SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randstad is de op één na grootste HR service provider ter wereld, na Adecco. Actief in 40 landen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef Geralt het volgende:
Toch vind ik het raar dat bv een Randstad Frijns niet onder zn hoede neemt.
Randstad is al jaren actief in de F1 als grote sponsor. Daar kan toch best wat bij voor een talent als Frijns? Hoeven niet meteen tig miljoenen te zijn, maar gewoon dattie een sponsor achter zich heeft staan.
Wie regelt dat bij Randstad? Zullen we die even mailen?
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Behalve sentimentele gronden is er voor Randstad weinig reden om een Nederlandse coureur daar te willen hebben.
Een coureur ondersteunen uit een zich nog ontwikkelende markt zou zelfs nog interessanter zijn voor Randstad.
Tja.. dan praat je als ("emotioneel" betrokken) Nederlandse autosportfan, zo werkt het marketing beleid van dit soort ondernemingen nou eenmaal niet, zelfs niet voor 3 ton.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.
Als ik over het budget ging daar dan nam ik contact met Frijns op. Gewoon omdat het kan.
Jammer dan dat de uitkomst daarvan klaarblijkelijk niet in zn voordeel werktquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar er zal ongetwijfeld wel onderzoek uitgevoerd zijn door/voor Randstad naar de effecten van het sponsoren van een (Nederlandse) coureur.
En dat met die Russen lijkt niet door te gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef rubbereend het volgende:
Sauber heeft lange lijst schuldeisers
twitter:f1enigma twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 07:41:56Things are getting serious for Sauber. The board of NIAT has voted against the Sauber investment according to BILD http://t.co/9T4J1w1n9x reageer retweet
Daar gaat je kans om op f1rejects.com te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Daarvoor ben ik te oud en niet goed genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |