abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 augustus 2013 @ 17:54:43 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_129986042
Hij doelt op de overname van KPN gok ik :P

Maar nee dat lijkt me nogal ver gezocht eigenlijk
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_129990217
Dat gaat 100% geen voordeel zijn voor Frijns.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 12 augustus 2013 @ 20:08:02 #128
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_129990809
Ja ik bedoelde de KPN deal.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_129991431
Hoe moet dat precies in het voordeel van Frijns werken? KPN is geen sponsor van Frijns. KPN wordt over genomen door een ander bedrijf. KPN is dan nog steeds geen sponsor van Frijns.

:?
pi_129994009
Enige wat nog zou kunnen, theoretisch gezien, om Frijns nu nog snel te contracteren onder de vlag van KPN en dat bij overname in September dat zijn toekomst zeker is.

Dan kan hij ook nog bij Sauber blijven, gesponsord door Telmex en Gitaarles in de bijstand. _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129994196
Wat heeft KPN in de f1 te zoeken? Markt is veel te klein.
pi_129994212
Heeft weinig nut, gezien KPN voornamelijk de Nederlandse markt bedient, en zeer minimaal in het buitenland aanwezig is onder de KPN vlag.
  maandag 12 augustus 2013 @ 21:57:00 #133
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_129996270
En echte multinationals hebben er geen enkel belang bij om een Nederlandse coureur in die auto te wíllen.
Dat heeft ING destijds ook haarfijn uitgelegd mbt hun sponsorship van Renault.
pi_129996357
Toch vind ik het raar dat bv een Randstad Frijns niet onder zn hoede neemt.

Randstad is al jaren actief in de F1 als grote sponsor. Daar kan toch best wat bij voor een talent als Frijns? Hoeven niet meteen tig miljoenen te zijn, maar gewoon dattie een sponsor achter zich heeft staan.

Wie regelt dat bij Randstad? Zullen we die even mailen? :)
pi_129996658
Frijns zal niet zo snel bij Randstad komen. Dat is een wereld van gelikte mannetjes, in strakke pakjes en gestreken stropdassen. Dat is niet iets waar ik Frijns mee associeer.

Giedo van der Garde heeft daar meer kans. Is een echte pr-man, heeft McGregor ook al mee, ook mede sponsor op de Williams. Volgend jaar verwacht ik hem nog niet in de Williams (niet meer, wel lange tijd die visie gehad), maar als hij zijn werk en gedrevenheid volgend jaar weet door te zetten bij Caterham, dan denk ik dat het zomaar eens kan lukken bij dat team in 2015 !
pi_129996698
Nee dat weet ik ook wel. Maar ik vind het zo zielig dat die knul helemaal geen(!) sponsor heeft.

Als ik rijk was zou ik hem sponsoren :Y
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 augustus 2013 @ 22:12:08 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129996972
Hij heeft een paar kleine sponsoren, maar daarmee kun je zelfs geen zitje in de GP2 kopen helaas.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:15:11 #138
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_129997120
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef Geralt het volgende:
Toch vind ik het raar dat bv een Randstad Frijns niet onder zn hoede neemt.

Randstad is al jaren actief in de F1 als grote sponsor. Daar kan toch best wat bij voor een talent als Frijns? Hoeven niet meteen tig miljoenen te zijn, maar gewoon dattie een sponsor achter zich heeft staan.

Wie regelt dat bij Randstad? Zullen we die even mailen? :)
Randstad is de op één na grootste HR service provider ter wereld, na Adecco. Actief in 40 landen.
Net als ING is Randstad een stuk groter dan de kleine Nederlandse markt. Behalve sentimentele/chauvinistische gronden is er voor Randstad weinig reden om een Nederlandse coureur daar te willen hebben.

Een coureur ondersteunen uit een zich nog ontwikkelende markt zou zelfs nog interessanter zijn voor Randstad.
pi_129997215
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Behalve sentimentele gronden is er voor Randstad weinig reden om een Nederlandse coureur daar te willen hebben.

Een coureur ondersteunen uit een zich nog ontwikkelende markt zou zelfs nog interessanter zijn voor Randstad.
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.

Als ik over het budget ging daar dan nam ik contact met Frijns op. Gewoon omdat het kan.
pi_129997355
Dat is het nadeel van Nederlandse coureurs. De Nederlandse markt is niet interessant voor grote sponsoren. Alleen voor sponsoren die binnen Nederland werken, maar die hebben vaak niet genoeg te besteden om een zitje te kopen.

De tijd van Trust en Muermans die voor een paar miljoen een stoeltje konden kopen is helaas voorbij. De bedragen liggen nu vele malen hoger. Te hoog voor een Nederlandse sponsor.

Giedo heeft de mazzel dat zijn schoonvader eigenaar is van McGregor, anders had hij waarschijnlijk ook niet genoeg gehad.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:25:04 #141
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_129997609
quote:
7s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.

Als ik over het budget ging daar dan nam ik contact met Frijns op. Gewoon omdat het kan.
Tja.. dan praat je als ("emotioneel" betrokken) Nederlandse autosportfan, zo werkt het marketing beleid van dit soort ondernemingen nou eenmaal niet, zelfs niet voor 3 ton.
^Waarschijnlijk heeft een groot deel van de top van Randstad niet eens de Nederlandse nationaliteit.

Maar er zal ongetwijfeld wel onderzoek uitgevoerd zijn door/voor Randstad naar de effecten van het sponsoren van een (Nederlandse) coureur.
pi_129997737
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar er zal ongetwijfeld wel onderzoek uitgevoerd zijn door/voor Randstad naar de effecten van het sponsoren van een (Nederlandse) coureur.
Jammer dan dat de uitkomst daarvan klaarblijkelijk niet in zn voordeel werkt ;(
pi_129997754
Ik snap het allemaal wel, maar dat wil nog niet zeggen dat ik het er mee eens ben :P
pi_129997981
Ik ook niet. Als ik dat geld over zou hebben zou ik het wel weten. Dan zou ik me inkopen in een team en zorgen dat er een Nederlandse coureur voor gaat rijden. :)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 12 augustus 2013 @ 22:33:59 #145
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129998043
Als ik dat geld had zou ik zelf in die auto stappen :P duh
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_129998697
Daarvoor ben ik te oud en niet goed genoeg. :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 12 augustus 2013 @ 23:05:07 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_129999479
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 08:03:39 #148
131800 Tarado
capô de fusca
pi_130006949
quote:
En dat met die Russen lijkt niet door te gaan
f1enigma twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 07:41:56 Things are getting serious for Sauber. The board of NIAT has voted against the Sauber investment according to BILD http://t.co/9T4J1w1n9x reageer retweet
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 09:34:53 #149
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_130008342
http://mobile.f1today.nl/(...)-aan-sauber-stoppen/

Ferrari zou ook al geen motoren meer willen leveren mits er een gedeelte van de rekening betaald wordt :{
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_130012159
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Daarvoor ben ik te oud en niet goed genoeg. :)
Daar gaat je kans om op f1rejects.com te komen.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')