdag 26 juli 2013 11:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze willen in 2014 20 races en er zijn nu 21 races (22 met de Red Bull Ring) met een contract voor 2014. Dus ik zie niet in welke er zou verdwijnen. Hooguit dat New Jersey toch niet door gaat, maar dan nog zijn er 21 circuits met een contract voor volgend jaar.
Ik heb een post van twee jaar terug opgezocht waar in ik een overzicht had gemaakt van de contracten van de circuits. Deze heb ik aangevuld met dat wat ik voor de aflopende contracten op Internet heb gevonden en kom tot het volgende schema:
[ code verwijdert ]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 Australie X X X X Maleisie X X X X China X X X X X X Bahrein X X X X X Spanje X X X X X Monaco X X X X X X X X X Canada X X X Europa X Engeland X X X X X X X X X X X (tot 2027) Duitsland X X X ? X ? X Hongarije X X X X X België X X X X Italië X X X X X Singapore X X X X X X Japan X X X X X X X Korea X X X X X X India X X X X Abu Dhabi X X X X X VS Texas X X X X X X X X X X Brazilië X X X X VS N Jersey X X X X X X X X X Rusland X X X X X X X Oostenrijk X? ? Nurburgring heeft een contract, maar is (bijna) failliet. X? De Red Bull Ring zou vanaf 2014 op de kalender staan |
Het gezegde luidt iets andersquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
de snelste manier om miljonair af te zijn is door in zee te gaan met een f1-team
New Jersey heeft naar eigen zeggen ook een contract t/m 2022. Maar of die race doorgaat is nog maar de vraag. De laatste foto's die ik van het gebied zag, zag er niet uit als F1 waardig. Daar waar de pitsstraat zou moeten komen was net een nieuw winkelcentrum met parkeergarage of zoiets gebouwd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
RB-ring zou een contract van 7 jaar op zak hebben
Yup, maar het ging in eerste instantie over miljoenen, dus dan moest ik maar een variant erop verzinnenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het gezegde luidt iets anders
De snelste manier om miljonair te worden is als miljardair een Formule 1-team beginnen
die betalen ervoor en geven er geen kut om als ze verlies makenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:23 schreef Meike26 het volgende:
Ik had ook begrepen dat Suzuka niet op de kalender van 2014 stond ?![]()
Contracten zijn ook maar wc papier tegenwoordig. Ome Bernie doet maar wat. Die zandbak races zijn nog altijd zijn grootste hobby
Ik las dat het contract in maart was verlengd tot 2018.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:23 schreef Meike26 het volgende:
Ik had ook begrepen dat Suzuka niet op de kalender van 2014 stond ?![]()
Contracten zijn ook maar wc papier tegenwoordig. Ome Bernie doet maar wat. Die zandbak races zijn nog altijd zijn grootste hobby
Lijkt tegenwoordig wel of elk kampioenschap erop vooruit gaat behalve de F1.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Toch bizar hé. Dan kan men wel zeggen dat het aan de FIA ligt dat al die regeltjes dit en dat in de F1 maar vreemder en vreemder worden, maar het is echt mis gegaan in de F1 zelf.
Een paar deurtjes verder in het FIA pand is er allang en breed een akkoord gegeven dat de WTCC volgend jaar lichter, ruiger en spectaculairder word :
The 2014 World Touring Car Championship season will be the eleventh season of the FIA World Touring Car Championship, and the tenth since the series was revived in 2005.
French car manufacturer Citroën will enter the championship in 2014, with the Citroën World Rally Team running a Citroën C-Elysée for nine-time World Rally Champion Sébastien Loeb.
According to WTCC General Manager Marcello Lotti, another team with a support of a manufacturer is expected to join with two cars.
The technical regulations will change for 2014 season. The new cars are lighter and have more power, larger wheels and more aerodynamics
WTCC gaat dus ietsje meer richting DTM qua looks.
voor de mensen die er toch heen gaan misschien leuk om in de gaten te houden hoe je erbij kan zijn.quote:Exclusieve voorvertoning F1-film Rush bij VKV City Racing Rotterdam
Voorafgaand aan VKV City Racing in Rotterdam zal er een exclusieve voorvertoning plaatsvinden van de nieuwe speelfilm Rush. De film over de rivaliserende Formule 1-coureurs Niki Lauda en James Hunt, is pas vanaf 3 oktober in de bioscoop te zien, maar nu al een van de meest besproken films van het jaar.
De film speelt zich af in de jaren ’70 wanneer de charismatische James Hunt en zijn briljante tegenstander Niki Lauda elkaars grootste concurrenten in de Formule 1 zijn. Hunt is roekeloos, leeft graag in de spotlight en geniet van zijn status als superster. De serieuzere Lauda houdt zich liever wat afzijdig van al die aandacht. Maar beiden leven voor de races, waarin de kleinste fout met de dood kan worden bekocht. James Hunt wordt gespeeld door Chris Hemsworth (Thor, The Avengers) en Niki Lauda door Daniel Brühl (Inglourious Basterds). Niki Lauda zelf is betrokken geweest bij de filmproductie.
Robert Heilbron, organisator van VKV City Racing: “Het is heel bijzonder dat de film tijdens het weekend van ons evenement in Rotterdam wordt vertoond. Ron Howard is een groot regisseur, verantwoordelijk voor films zoals Apollo 13 en The Da Vinci Code. En ook al wordt het een voorvertoning voor een zeer exclusief publiek, wij gaan zeker middels acties een aantal van de fans van ons evenement de kans geven om hierbij aanwezig te zijn.”
Lijken wel x-wings aan de zijkant, maar dan niet op de sidepod natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:35 schreef LWD-Godius het volgende:
RBR hongarije updates maakt de wagen er niet mooier op:
[ afbeelding ]
Wel sneller, waarschijnlijk :p
heel dat 3d ben ik ook niet kapot van eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 27 juli 2013 08:12 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop dat de film in Imax gaat draaien, zonder 3D.
Nou, de DTM kan me dus niet boeien, juist door die downforce. Kijk naar NASCAR races op niet-ovals en zie hoe gruwelijk spectaculair die zijn. Zonder veel downforce, maar gewoon bruut vermogen en rijderscapaciteiten. Jazeker, zelfs heal - toe schakelen wordt daar nog toegepast!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:35 schreef Meike26 het volgende:
Toch bizar hé. Dan kan men wel zeggen dat het aan de FIA ligt dat al die regeltjes dit en dat in de F1 maar vreemder en vreemder worden, maar het is echt mis gegaan in de F1 zelf.
Een paar deurtjes verder in het FIA pand is er allang en breed een akkoord gegeven dat de WTCC volgend jaar lichter, ruiger en spectaculairder word :
The 2014 World Touring Car Championship season will be the eleventh season of the FIA World Touring Car Championship, and the tenth since the series was revived in 2005.
French car manufacturer Citroën will enter the championship in 2014, with the Citroën World Rally Team running a Citroën C-Elysée for nine-time World Rally Champion Sébastien Loeb.
According to WTCC General Manager Marcello Lotti, another team with a support of a manufacturer is expected to join with two cars.
The technical regulations will change for 2014 season. The new cars are lighter and have more power, larger wheels and more aerodynamics
WTCC gaat dus ietsje meer richting DTM qua looks.
Camping Eau Rouge 4km tot circuit 2,7km tot ingang Stavelot, Nl'se uitbater.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:11 schreef kepler het volgende:
Ik heb het plan om op de motor naar Spa te rijden voor de F1. Nu heb ik daar een aantal vragen over, waar mensen me hier vast mee kunnen helpen
- Goede camping aan te raden daar in de buurt? Mag ook stukje verder zijn
Welke slagbomen, daar staan gewoon parkeer wachters die je een plaats aanwijzenquote:- Kost het geld om mijn motor te parkeren? Of kan ik gewoon langs de slagbomen?
Heb je geen afsluitbare koffers voor op de motor?quote:- Ik wil eigenlijk op zondagavond direct weer terug, dus het zou handig zijn als ik ergens mn spullen kan opslaan (tent, slaapzak, etc). Iemand hier tips voor? Ergste geval moet ik terug naar de camping, maar das onhandig
"Helaas zijn alle plaatsen reeds gereserveerd"quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Camping Eau Rouge 4km tot circuit 2,7km tot ingang Stavelot, Nl'se uitbater.
Aha ok, ik wil hem zo dichtbij mogelijk zettenquote:[..]
Welke slagbomen, daar staan gewoon parkeer wachters die je een plaats aanwijzenKosten zijn afhankelijk waar je 'm wilt zetten. Als je vanaf de camping wilt rijden tot de Stavelot ingang, dan kost 't ¤10 dacht ik.
Nope, alleen een roltas voor achteropquote:Heb je geen afsluitbare koffers voor op de motor?
nouja behalve de kleren die je aanhebt heb je alleen eventueel eten en drinken nodig en dat kan in je rugzak mee lijkt mequote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
"Helaas zijn alle plaatsen reeds gereserveerd"
Vol dus...
[..]
Aha ok, ik wil hem zo dichtbij mogelijk zetten10tje is wel te doen
[..]
[..]
Nope, alleen een roltas voor achterop
Niet als ik op de camping blijfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
nouja behalve de kleren die je aanhebt heb je alleen eventueel eten en drinken nodig en dat kan in je rugzak mee lijkt me
nouja de kleren die je aanhebt en een extra onderbroek danquote:
Voor hoelang was dat? Want ik heb afgelopen jaar, wel enkel voor vrijdag, ¤10 betaald. Als dat voor het heel weekend was, zou je idd een kaart voor ¤20 moeten kopen om op de officiële parkings van het circuit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik heb anders 20 euro betaald voor een parkeerkaart voor de auto.
Hebben ze je andere ''ik'' geband [fixed]?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
nouja de kleren die je aanhebt en een extra onderbroek dan
Hongarije is verlengt tot en met 2021 en India zou wel eens kunnen komen te vervallenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 13:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
RB-ring zou een contract van 7 jaar op zak hebben
quote:De Grand Prix van India dreigt na drie edities alweer van de Formule 1-kalender te verdwijnen. Bernie Ecclestone gaf in Hongarije toe dat er problemen zijn met de race op het Buddh International Circuit, waarop sinds 2011 gereden wordt.
"Of we volgend jaar in India racen? Waarschijnlijk niet", zei Ecclestone tegen Reuters. Volgend jaar komen er drie nieuwe races bij met Oostenrijk, Rusland en New Jersey. Ecclestone liet eerder al weten dat er in 2014 niet meer dan twintig races worden verreden, wat betekent dat van de huidige races er twee zullen sneuvelen. India lijkt daar één van te worden. Gevraagd naar wat precies het probleem is met deze race, antwoordde de 82-jarige Brit: "Het heeft met politiek te maken."
De twee Grands Prix die tot dusver in India zijn verreden, zijn allebei gewonnen door Sebastian Vettel. In september wordt een voorlopige kalender voor 2014 verwacht.
Mooi, weg met die baan. In 2011 leek het wat te zijn, maar vorig jaar viel de baan door de mand. En met China, Maleisie, Singapore, Suzuka en Korea is het oosten in mijn ogen ook wel genoeg vertegenwoordigdquote:Op maandag 29 juli 2013 11:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hongarije is verlengt tot en met 2021 en India zou wel eens kunnen komen te vervallen
[..]
Kyalamiquote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Mooi, weg met die baan. In 2011 leek het wat te zijn, maar vorig jaar viel de baan door de mand. En met China, Maleisie, Singapore, Suzuka en Korea is het oosten in mijn ogen ook wel genoeg vertegenwoordigd![]()
Ik mis Afrika
Goed plan; echter dan wel de baancommissarissen aan de andere kant van de baan zetten met hun brandblussersquote:
Remind me..?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goed plan; echter dan wel de baancommissarissen aan de andere kant van de baan zetten met hun brandblussers![]()
Tom Pryce en de Official brrrquote:Op maandag 29 juli 2013 13:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Goed plan; echter dan wel de baancommissarissen aan de andere kant van de baan zetten met hun brandblussers![]()
ohja, dat was ook Kyalami :xquote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet voor tere zieltjes.
http://www.dailymotion.com/video/x1l40f_f1-tom-pryce-fatal-crash_news
quote:Jul.30 (GMM) The Korean grand prix looks set to join India in F1 exile, as Bernie Ecclestone trims the 2014 calendar to a maximum of 20 races.
It has been reported that Austria, Russia and New Jersey are to be added to the current 19-race schedule.
But the latter of those events, slated to be the second American race on the 2014 calendar amid the Manhattan skyline, now appears unlikely.
Mercedes chairman Niki Lauda said a few days ago that New Jersey "didn't happen this year because of a lack of money".
"As far as I know," the F1 legend told Austrian broadcaster ORF, "it's already gone from the calendar".
And amid reports Ecclestone will drop the Indian grand prix over a tax issue, Germany's Auto Motor und Sport claims the other race unlikely to survive beyond 2013 is Korea.
"Apparently," said correspondent Tobias Gruner, "the organisers have run out of money.
"Ecclestone is well known for having little patience if his fees are not paid."
The AFP news agency also reports that Korea is in doubt, saying the organiser "has lost money since it first hosted formula one in 2010, and local authorities are unwilling to cover losses".
Ja maarja... dat is in China toch ook zo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:21 schreef Peterselieman het volgende:
verbaast me niets. Die race kampt al jarenlang met grote verliezen en echt zin in de F1 hebben ze daar geloof ik niet
klopt, alleen de Chinezen hebben nog wel zin om te lappen en de Koreanen waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja maarja... dat is in China toch ook zo?
Is wel beter dan 30 seconden per ronde een knopje ingedrukt houden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik hoor dat volgend jaar het ERS-systeem volledig automatisch werkt, net als in Le Mans zeg maar. Nu moeten coureurs nog op een knopje drukken als een soort push to pass systeem maar dat gaat dus volgend jaar automatisch werken vanaf 100km/h.
Heb je al een andere camping in de buurt gevonden? Wij willen dit jaar ook voor het eerst naar Spa toe en ook kamperen op een camping. Misschien in een tentje of gewoon slapen achter in de Ford Transitquote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:37 schreef kepler het volgende:
[..]
"Helaas zijn alle plaatsen reeds gereserveerd"
Vol dus...
[..]
Aha ok, ik wil hem zo dichtbij mogelijk zetten10tje is wel te doen
[..]
[..]
Nope, alleen een roltas voor achterop
Nog niet gezocht, denk dat ik gewoon die kant oprij en daar wel iets zal vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:52 schreef Waffle het volgende:
[..]
Heb je al een andere camping in de buurt gevonden? Wij willen dit jaar ook voor het eerst naar Spa toe en ook kamperen op een camping. Misschien in een tentje of gewoon slapen achter in de Ford TransitHet liefst willen we ook zo weinig mogelijk uit geven. Een camping met zwembad en dergelijke zag ik ook op internet langs komen, maar we zitten toch hele dagen op het circuit en lijkt me dus een beetje geld verspilling.
Wie weet is een boete voor wildkamperen wel goedkoper dan voor een normale camping betalen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:14 schreef kepler het volgende:
[..]
Nog niet gezocht, denk dat ik gewoon die kant oprij en daar wel iets zal vinden
Alle campings in de buurt zijn volgeboekt. Als je het zo goedkoop mogelijk wilt doen, slaap je achter in je Transitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:52 schreef Waffle het volgende:
[..]
Heb je al een andere camping in de buurt gevonden? Wij willen dit jaar ook voor het eerst naar Spa toe en ook kamperen op een camping. Misschien in een tentje of gewoon slapen achter in de Ford TransitHet liefst willen we ook zo weinig mogelijk uit geven. Een camping met zwembad en dergelijke zag ik ook op internet langs komen, maar we zitten toch hele dagen op het circuit en lijkt me dus een beetje geld verspilling.
Kan beter Frijns nog een jaartje GP2 doen bij een top-team. In de achterhoede rijden gaat die toch niet opvallen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ach dat weet je niet, wie weet hebben die nieuwe Russische vriendjes wel goede contacten (of pressiemiddelen) met de mensen van Marussia.
You never know
Hoezo niet? Bianchi doet het ook behoorlijk goed, zeker de eerste races gooide hij behoorlijk hoge ogen in de Marussia.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kan beter Frijns nog een jaartje GP2 doen bij een top-team. In de achterhoede rijden gaat die toch niet opvallen...
Probleem is dat de doorstroming coureurs mindere teams naar grote teams steeds minder is de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bianchi doet het ook behoorlijk goed, zeker de eerste races gooide hij behoorlijk hoge ogen in de Marussia.
Een Webber en Alonso bijvoorbeeld, zijn ook begonnen bij Minardi toen die in de achterhoede reden...
Ja dat komt ook daar vandaan, je kan er zelfs een kijkje nemen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:07 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens of dat ook daar vandaan komt hoor. Viel me toevallig op
Valt mee... Perez naar McLaren en bij RB is er ook een vacante plek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Probleem is dat de doorstroming coureurs mindere teams naar grote teams steeds minder is de laatste jaren.
Rosberg van Williams naar Mercedesquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Valt mee... Perez naar McLaren en bij RB is er ook een vacante plek.
Er zitten in die mindere auto's ook niet echt coureurs die ik wel in een snellere wagen zou willen zien, Hulkenberg lijkt me wel een goeie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Valt mee... Perez naar McLaren en bij RB is er ook een vacante plek.
Ik vind het ook niet erg om 30-40 min te rijden naar het circuitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef Geralt het volgende:
Iets dichterbij in Verviers is misschien nog plaats in een hotel.
Of anders bv in Eijsden, ook vlakbij, Aken, Maastricht etc, genoeg plaatsen vlak in de buurt en die zitten echt niet allemaal vol.
Zelf zit ik gelukkig dichtbij, met een goed uurtje sta ik onderin Eau Rouge; moet ik wel doorrijden
Raar eigenlijk om te zien dat de grootste sponsoren niet de auto-industrie is, maar mobiele telefoontjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Altijd wel leuk om weer eens wat lijstjes te plaatsen tijdens de komkommer tijd
[ afbeelding ]
Veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef nils7 het volgende:
65 miljoen jaarlijks... jezes hoeveel geld moet daar jaarlijks bij?
Blijft apart dat die nog sponsoren zonder ook maar enige airtime.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:41 schreef Geralt het volgende:
Tevens is de grootste sponsor Marlboro met 100 miljoen slechts 1% van alle sponsoren.
Inderdaad. Ik zal ze eens aanschrijven of ze mij niet willen sponsoren voor 100.000 euro per jaar en geen airtime. Win-win situatiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijft apart dat die nog sponsoren zonder ook maar enige airtime.
Tsja, de race in het land met de rijken is gratis. Terwijl alle andere races de hoofdprijs betalen, slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Veel.
En als Bernie naar Monaco gaat om geld te vragen, dan zeggen ze waarschijnlijk, "dan toch lekker niet".
Een paar van die zandhazen betalen anders maar wat graag de hoofdprijs hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, de race in het land met de rijken is gratis. Terwijl alle andere races de hoofdprijs betalen, slaat ook nergens op natuurlijk.
quote:Ferrari neemt ergens in de komende maanden een beslissing over een LMP1-project voor de 24 uur van Le Mans. Dat openbaart Auto Motor und Sport. Het roemruchte Italiaanse merk zou dan in 2015 met een eigen prototype aan de start verschijnen.
Stefano Domenicali, de teambaas van Ferrari in de Formule 1, liet eerder al doorschemeren de nieuwe V6 turbomotor de ruimte biedt voor meer interessante projecten. Le Mans zou zoiets kunnen zijn. Ferrari heeft het lange afstands-evenement sinds 1965 niet meer op haar naam geschreven.
Ik heb zo het vermoeden dat Ecclestone in Monaco via andere wegen alsnog wel aan genoeg inkomen komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, de race in het land met de rijken is gratis. Terwijl alle andere races de hoofdprijs betalen, slaat ook nergens op natuurlijk.
quote:De Russische autosportfederatie RAF heeft de formule 1-race van volgend jaar niet op tijd aangemeld bij de internationale autosportfederatie FIA.
De RAF heeft donderdag bekendgemaakt dat de deadline van 31 juli is gemist wegens een financieel conflict met de organisatie van de Grote Prijs van Rusland, die in Sotsji verreden moet worden.
De RAF houdt toch hoop dat de race volgend seizoen doorgang kan vinden. De federatie hoopt de FIA ervan te overtuigen dat de uiterlijke datum is gemist door overmacht, aangezien de problemen bij de organisatie liggen.
Mochten de moeilijkheden worden opgelost, wordt de grandprix in oktober 2014 verreden.
Het geluid van in de auto? Klinkt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef sasquatsch het volgende:
Het geluid van de nieuwe Mercedes V6 turbo motor
Als je zou zeggen dat het een stofzuiger was had ik het ook geloofdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geluid van in de auto? Klinkt niet echt lekker.
Er wordt bij vermeld dat het gewoon in een testruimte is opgenomen, ze hebben dus geen gebruik gemaakt van studio's die een meer natuurgetrouwe situatie na kunnen bootsen. Daarna hebben ze het in een simulator geplakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geluid van in de auto? Klinkt niet echt lekker.
dat zou tof zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat maar komen
Onderste plaatje ziet er vet uit. Natuurlijk allemaal fotoshop, maar toch.
Zou mooi zijn. De strijd met Audi, Toyota en Porsche aangaan.
jupquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:06 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, ik weet het weer. Die bijrijder.
Ehm de voorste is een oude A1GP auto, inmiddels heet dat Auto GP maar dat zullen jullie vast wel weten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Sinister-D- het volgende:
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)94285_38627513_n.jpg
Dat zijn toch de MP Motorsports GP2 wagens?
Hebben die ook maar eventjes een demo gegeven dan?
En volgens mij heeft de F1 als bedrijf vorig jaar een record winst (of omzet..?) geboekt, zijn de tribunes meestal erg vol en inderdaad. De races zijn gewoon top.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem de huidige crisis is, waar we al een jaar of 5 in zitten.
De grotere teams kijken meer naar het talent dan naar het geld, maar de kleinere teams hebben zoveel moeite met het vinden van grote sponsoren dat ze eerder voor coureurs met talent en geld kiezen dan alleen maar talent. En als ze al sponsoren vinden leggen die op welke coureurs er moeten rijden (zoals vorige jaar Perez en volgend jaar Sirotkin bij Sauber).
Mosley zag dit al aankomen en was daardoor voor een budget cap op de Formule 1 om de Formule 1 voor de kleinere teams betaalbaar te houden. En daarnaast richtte hij een alternatieve goedkopere doorstroming naar de Formule 1 op, de nieuwe Formule 2. Helaas waren beide geen lang leven beschoren. Dus zolang er een crisis is en de kleinere teams moeite hebben met het vinden van sponsoren die willen investeren in een Formule 1 team zal de keuze voor het geld van een coureur de overhand hebben.
@twFight: De Formule 1 is nog steeds de absolute top. Ik ken geen andere globale raceklasse met zoveel talent. En zelfs competitiever dan ooit. getuige de races van de afgelopen 3 jaar.
De tribunes zitten echt niet vol...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Marks het volgende:
[..]
En volgens mij heeft de F1 als bedrijf vorig jaar een record winst (of omzet..?) geboekt, zijn de tribunes meestal erg vol en inderdaad. De races zijn gewoon top.
Ik zie alleen het gevaar dat men doorslaat met veranderingen zoals het de afgelopen jaren is gegaan. Dat is F1, blijven veranderen, alleen komt er denk ik dan een moment dat het te veilig en afstandelijk wordt. Te kunstmatig. Het lijkt nu ongeveer het beste te zijn wat het kan worden, aanpassingen zullen amper verbeteringen zijn vrees ik.
Is dit niet al zo sinds de jaren '90 (of misschien wel eind jaren '80)? Ook toen waren er al 3e rangs coureurs bij teams als Forti en dergelijke. Het budget van de kleinere teams is sindsdien ook omhoog gegaan maar het idee blijft hetzelfde, dat de coureur geld meeneemt zodat het team kan overleven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem de huidige crisis is, waar we al een jaar of 5 in zitten.
De grotere teams kijken meer naar het talent dan naar het geld, maar de kleinere teams hebben zoveel moeite met het vinden van grote sponsoren dat ze eerder voor coureurs met talent en geld kiezen dan alleen maar talent. En als ze al sponsoren vinden leggen die op welke coureurs er moeten rijden (zoals vorige jaar Perez en volgend jaar Sirotkin bij Sauber).
Mosley zag dit al aankomen en was daardoor voor een budget cap op de Formule 1 om de Formule 1 voor de kleinere teams betaalbaar te houden. En daarnaast richtte hij een alternatieve goedkopere doorstroming naar de Formule 1 op, de nieuwe Formule 2. Helaas waren beide geen lang leven beschoren. Dus zolang er een crisis is en de kleinere teams moeite hebben met het vinden van sponsoren die willen investeren in een Formule 1 team zal de keuze voor het geld van een coureur de overhand hebben.
@twFight: De Formule 1 is nog steeds de absolute top. Ik ken geen andere globale raceklasse met zoveel talent. En zelfs competitiever dan ooit. getuige de races van de afgelopen 3 jaar.
Klopt, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Als zelfs teams als Sauber en Williams betalende coureurs nodig hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Is dit niet al zo sinds de jaren '90 (of misschien wel eind jaren '80)? Ook toen waren er al 3e rangs coureurs bij teams als Forti en dergelijke. Het budget van de kleinere teams is sindsdien ook omhoog gegaan maar het idee blijft hetzelfde, dat de coureur geld meeneemt zodat het team kan overleven.
Daarom was ik ook voor de terugkeer van het grond-effect in 2014, zoals oorspronkelijk bedacht. Maar dat wilden de teams niet. Die wilden zich houden aan de huidige aerodynamische regels met hooguit wat aanpassingen aan de grootte van de vleugels.quote:Verder moeten ze zorgen dat de coureur meer de dienst uitmaakt, dat er een natuurlijkere luchtstroom achter de auto plaatsvind zodat auto's nog minder instabiel worden als ze achter een andere auto rijden. Bredere banden achter (dat ziet er ook gewoon gaaf uit) en nog minder downforce. Dan kan DRS en evt KERS ook weer weg en dan krijgt het publiek meer het gevoel dat het de rijder is die de inhaalactie doet en niet het knopje.
Mee eensquote:De grindbakken moeten terug, al is het maar een klein strookje (of een ander middel om de rijder af te remmen, grindbakken kunnen auto's natuurlijk gauw over de kop laten slaan), zodat we af zijn van dat geleuter over het overschrijden van de witte lijn op de baan en een rijder gewoon tijd verliest als hij van de baan af gaat. Dat maakt het voor de doorsnee kijker heel wat makkelijker.
Liever een vast aantal ronden, vanwege het verbod op bijtanken. Sinds dat verbod is het racen er in ieder geval imho beter op geworden. Door een vaste afstand te nemen kun je beter de hoeveelheid brandstof om mee te nemen bepalen. Maar ik ben er wel voor om de lengte van de races aan te passen aan het circuit, zodat elke race ongeveer even lang duurt. Zeg 1 uur en 45 minuten, zodat je ook nog wat speling hebt in het geval van regen of een safety car.quote:Ook moeten ze af van de 300 km per race regel, maar gewoon een tijdslimiet van 2 uur + 1 ronde instellen. Op Monza ben je als toeschouwer na 1 uur en 20 minuten klaar met kijken, terwijl op andere banen ze 10 tot 20 minuten langer bezig zijn. Geef elke toeschouwer maar even veel tijd voor z'n geld
absoluut. Met een grindbak wordt een foutje tenminste echt afgestraft. Nu kunnen ze door de strook asfalt met enkele seconden tijdverlies weer verder rijden ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:49 schreef vosss het volgende:
Grindbakken moeten sowieso terug ja; al zal dat nooit of te nimmer gebeuren.
Veel mooier met grindbakken![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef JohnB52 het volgende:
Minimum tijd is onhaalbaar, tenzij ze bij mogen tanken, en dat is dus niet de bedoeling.
kimi volgend jaar langs vettel dus?quote:Lotus ontkent problemen met salarisbetalingen
6 augustus 2013
Dat Lotus het financieel zwaar heeft, is bekend. Zo was het team eerder dit jaar nog laat met het betalen van het loon van Kimi Raikkonen, die [naar verluidt nog steeds niet al zijn geld heeft. Volgens de laatste geruchten moeten ook andere leden van het team vaak op hun salaris wachten en dreigden die zelfs het werk neer te leggen.
Sinds vorig jaar oktober zou Lotus grote moeite hebben om alle facturen op tijd te betalen. De schuldenlast van het Britse team zou volgens het Duitse Motorsport-Total inmiddels zijn opgelopen tot meer dan 120 miljoen euro. Behalve de problemen met het salaris van Raikkonen zouden ook andere werknemers hun loon constant te laat overgemaakt krijgen, waardoor er eind juli zelfs gedreigd zou zijn met een staking. Die zou op het laatste moment zijn afgewend, maar uit onvrede over de situatie zouden verschillende werknemers gereedschap van het team mee naar huis hebben genomen. Een woordvoerder van het team liet echter aan GPUpdate.net weten: "Ik weet niets van een stakingsdreiging en alle lonen zijn op tijd betaald."
Raikkonen bevestigde in Hongarije dat de financiële problemen tussen hem en het team nog niet voorbij zijn. Lotus hoopt ondertussen de Fin te kunnen behouden voor 2014. Red Bull heeft echter ook interesse in de wereldkampioen van 2007.
Langs of naast? Hopelijk beide.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef Schunckelstar het volgende:
kimi volgend jaar langs vettel dus?
Is altijd al zo geweest, daarnaast is het niveau van de paydrivers van nu veel hoger dan pakweg 10 jaar geleden. Toen had je figuren als Marques en Mazzacane. Jongens als vd Garde en Maldonado hebben in de andere klasses prima dingen laten zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Als zelfs teams als Sauber en Williams betalende coureurs nodig hebben.
[.
Prima toch, ze huppelt zo leuk in de pitsquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef Geralt het volgende:
Lewis is weer voor de zoveelste keer terug bij dat mokkel van hem.
Tot zover het komkommernieuws.
Is het al 23 augustus?
Ze is niet lelijk als je dat bedoelt neequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima toch, ze huppelt zo leuk in de pits
Huhquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:35 schreef nils7 het volgende:
Is die overname van Carlos misschien gunstig voor Frijns?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randstad is de op één na grootste HR service provider ter wereld, na Adecco. Actief in 40 landen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef Geralt het volgende:
Toch vind ik het raar dat bv een Randstad Frijns niet onder zn hoede neemt.
Randstad is al jaren actief in de F1 als grote sponsor. Daar kan toch best wat bij voor een talent als Frijns? Hoeven niet meteen tig miljoenen te zijn, maar gewoon dattie een sponsor achter zich heeft staan.
Wie regelt dat bij Randstad? Zullen we die even mailen?
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Behalve sentimentele gronden is er voor Randstad weinig reden om een Nederlandse coureur daar te willen hebben.
Een coureur ondersteunen uit een zich nog ontwikkelende markt zou zelfs nog interessanter zijn voor Randstad.
Tja.. dan praat je als ("emotioneel" betrokken) Nederlandse autosportfan, zo werkt het marketing beleid van dit soort ondernemingen nou eenmaal niet, zelfs niet voor 3 ton.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.
Als ik over het budget ging daar dan nam ik contact met Frijns op. Gewoon omdat het kan.
Jammer dan dat de uitkomst daarvan klaarblijkelijk niet in zn voordeel werktquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar er zal ongetwijfeld wel onderzoek uitgevoerd zijn door/voor Randstad naar de effecten van het sponsoren van een (Nederlandse) coureur.
En dat met die Russen lijkt niet door te gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef rubbereend het volgende:
Sauber heeft lange lijst schuldeisers
twitter:f1enigma twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 07:41:56Things are getting serious for Sauber. The board of NIAT has voted against the Sauber investment according to BILD http://t.co/9T4J1w1n9x reageer retweet
Daar gaat je kans om op f1rejects.com te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Daarvoor ben ik te oud en niet goed genoeg.
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef Fokkingvet het volgende:
Volgens de finse krant Helsingin Sanomat heeft Kimi een 3 jarig contract getekend bij Ferrari.
Vraag is wie er moet wijken, Massa of Alonso. Silly Season
Red Bull lijkt het niet te worden en Lotus heeft betalingsproblemen. Ferrari lijkt dan de enige optie waar hij wel betaald zou worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.
Contract ontbonden/afgekocht en (ik dacht) 17 miljoen extra meegekregen indien hij het seizoen erop niet bij een ander team zou rijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.
Hij werd gewoon ontslagen door Ferrari, zou echt heel raar zijn als hij nu weer terug mag keren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Contract ontbonden/afgekocht en (ik dacht) 17 miljoen extra meegekregen indien hij het seizoen erop niet bij een ander team zou rijden.
Dat zeg ik toch, contract ontbonden/afgekocht. Lijkt me vrij duidelijk dat ik daar ontslag mee bedoel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij werd gewoon ontslagen door Ferrari, zou echt heel raar zijn als hij nu weer terug mag keren.
Ik las je verkeerd. Zou het wel jammer vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan, zie liever Hulkenberg die plek innemen, beschikt denk ik over meer pure snelheid dan Kimi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, contract ontbonden/afgekocht. Lijkt me vrij duidelijk dat ik daar ontslag mee bedoel.
Overigens zegt de deal die ze maakte ook wel wat. Je mag niet meer voor ons rijden en zijn bereid om je 17 miljoen extra te betalen als je ook niet bij de concurrent gaat rijden.
Toch goed uitonderhandeld dan voor zo een middelmatige coureur dat je oude werkgever zo bang is dat je bij de concurrentie terecht komt en daar rijkelijk voor betalen om dat te voorkomen
Vergeet niet dat Kimi niet enkel geld kost, maar dat ie ook genoeg geld in het laatje brengt tmv publiciteit en WK-punten. Alleen al daarvoor zou ik, als ik een dikke pief bij Lotus zou zijn, Kimi willen behouden. Tot op zekere hoogte wat betreft loon uiteraard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Meike26 het volgende:
Ik zie Ki mi eerder terug gaan naar McLaren dan naar Ferrari. Dat is geen optie, dus zoals semiVoss ook zegt, kijk ik er ook niet raar van op als hij het na dit jaar voor gezien houdt.
Zal Lotus ook weer wat lucht geven om niet zo'n Mega salaris op te moeten hoesten. Als Kimi na dit jaar stopt of sowieso naar ander team gaat, ben ik wel erg benieuwd wie 'eerste' rijder word bij Lotus.
Nee want:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef twiFight het volgende:
Is het Kimi echt alleen maar om het geld te doen?
Het is hem om het racen te doen.quote:Hij zegt altijd "I just wanna race".
Goede grap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik las je verkeerd. Zou het wel jammer vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan, zie liever Hulkenberg die plek innemen, beschikt denk ik over meer pure snelheid dan Kimi.
Puur om te vergelijken zou ik Alo of Kimi wel in een RBR willen zien, maar ik zie Alo niet weggaan bij Ferrari tenzij Vettel die kant op gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kimi gaat naar Ferrari vanwege de zekerheid en het flinke salaris. Daarnaast kennen ze hem en hebben ze successen behaald, en Kimi wil gewoon lekker racen zonder zich overal druk om hoeven te maken. Dat kan bij een groot team als Ferrari.
Ferrari is en blijft een icoon, hoe je het went of keert. Iedere coureur wil voor de rode brigade rijden.
Lotus is een vraagteken qua centen + het vertrek van Allison. RBR kan/wil niet zoveel betalen als Ferrari, dan lijkt me de keus ook simpel. Plus dat RBR volledig gebouwd is om Newey. Gaat hij weg dan stort RBR in als een kaartenhuis.
Vraag is wat Alonso gaat doen. Het zou me echt heel erg verbazen als hij naar RBR gaat, dat wordt het einde van zijn carriere ben ik bang. Alonso is niet de persoon die als 2e coureur rond kan rijden, hij moet de snelste zijn. Lukt dat niet dan komt er een hele berg smerige spelletjes. Vettel is te sterk voor Alonso denk ik, zeker in de quali.
ALO en RAI bij Ferrari kan best nog wel eens goed gaan, met de uitzondering dat Alonso niet duidelijk meer de nr1 is. Beiden zullen zeer aan elkaar gewaagd zijn. Maar tegenover Vettel zullen ze het allebei wel afleggen vermoed ik.
Juist bij een groot team als ferrari kun je niet alleen maar racen zonder je druk te hoeven maken om de restquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kimi gaat naar Ferrari vanwege de zekerheid en het flinke salaris. Daarnaast kennen ze hem en hebben ze successen behaald, en Kimi wil gewoon lekker racen zonder zich overal druk om hoeven te maken. Dat kan bij een groot team als Ferrari.
Ferrari is en blijft een icoon, hoe je het went of keert. Iedere coureur wil voor de rode brigade rijden.
Lotus is een vraagteken qua centen + het vertrek van Allison. RBR kan/wil niet zoveel betalen als Ferrari, dan lijkt me de keus ook simpel. Plus dat RBR volledig gebouwd is om Newey. Gaat hij weg dan stort RBR in als een kaartenhuis.
Vraag is wat Alonso gaat doen. Het zou me echt heel erg verbazen als hij naar RBR gaat, dat wordt het einde van zijn carriere ben ik bang. Alonso is niet de persoon die als 2e coureur rond kan rijden, hij moet de snelste zijn. Lukt dat niet dan komt er een hele berg smerige spelletjes. Vettel is te sterk voor Alonso denk ik, zeker in de quali.
ALO en RAI bij Ferrari kan best nog wel eens goed gaan, met de uitzondering dat Alonso niet duidelijk meer de nr1 is. Beiden zullen zeer aan elkaar gewaagd zijn. Maar tegenover Vettel zullen ze het allebei wel afleggen vermoed ik.
dit dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Juist bij een groot team als ferrari kun je niet alleen maar racen zonder je druk te hoeven maken om de rest
Daarom denk ik dat ie bij lotus ook het beste op zijn plaats zit, daar word ie redelijk gespaard met sponsorverplichtingen
20 euroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand hoeveel vrijdagkaarten SPA zijn?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:36 schreef Geralt het volgende:
Zaterdag 50 euro zag ik laatst ergens. Die zijn ook duur geworden
Ga er wel heen overigens
quote:Staanplaats | Zaterdag | ¤40,00
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://www.spafrancorchamps.nl/
Blanchimont? Les Combes? Kemmel straight?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Waffle het volgende:
Weekend kaarten zijn binnenNiet vaak ergens zoveel zin in gehad. Iemand nog tips voor waar te gaan zitten?
Ja dat sowieso daarom zijn we ook voor staanplaatsen gegaan en natuurlijk vanwege de prijsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Blanchimont? Les Combes? Kemmel straight?
Als het toch weekend kaarten zijn, dan moet je gewoon de vrijdag even gebruiken om een mooie plaatst uit te zoeken
Tijd genoeg om op de zaterdag voor de Q rond te banjeren en kijken wat je leuke plekken vind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja dat sowieso daarom zijn we ook voor staanplaatsen gegaan en natuurlijk vanwege de prijs
Pakweg 100 - 200 meter na de eau rouge, voorbij de loopbrug die over de kemmel straight gaat en je zicht belemmert. Dat moet je net niet meer hebben, dan zie je ze uit de eau rouge komen. En op het kemmel straight zie je veel inhaalacties, zie je ze een paar bochten verder bij fagnes schieten, even later richting blanchimont en uiteindelijk zie je ze uit de la source komen. Zo kon ik in ieder geval erg goed overzicht houden van de race! Met 4 tot 5 punten waar je ze live kan volgen dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Waffle het volgende:
Weekend kaarten zijn binnenNiet vaak ergens zoveel zin in gehad. Iemand nog tips voor waar te gaan zitten?
mwa, ik heb eens een jaartje aan de buitenkant van de bocht gezeten. Destijds nog overdekte tribune. Maar veel zie je er niet, je ziet ze van Les Combes aankomen en direct na Rivage zelf zie je ze al niet meer. Op die ene kleine glimp na als ze de 2de bocht van Pouhon uitrijden. Misschien dat het zicht vanuit de binnenkant beter is, al betwijfel ik dat want dan kun je ze bv al weer niet zien aankomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tijd genoeg om op de zaterdag voor de Q rond te banjeren en kijken wat je leuke plekken vind.
Zelf vind ik Rivage altijd een mooi plekje
zie je van daaruit Blanchimont en de Busstop?quote:
Geen last van gehad vorig jaar. Gewoon een van de kampings oprijden. ¤10 voor 1 dag, en dacht ¤20 voor het heel weekend. En dan staat je auto gewoon langs je tentjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef kepler het volgende:
Weet iemand hoe het met parkeren zit? Ik wil eigenlijk een kaartje bestellen en volgende week met de auto die kant op karren. Alleen zijn de parkeerplekken uitverkocht...
Te ver om nog fatsoenlijke te kunnen zien dusquote:
Juist de reden waarom ik het een gaaf plekje vind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Te ver om nog fatsoenlijke te kunnen zien dus
Maar Rivage is wel een van die bochten waarbij je redelijk kort aan het asfalt bent, dus de belevenis van het geluid is daar wel heel gaaf
Ja, ik heb ook nog geen campingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen last van gehad vorig jaar. Gewoon een van de kampings oprijden. ¤10 voor 1 dag, en dacht ¤20 voor het heel weekend. En dan staat je auto gewoon langs je tentje
Bovenaan aan de ingang van Les Combes heeft het een camping waar je dagelijks dat weekend kunt op en af rijden. Daar is het meestal ook een groot feest, van die vrachtwagen trailers met enorme speaker torens in o.aquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog geen camping(beetje last-minute allemaal
) Ik denk dat ik iets verderop een camping zoek (20km verder ofzo). Komt vast wel goed.
Kaartje is besteld! Als er nog meer Fokkers gaan dan kunnen we misschien nog wel meeten
Ik kom pas vrijdagavond, dus helaasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bovenaan aan de ingang van Les Combes heeft het een camping waar je dagelijks dat weekend kunt op en af rijden. Daar is het meestal ook een groot feest, van die vrachtwagen trailers met enorme speaker torens in o.aniets voor iemand die veel rust nodig heeft.
En ik ga waarschijnlijk alleen vrijdags weer, aangezien ze uitgerekend dat weekend een vrijgezelle feest moesten inplannenmaar laatste jaar v8 wil ik toch nog een keer horen
een meet tussendoor moet wel even kunnen
In 2011 zat ik bij 10 Pouhon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Waffle het volgende:
Weekend kaarten zijn binnenNiet vaak ergens zoveel zin in gehad. Iemand nog tips voor waar te gaan zitten?
Jawel, een smal tunneltje dat onder de baan en piltane-exit doorloopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef Geralt het volgende:
Bij La Source is geen tunnel toch???
Nou, het zag er nogal oud uit...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
Hebben ze dat mee gebouwd met die "nieuwe" tribunes dan bij busstop of wat?
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit een tunnel gezien heb
jawel, maar die komt langs het pit complex uit. Daar kom je als gewone sterveling niet tijdens het weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef Geralt het volgende:
Bij La Source is geen tunnel toch???
Daarom is het ook zo leuk om eens tijdens een andere race dan de F1 te gaan kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
. Daar kom je als gewone sterveling niet tijdens het weekend
Daarom: het WSR-weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk om eens tijdens een andere race dan de F1 te gaan kijken.
Dan is het geen enkel probleem om eerst op de mooiste plek in Eau Rouge te kijken en een half uur later eens bij de Busstop.
Waarbij je trouwens wel flink wat conditie moet hebben om dat hoogteverschil even te overbruggen.![]()
Dan is de vakantie voorbij en rollen de trucks binnen in Francorchampsquote:
Dat lijkt me toch wel heel stug (die 100pk meer)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef Geralt het volgende:
Lewis is met het oog op 2014 naar Mercedes gelokt.
Vandaag geruchten dat Mercedes +/-100pk meer uit de V6 weet te halen dan de overige motoren.
Denk dat dat ook wel meegespeeld heeft.
precies. Dat Mercedes er meer pk's uit weet te persen dan Ferrari en Renault kan ik in komen, maar 100 pk is wel erg veelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel heel stug (die 100pk meer)
quote:Bernie Ecclestone en Christian Horner samen op vakantie
De vakantieperiode in de Formule 1 is al ongeveer tien jaar een feit. Mede door de inzet van Eddie Jordan, die zich destijds boos maakte dat de Formule 1 geen zomerstop had, is er nu elk jaar een periode van vier weken geen Formule 1 waarbij de fabrieken gesloten moeten worden.
Hier zijn de coureurs, maar vooral de teamleden zoals monteurs, engineers en ander personeel dolblij mee. Hierdoor kunnen ook deze mensen met hun gezin genieten van een welverdiende vakantie.
Via Twitter of andere media laten de coureurs of teamleden wel eens meekijken waar ze op vakantie zijn. Soms worden ze ook wel eens op de foto gezet op vakantie. Dit gebeurde deze week met Christian Horner en Bernie Ecclestone. De teambaas van Red Bull Racing en de grote kleine man die de Formule 1 beheerst zijn samen op vakantie gegaan in Kroatie.
Zou niet zo gek zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
Bernie stoomt Christian klaar om hem op te volgen.:)
zeker niet voor Horner, omdat Helmut Marko al bijna op zijn stoel zit.quote:
Dat gerucht is in de afgelopen maanden ook al eens voorbij gekomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
Bernie stoomt Christian klaar om hem op te volgen.:)
Monisha Kaltenborn zou ook genoemd worden, al is dat gerucht bijna niet serieus te nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gerucht is in de afgelopen maanden ook al eens voorbij gekomen.
Hij is tenminste wel iemand waarmee ze op de lange termijn kunnen denken omwille zijn leeftijd. Al die andere knaken wat ze genoemd hebben de afgelopen jaren waren ook niet meer de jongste.
quote:Rol Frijns bij Sauber lijkt uitgespeeld - Sirotkin tekent contract
Sergey Sirotkin begint aanstaande dinsdag met zijn voorbereiding op zijn Formule 1-debuut van 2014. Dit bericht is bekend gemaakt door zowel Sauber als het kamp Sirotkin, die onderdeel zijn van de Russische redding voor Sauber.
Het Zwitserse team reageerde geïrriteerd op de berichtgeving dat de Russische overeenkomst niet door zou gaan. Volgens Sauber is er niets aan de hand: "Het contract met Sergey Sirotkin is getekend. Alle progressie verloopt tot nu toe naar behoren."
Het management van Sirotkin vertelde aan een Russisch persbureau: "Sergey zal naar de fabriek van Sauber afreizen. Van 20 tot en met 22 augustus zal hij zijn programma beginnen ter voorbereiding op zijn Formule 1-debuut van 2014. Tijdens dit bezoek wordt er kennis gemaakt met de teamleden en ook veel uitgelegd over de technische aspecten van de Formule 1-wagen van Sauber."
Hiermee lijkt de rol van Robin Frijns definitief uitgespeeld bij Sauber, aangezien het niet realistisch lijkt dat het Zwitserse team ook nog tijd zal hebben, en de financiële middelen, om onze landgenoot te helpen.
Al met al denk ik dat dit het einde eventueel is voor eventuele F1 aspiraties voor Frijns komend seizoen. Ze gaan echt niet 2 rookies bij Sauber stallen helaas, en bij de andere renstallen gaat het ook moeilijk worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
_!
Tenzij Guitie er ook uit zou vliegen en Robin dat stoeltje kan innemen, al lijkt me dat sterk......
Vandaar dat ik al zei dat 't me sterk zou lijken dat ze Guitie er uit zouden gooien. Sauber is daar te conservatief voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Al met al denk ik dat dit het einde eventueel is voor eventuele F1 aspiraties voor Frijns komend seizoen. Ze gaan echt niet 2 rookies bij Sauber stallen helaas, en bij de andere renstallen gaat het ook moeilijk worden.![]()
Jaquote:
Pardon???quote:
Ik had je gerust willen bijstaan in de eenzame momentenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
JaNiemand had geld of vind F1 stom of mocht niet van de vrouw
Dan maar in eentje, laatste kans om de V8 in volle glorie mee te maken. En ik ga regelmatig alleen op reis, geen probleem dus
Nou ja, lichtelijk overdrevenquote:
Sauber vind de vele peso's van Gutierrez best fijn om binnen te krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al zei dat 't me sterk zou lijken dat ze Guitie er uit zouden gooien. Sauber is daar te conservatief voor
Zoveel duiten zijn het anders niet als je de geruchten mag geloven, o.a. die betalings achterstanden aan de leveranciers, 2 huidige en 1 oud coureurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sauber vind de vele peso's van Gutierrez best fijn om binnen te krijgen natuurlijk
Als die duiten volgend seizoen nog binnenkomen. Zou me niet verbazen als Telmex naar McLaren vertrekt, Perez achterna nu Vodafone weggaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sauber vind de vele peso's van Gutierrez best fijn om binnen te krijgen natuurlijk
twitter:EliGP twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 17:51:59Raikkonen tests GP3 car at Barcelona http://t.co/19yyef154j #GP3 reageer retweet
Ze zitten er met Claro toch eigenlijk al?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als die duiten volgend seizoen nog binnenkomen. Zou me niet verbazen als Telmex naar McLaren vertrekt, Perez achterna nu Vodafone weggaat.
Er staat toch ook:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:49 schreef Geralt het volgende:
GAM / F1 2013 #1: Met Classic Cars!
Wat een domme klojo;s.![]()
Zitten er nog meer fouten in wat jullie zo 123 zien?
De vorige waren best aardig, zeker omdat we al lang geen fatsoenlijke F1 games meer gehad hadden, maar dit slaat compleet nergens op
Bewuste keuze dus. Maar 80+ euro voor deze game vind ik alsnog wat veel. Ik wacht wel weer een half jaar tot de opruiming op Steam. Zo heb ik F1 2012 ook voor ¤ 7,50 kunnen krijgen.quote:The teams are represented by two drivers – where possible the original that raced in the team’s specific car and the team legend that has represented the team during a different era.
Waar haal jij die 80+ euro vandaan? Ik kan die prijs nergens vinden...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er staat toch ook:
[..]
Bewuste keuze dus. Maar 80+ euro voor deze game vind ik alsnog wat veel. Ik wacht wel weer een half jaar tot de opruiming op Steam. Zo heb ik F1 2012 ook voor ¤ 7,50 kunnen krijgen.
Daarvoor stond de Legends versie op play.com. Daar staat die inmiddels niet meer en is de normale versie al gedaald tot 36,99 voor de PCquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:16 schreef JohnB52 het volgende:
Waar haal jij die 80+ euro vandaan? Ik kan die prijs nergens vinden...
Sowieso als volwassen vent naar raceautotjes kijken...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:26 schreef k_man het volgende:
Sowieso als volwassen vent computerspelletjes spelen...
Project C.A.R.S. is anders aardig leuk om te doen met een fatsoenlijk stuurtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:26 schreef k_man het volgende:
Sowieso als volwassen vent computerspelletjes spelen...
Niet serieus op reageren joh. Die gast is pussywhipped as fuck en mag op zaterdag als hobby alleen de tuin onderhouden van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Project C.A.R.S. is anders aardig leuk om te doen met een fatsoenlijk stuurtje
Tuurlijk. Zoals de waard is...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet serieus op reageren joh. Die gast is pussywhipped as fuck en mag op zaterdag als hobby alleen de tuin onderhouden van zijn vrouw.
Volgens Bild. Ik lees het net ja. Die hebben het vaak bij het rechte eind.quote:
Je weet nooit wat Kimi bedoelt, dus we zien het welquote:Op zondag 18 augustus 2013 08:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens Bild. Ik lees het net ja. Die hebben het vaak bij het rechte eind.
Vraag ik me toch af wat Kimi bedoelde met zijn uitspraak van misschien kies ik wel iets wat jullie raar vinden.
Wellicht terug naar McLaren? Betrouwbaarheid is anno 2013 een stuk beter dan toen hij daar reed
Ja afwachten inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je weet nooit wat Kimi bedoelt, dus we zien het wel
McLaren lijkt me niet trouwens, Perez hebben ze nodig voor de $$ en Button zie ik ook niet vertrekken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 08:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja afwachten inderdaad.
Na Spa zal wel een balletje gaan rollen denk ik. Dat is meestal wel zo een beetje de tijd dat alles bekend wordt zo tussen Spa en Monza
quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hulkenberg naar Ferrari en Kimi naar Sauber?
Kan die beter bij Lotus blijven.quote:Op zondag 18 augustus 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hulkenberg naar Ferrari en Kimi naar Sauber?
Ja hoor, F1 2011 was in ieder geval behoorlijk realistisch, 2012 heb ik nooit gespeeld maar 2011 was een stuk beter dan 2010.quote:
Wees maar blij dat het geen 100% sim is, anders was de lol er nog sneller vanaf!quote:
Dat maakt het nog niet direct een sim hequote:Op zondag 18 augustus 2013 16:57 schreef LWD-Godius het volgende:
Als je op legend speelt zonder assists dan is het vrijwel niet competitief speelbaar zonder stuurtje, flippers en pedalen.
Nee maar wel behoorlijk realistisch. Ik speelde vroeger wel GTR op de PC en als ik dat nu vergelijk met f12012 zonder assists dan is er niet veel verschil op te merken. Wel wat afstellingsmogelijkheden betreft trouwens, dat vind ik een minpunt aan f1 2012.quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet direct een sim he
GTR2 was een tof spel, en dan Nordschleife rijdenquote:Op zondag 18 augustus 2013 18:26 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Nee maar wel behoorlijk realistisch. Ik speelde vroeger wel GTR op de PC en als ik dat nu vergelijk met f12012 zonder assists dan is er niet veel verschil op te merken. Wel wat afstellingsmogelijkheden betreft trouwens, dat vind ik een minpunt aan f1 2012.
Ja, je hoeft geen warm-up lap te rijden in dat spel. Mis ik ook niet eerlijk gezegd. En als je dan al van start kan gaan, kan je toch niet voluit gaan de eerste ronde, de banden en remmen blijven vrij lang blauw, na 3/4 ronde beginnen ze helemaal groen te worden qua temps.quote:Op zondag 18 augustus 2013 18:27 schreef Geralt het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat je bij F1 2012 je remmen warm moest rijden wel?
Wat is er aan Spa verminkt dan?quote:Op maandag 19 augustus 2013 00:20 schreef Marks het volgende:
Hamilton zegt weer eens goed waar het op staat, F1 MOET gevaarlijk blijven. http://www.gpupdate.net/n(...)ule-1-aantrekkelijk/
Het is wat racen anders maakt dan de meeste andere sporten als voetbal en atletiek. Nu moeten de rijders dit ook eens vaker laten meespelen om zo nieuwe verminkingen aan banen te voorkomen zoals helaas al bij Spa bijvoorbeeld is gebeurd.
hier en daar zijn er uitloopstroken gekomen en er ligt nieuw asfalt, waardoor Eau Rouge/Raidillon een stuk makkelijker dan vroeger is geworden.quote:Op maandag 19 augustus 2013 10:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wat is er aan Spa verminkt dan?
Ingekort eh ja maar verder...
Ik vind moderniseren heel anders dan verminken.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hier en daar zijn er uitloopstroken gekomen en er ligt nieuw asfalt, waardoor Eau Rouge/Raidillon een stuk makkelijker dan vroeger is geworden.
door het asfalt is eau rouge juist verminkt, want een foutje wordt veel minder 'bestraft'quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ik vind moderniseren heel anders dan verminken.
Eau Rouge of Blanchimont zijn niet heel erg verandert.
Inderdaad, de oude busstop-chicane was wat moeilijker ook. Ik vind het wel jammer dat die veranderd is.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
het enige dat echt veranderd is, is volgens mij de Busstop-chicane en dat het een permanent circuit geworden is.
Afsteken is nu makkelijker maar in verschillende raceklassen heb ik toch echt gezien dat een foutje resulteert in een spin of een klapper....quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:09 schreef franklop het volgende:
[..]
door het asfalt is eau rouge juist verminkt, want een foutje wordt veel minder 'bestraft'
Er staan ook enorme "reclameborden" geverfd op de nieuwe uitloopstroken. Dus meer geld voor Bernie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik haat uitloopstroken, er verscheen een aantal jaar geleden ook een artikel waarin wetenschappelijk werd bewezen dat uitloopstroken niet altijd veiliger zijn dan grindbakken of dergelijk, vooral waneer een wagen ongecontroleerd van de baan raakt. In hetzelfde artikel werd ook gesteld dat eccelstone en fia doelbewust uitloopstroken hebben geïntroduceerd om sponsoren te pleasen. Vroeger was het vrij normaal dat er maar met 10 a 12 auto's gefinisht werd door fouten van rijders die vervolgens niet meer terug de baan op konden komen. Sponsoren vonden dit verschrikkelijk, zonde van het geld. Zij hadden gelobbyd voor de uitloopstroken.
Ja maar als er zonder de uitloopstroken maar 10 of 12 aan de start verschijnen dan snap ik de keuze wel.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:13 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik haat uitloopstroken, er verscheen een aantal jaar geleden ook een artikel waarin wetenschappelijk werd bewezen dat uitloopstroken niet altijd veiliger zijn dan grindbakken of dergelijk, vooral waneer een wagen ongecontroleerd van de baan raakt. In hetzelfde artikel werd ook gesteld dat eccelstone en fia doelbewust uitloopstroken hebben geïntroduceerd om sponsoren te pleasen. Vroeger was het vrij normaal dat er maar met 10 a 12 auto's gefinisht werd door fouten van rijders die vervolgens niet meer terug de baan op konden komen. Sponsoren vonden dit verschrikkelijk, zonde van het geld. Zij hadden gelobbyd voor de uitloopstroken.
Kwam niet alleen daardoor dat er weinig finishten, mechanisch was er ook een hoop niet in orde. Daar zijn ze ook vrij vroeg begonnen met standaardisatie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:28 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ja maar als er zonder de uitloopstroken maar 10 of 12 aan de start verschijnen dan snap ik de keuze wel.
Komkommertijd of toch de waarheid?twitter:PeterDWindsor twitterde op maandag 19-08-2013 om 12:29:04Not sure that the ALO-Montezemolo relationship improved during August. Kimi now lined up as a swap, with VET going red in 2015 reageer retweet
Nee, wel zaterdag en zondag.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef jdel het volgende:
Nog meer fokkers die van plan zijn vrijdag naar spa te gaan?
quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef jdel het volgende:
Nog meer fokkers die van plan zijn vrijdag naar spa te gaan?
Alleen de vrijdagquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:24 schreef jdel het volgende:
Nog meer fokkers die van plan zijn vrijdag naar spa te gaan?
Alleen de zaterdagquote:
twitter:NobleF1 twitterde op maandag 19-08-2013 om 16:44:23Raikkonen's manager Steve Robertson told me Kimi has 'options' (plural) for next year - and confident he'll be in F1 http://t.co/M6U9dXKODF reageer retweet
Waarom staat daar dat Kimi 3x gewonnen heeft? Dat stond laats ook http://www.spagrandprix.com/nl/pages/formule-un-spa-gp-2013.aspxquote:Ook de coureurs kijken altijd uit naar deze wedstrijd. Kimi Raikkonen zal vrijdagochtend handenwrijvend bij de paddockpoortjes staan te wachten. Hij is die tweede plekken zat en is er op gebrand de Lotus als eerste over de finish te jagen. Winnen lukte hem al drie keer eerder in België, dus thuis voelt hij zich zeker.
Ik zie wel kansen voor Alonso dit keer, zal wel moeten ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 16:45 schreef Geralt het volgende:
http://www.gppits.net/nie(...)arel_in_de_ardennen/
[..]
Waarom staat daar dat Kimi 3x gewonnen heeft? Dat stond laats ook http://www.spagrandprix.com/nl/pages/formule-un-spa-gp-2013.aspx
Dat is inmiddels aangepast nadat ik ze gemailed heb, want voor zover ik weet heeft Kimi 4x gewonnen daar toch of ben ik nou compleet gek geworden?!
Dat laatste wil ik niet ontkennen, maar 4 keer klopt inderdaad. In 2004, 2005, 2007 en 2009.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:45 schreef Geralt het volgende:
http://www.gppits.net/nie(...)arel_in_de_ardennen/
[..]
Waarom staat daar dat Kimi 3x gewonnen heeft? Dat stond laats ook http://www.spagrandprix.com/nl/pages/formule-un-spa-gp-2013.aspx
Dat is inmiddels aangepast nadat ik ze gemailed heb, want voor zover ik weet heeft Kimi 4x gewonnen daar toch of ben ik nou compleet gek geworden?!
Wordt interessant, als de mercedessen het ook op Spa goed doen, dan kan het kampioenschap nog wel eens gaan tussen Vettel en Hamilton ipv Vettel vs Alonso.quote:Op maandag 19 augustus 2013 16:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie wel kansen voor Alonso dit keer, zal wel moeten ook
Ik las een stukje over Ferrari, ik meen in de AutoMotorUndSport dat die auto niet doorontwikkeld kan worden en ze dus eigenlijk op hun max zitten maar dat hij het op de komende 2 GP's (Spa en Monza) nog wel goed zal doen omdat die circuits de auto heel goed liggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:01 schreef Marks het volgende:
[..]
Wordt interessant, als de mercedessen het ook op Spa goed doen, dan kan het kampioenschap nog wel eens gaan tussen Vettel en Hamilton ipv Vettel vs Alonso.
Ik denk ná Spa pas.quote:Op maandag 19 augustus 2013 17:56 schreef Breaker.Faker het volgende:
Voor Spa wordt het duidelijk wat Kimi gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |