En volgens mij heeft de F1 als bedrijf vorig jaar een record winst (of omzet..?) geboekt, zijn de tribunes meestal erg vol en inderdaad. De races zijn gewoon top.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem de huidige crisis is, waar we al een jaar of 5 in zitten.
De grotere teams kijken meer naar het talent dan naar het geld, maar de kleinere teams hebben zoveel moeite met het vinden van grote sponsoren dat ze eerder voor coureurs met talent en geld kiezen dan alleen maar talent. En als ze al sponsoren vinden leggen die op welke coureurs er moeten rijden (zoals vorige jaar Perez en volgend jaar Sirotkin bij Sauber).
Mosley zag dit al aankomen en was daardoor voor een budget cap op de Formule 1 om de Formule 1 voor de kleinere teams betaalbaar te houden. En daarnaast richtte hij een alternatieve goedkopere doorstroming naar de Formule 1 op, de nieuwe Formule 2. Helaas waren beide geen lang leven beschoren. Dus zolang er een crisis is en de kleinere teams moeite hebben met het vinden van sponsoren die willen investeren in een Formule 1 team zal de keuze voor het geld van een coureur de overhand hebben.
@twFight: De Formule 1 is nog steeds de absolute top. Ik ken geen andere globale raceklasse met zoveel talent. En zelfs competitiever dan ooit. getuige de races van de afgelopen 3 jaar.
De tribunes zitten echt niet vol...quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Marks het volgende:
[..]
En volgens mij heeft de F1 als bedrijf vorig jaar een record winst (of omzet..?) geboekt, zijn de tribunes meestal erg vol en inderdaad. De races zijn gewoon top.
Ik zie alleen het gevaar dat men doorslaat met veranderingen zoals het de afgelopen jaren is gegaan. Dat is F1, blijven veranderen, alleen komt er denk ik dan een moment dat het te veilig en afstandelijk wordt. Te kunstmatig. Het lijkt nu ongeveer het beste te zijn wat het kan worden, aanpassingen zullen amper verbeteringen zijn vrees ik.
Is dit niet al zo sinds de jaren '90 (of misschien wel eind jaren '80)? Ook toen waren er al 3e rangs coureurs bij teams als Forti en dergelijke. Het budget van de kleinere teams is sindsdien ook omhoog gegaan maar het idee blijft hetzelfde, dat de coureur geld meeneemt zodat het team kan overleven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef sasquatsch het volgende:
Ik denk dat het grootste probleem de huidige crisis is, waar we al een jaar of 5 in zitten.
De grotere teams kijken meer naar het talent dan naar het geld, maar de kleinere teams hebben zoveel moeite met het vinden van grote sponsoren dat ze eerder voor coureurs met talent en geld kiezen dan alleen maar talent. En als ze al sponsoren vinden leggen die op welke coureurs er moeten rijden (zoals vorige jaar Perez en volgend jaar Sirotkin bij Sauber).
Mosley zag dit al aankomen en was daardoor voor een budget cap op de Formule 1 om de Formule 1 voor de kleinere teams betaalbaar te houden. En daarnaast richtte hij een alternatieve goedkopere doorstroming naar de Formule 1 op, de nieuwe Formule 2. Helaas waren beide geen lang leven beschoren. Dus zolang er een crisis is en de kleinere teams moeite hebben met het vinden van sponsoren die willen investeren in een Formule 1 team zal de keuze voor het geld van een coureur de overhand hebben.
@twFight: De Formule 1 is nog steeds de absolute top. Ik ken geen andere globale raceklasse met zoveel talent. En zelfs competitiever dan ooit. getuige de races van de afgelopen 3 jaar.
Klopt, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Als zelfs teams als Sauber en Williams betalende coureurs nodig hebben.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:47 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Is dit niet al zo sinds de jaren '90 (of misschien wel eind jaren '80)? Ook toen waren er al 3e rangs coureurs bij teams als Forti en dergelijke. Het budget van de kleinere teams is sindsdien ook omhoog gegaan maar het idee blijft hetzelfde, dat de coureur geld meeneemt zodat het team kan overleven.
Daarom was ik ook voor de terugkeer van het grond-effect in 2014, zoals oorspronkelijk bedacht. Maar dat wilden de teams niet. Die wilden zich houden aan de huidige aerodynamische regels met hooguit wat aanpassingen aan de grootte van de vleugels.quote:Verder moeten ze zorgen dat de coureur meer de dienst uitmaakt, dat er een natuurlijkere luchtstroom achter de auto plaatsvind zodat auto's nog minder instabiel worden als ze achter een andere auto rijden. Bredere banden achter (dat ziet er ook gewoon gaaf uit) en nog minder downforce. Dan kan DRS en evt KERS ook weer weg en dan krijgt het publiek meer het gevoel dat het de rijder is die de inhaalactie doet en niet het knopje.
Mee eensquote:De grindbakken moeten terug, al is het maar een klein strookje (of een ander middel om de rijder af te remmen, grindbakken kunnen auto's natuurlijk gauw over de kop laten slaan), zodat we af zijn van dat geleuter over het overschrijden van de witte lijn op de baan en een rijder gewoon tijd verliest als hij van de baan af gaat. Dat maakt het voor de doorsnee kijker heel wat makkelijker.
Liever een vast aantal ronden, vanwege het verbod op bijtanken. Sinds dat verbod is het racen er in ieder geval imho beter op geworden. Door een vaste afstand te nemen kun je beter de hoeveelheid brandstof om mee te nemen bepalen. Maar ik ben er wel voor om de lengte van de races aan te passen aan het circuit, zodat elke race ongeveer even lang duurt. Zeg 1 uur en 45 minuten, zodat je ook nog wat speling hebt in het geval van regen of een safety car.quote:Ook moeten ze af van de 300 km per race regel, maar gewoon een tijdslimiet van 2 uur + 1 ronde instellen. Op Monza ben je als toeschouwer na 1 uur en 20 minuten klaar met kijken, terwijl op andere banen ze 10 tot 20 minuten langer bezig zijn. Geef elke toeschouwer maar even veel tijd voor z'n geld
absoluut. Met een grindbak wordt een foutje tenminste echt afgestraft. Nu kunnen ze door de strook asfalt met enkele seconden tijdverlies weer verder rijden ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:49 schreef vosss het volgende:
Grindbakken moeten sowieso terug ja; al zal dat nooit of te nimmer gebeuren.
Veel mooier met grindbakken![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:22 schreef JohnB52 het volgende:
Minimum tijd is onhaalbaar, tenzij ze bij mogen tanken, en dat is dus niet de bedoeling.
kimi volgend jaar langs vettel dus?quote:Lotus ontkent problemen met salarisbetalingen
6 augustus 2013
Dat Lotus het financieel zwaar heeft, is bekend. Zo was het team eerder dit jaar nog laat met het betalen van het loon van Kimi Raikkonen, die [naar verluidt nog steeds niet al zijn geld heeft. Volgens de laatste geruchten moeten ook andere leden van het team vaak op hun salaris wachten en dreigden die zelfs het werk neer te leggen.
Sinds vorig jaar oktober zou Lotus grote moeite hebben om alle facturen op tijd te betalen. De schuldenlast van het Britse team zou volgens het Duitse Motorsport-Total inmiddels zijn opgelopen tot meer dan 120 miljoen euro. Behalve de problemen met het salaris van Raikkonen zouden ook andere werknemers hun loon constant te laat overgemaakt krijgen, waardoor er eind juli zelfs gedreigd zou zijn met een staking. Die zou op het laatste moment zijn afgewend, maar uit onvrede over de situatie zouden verschillende werknemers gereedschap van het team mee naar huis hebben genomen. Een woordvoerder van het team liet echter aan GPUpdate.net weten: "Ik weet niets van een stakingsdreiging en alle lonen zijn op tijd betaald."
Raikkonen bevestigde in Hongarije dat de financiële problemen tussen hem en het team nog niet voorbij zijn. Lotus hoopt ondertussen de Fin te kunnen behouden voor 2014. Red Bull heeft echter ook interesse in de wereldkampioen van 2007.
Langs of naast? Hopelijk beide.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:36 schreef Schunckelstar het volgende:
kimi volgend jaar langs vettel dus?
Is altijd al zo geweest, daarnaast is het niveau van de paydrivers van nu veel hoger dan pakweg 10 jaar geleden. Toen had je figuren als Marques en Mazzacane. Jongens als vd Garde en Maldonado hebben in de andere klasses prima dingen laten zien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Klopt, maar het lijkt alleen maar erger te worden. Als zelfs teams als Sauber en Williams betalende coureurs nodig hebben.
[.
Prima toch, ze huppelt zo leuk in de pitsquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef Geralt het volgende:
Lewis is weer voor de zoveelste keer terug bij dat mokkel van hem.
Tot zover het komkommernieuws.
Is het al 23 augustus?
Ze is niet lelijk als je dat bedoelt neequote:Op maandag 12 augustus 2013 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima toch, ze huppelt zo leuk in de pits
Huhquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:35 schreef nils7 het volgende:
Is die overname van Carlos misschien gunstig voor Frijns?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randstad is de op één na grootste HR service provider ter wereld, na Adecco. Actief in 40 landen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:58 schreef Geralt het volgende:
Toch vind ik het raar dat bv een Randstad Frijns niet onder zn hoede neemt.
Randstad is al jaren actief in de F1 als grote sponsor. Daar kan toch best wat bij voor een talent als Frijns? Hoeven niet meteen tig miljoenen te zijn, maar gewoon dattie een sponsor achter zich heeft staan.
Wie regelt dat bij Randstad? Zullen we die even mailen?
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Behalve sentimentele gronden is er voor Randstad weinig reden om een Nederlandse coureur daar te willen hebben.
Een coureur ondersteunen uit een zich nog ontwikkelende markt zou zelfs nog interessanter zijn voor Randstad.
Tja.. dan praat je als ("emotioneel" betrokken) Nederlandse autosportfan, zo werkt het marketing beleid van dit soort ondernemingen nou eenmaal niet, zelfs niet voor 3 ton.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik allemaal wel, maar een bedrag van ik noem maar iets, 3 ton, dat is toch peanuts voor een bedrijf als Randstad? Heck, al is het maar 50K. Alle beetjes helpen.
Als ik over het budget ging daar dan nam ik contact met Frijns op. Gewoon omdat het kan.
Jammer dan dat de uitkomst daarvan klaarblijkelijk niet in zn voordeel werktquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Maar er zal ongetwijfeld wel onderzoek uitgevoerd zijn door/voor Randstad naar de effecten van het sponsoren van een (Nederlandse) coureur.
En dat met die Russen lijkt niet door te gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 23:05 schreef rubbereend het volgende:
Sauber heeft lange lijst schuldeisers
twitter:f1enigma twitterde op dinsdag 13-08-2013 om 07:41:56Things are getting serious for Sauber. The board of NIAT has voted against the Sauber investment according to BILD http://t.co/9T4J1w1n9x reageer retweet
Daar gaat je kans om op f1rejects.com te komen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:49 schreef sasquatsch het volgende:
Daarvoor ben ik te oud en niet goed genoeg.
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef Fokkingvet het volgende:
Volgens de finse krant Helsingin Sanomat heeft Kimi een 3 jarig contract getekend bij Ferrari.
Vraag is wie er moet wijken, Massa of Alonso. Silly Season
Red Bull lijkt het niet te worden en Lotus heeft betalingsproblemen. Ferrari lijkt dan de enige optie waar hij wel betaald zou worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.
Contract ontbonden/afgekocht en (ik dacht) 17 miljoen extra meegekregen indien hij het seizoen erop niet bij een ander team zou rijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.
Hij werd gewoon ontslagen door Ferrari, zou echt heel raar zijn als hij nu weer terug mag keren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Contract ontbonden/afgekocht en (ik dacht) 17 miljoen extra meegekregen indien hij het seizoen erop niet bij een ander team zou rijden.
Dat zeg ik toch, contract ontbonden/afgekocht. Lijkt me vrij duidelijk dat ik daar ontslag mee bedoel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij werd gewoon ontslagen door Ferrari, zou echt heel raar zijn als hij nu weer terug mag keren.
Ik las je verkeerd. Zou het wel jammer vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan, zie liever Hulkenberg die plek innemen, beschikt denk ik over meer pure snelheid dan Kimi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, contract ontbonden/afgekocht. Lijkt me vrij duidelijk dat ik daar ontslag mee bedoel.
Overigens zegt de deal die ze maakte ook wel wat. Je mag niet meer voor ons rijden en zijn bereid om je 17 miljoen extra te betalen als je ook niet bij de concurrent gaat rijden.
Toch goed uitonderhandeld dan voor zo een middelmatige coureur dat je oude werkgever zo bang is dat je bij de concurrentie terecht komt en daar rijkelijk voor betalen om dat te voorkomen
Vergeet niet dat Kimi niet enkel geld kost, maar dat ie ook genoeg geld in het laatje brengt tmv publiciteit en WK-punten. Alleen al daarvoor zou ik, als ik een dikke pief bij Lotus zou zijn, Kimi willen behouden. Tot op zekere hoogte wat betreft loon uiteraard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Meike26 het volgende:
Ik zie Ki mi eerder terug gaan naar McLaren dan naar Ferrari. Dat is geen optie, dus zoals semiVoss ook zegt, kijk ik er ook niet raar van op als hij het na dit jaar voor gezien houdt.
Zal Lotus ook weer wat lucht geven om niet zo'n Mega salaris op te moeten hoesten. Als Kimi na dit jaar stopt of sowieso naar ander team gaat, ben ik wel erg benieuwd wie 'eerste' rijder word bij Lotus.
Nee want:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef twiFight het volgende:
Is het Kimi echt alleen maar om het geld te doen?
Het is hem om het racen te doen.quote:Hij zegt altijd "I just wanna race".
Goede grap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik las je verkeerd. Zou het wel jammer vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan, zie liever Hulkenberg die plek innemen, beschikt denk ik over meer pure snelheid dan Kimi.
Puur om te vergelijken zou ik Alo of Kimi wel in een RBR willen zien, maar ik zie Alo niet weggaan bij Ferrari tenzij Vettel die kant op gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kimi gaat naar Ferrari vanwege de zekerheid en het flinke salaris. Daarnaast kennen ze hem en hebben ze successen behaald, en Kimi wil gewoon lekker racen zonder zich overal druk om hoeven te maken. Dat kan bij een groot team als Ferrari.
Ferrari is en blijft een icoon, hoe je het went of keert. Iedere coureur wil voor de rode brigade rijden.
Lotus is een vraagteken qua centen + het vertrek van Allison. RBR kan/wil niet zoveel betalen als Ferrari, dan lijkt me de keus ook simpel. Plus dat RBR volledig gebouwd is om Newey. Gaat hij weg dan stort RBR in als een kaartenhuis.
Vraag is wat Alonso gaat doen. Het zou me echt heel erg verbazen als hij naar RBR gaat, dat wordt het einde van zijn carriere ben ik bang. Alonso is niet de persoon die als 2e coureur rond kan rijden, hij moet de snelste zijn. Lukt dat niet dan komt er een hele berg smerige spelletjes. Vettel is te sterk voor Alonso denk ik, zeker in de quali.
ALO en RAI bij Ferrari kan best nog wel eens goed gaan, met de uitzondering dat Alonso niet duidelijk meer de nr1 is. Beiden zullen zeer aan elkaar gewaagd zijn. Maar tegenover Vettel zullen ze het allebei wel afleggen vermoed ik.
Juist bij een groot team als ferrari kun je niet alleen maar racen zonder je druk te hoeven maken om de restquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kimi gaat naar Ferrari vanwege de zekerheid en het flinke salaris. Daarnaast kennen ze hem en hebben ze successen behaald, en Kimi wil gewoon lekker racen zonder zich overal druk om hoeven te maken. Dat kan bij een groot team als Ferrari.
Ferrari is en blijft een icoon, hoe je het went of keert. Iedere coureur wil voor de rode brigade rijden.
Lotus is een vraagteken qua centen + het vertrek van Allison. RBR kan/wil niet zoveel betalen als Ferrari, dan lijkt me de keus ook simpel. Plus dat RBR volledig gebouwd is om Newey. Gaat hij weg dan stort RBR in als een kaartenhuis.
Vraag is wat Alonso gaat doen. Het zou me echt heel erg verbazen als hij naar RBR gaat, dat wordt het einde van zijn carriere ben ik bang. Alonso is niet de persoon die als 2e coureur rond kan rijden, hij moet de snelste zijn. Lukt dat niet dan komt er een hele berg smerige spelletjes. Vettel is te sterk voor Alonso denk ik, zeker in de quali.
ALO en RAI bij Ferrari kan best nog wel eens goed gaan, met de uitzondering dat Alonso niet duidelijk meer de nr1 is. Beiden zullen zeer aan elkaar gewaagd zijn. Maar tegenover Vettel zullen ze het allebei wel afleggen vermoed ik.
dit dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Juist bij een groot team als ferrari kun je niet alleen maar racen zonder je druk te hoeven maken om de rest
Daarom denk ik dat ie bij lotus ook het beste op zijn plaats zit, daar word ie redelijk gespaard met sponsorverplichtingen
20 euroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand hoeveel vrijdagkaarten SPA zijn?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:36 schreef Geralt het volgende:
Zaterdag 50 euro zag ik laatst ergens. Die zijn ook duur geworden
Ga er wel heen overigens
quote:Staanplaats | Zaterdag | ¤40,00
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
http://www.spafrancorchamps.nl/
Blanchimont? Les Combes? Kemmel straight?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Waffle het volgende:
Weekend kaarten zijn binnenNiet vaak ergens zoveel zin in gehad. Iemand nog tips voor waar te gaan zitten?
Ja dat sowieso daarom zijn we ook voor staanplaatsen gegaan en natuurlijk vanwege de prijsquote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:36 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Blanchimont? Les Combes? Kemmel straight?
Als het toch weekend kaarten zijn, dan moet je gewoon de vrijdag even gebruiken om een mooie plaatst uit te zoeken
Tijd genoeg om op de zaterdag voor de Q rond te banjeren en kijken wat je leuke plekken vind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:01 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ja dat sowieso daarom zijn we ook voor staanplaatsen gegaan en natuurlijk vanwege de prijs
Pakweg 100 - 200 meter na de eau rouge, voorbij de loopbrug die over de kemmel straight gaat en je zicht belemmert. Dat moet je net niet meer hebben, dan zie je ze uit de eau rouge komen. En op het kemmel straight zie je veel inhaalacties, zie je ze een paar bochten verder bij fagnes schieten, even later richting blanchimont en uiteindelijk zie je ze uit de la source komen. Zo kon ik in ieder geval erg goed overzicht houden van de race! Met 4 tot 5 punten waar je ze live kan volgen dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Waffle het volgende:
Weekend kaarten zijn binnenNiet vaak ergens zoveel zin in gehad. Iemand nog tips voor waar te gaan zitten?
mwa, ik heb eens een jaartje aan de buitenkant van de bocht gezeten. Destijds nog overdekte tribune. Maar veel zie je er niet, je ziet ze van Les Combes aankomen en direct na Rivage zelf zie je ze al niet meer. Op die ene kleine glimp na als ze de 2de bocht van Pouhon uitrijden. Misschien dat het zicht vanuit de binnenkant beter is, al betwijfel ik dat want dan kun je ze bv al weer niet zien aankomen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tijd genoeg om op de zaterdag voor de Q rond te banjeren en kijken wat je leuke plekken vind.
Zelf vind ik Rivage altijd een mooi plekje
zie je van daaruit Blanchimont en de Busstop?quote:
Geen last van gehad vorig jaar. Gewoon een van de kampings oprijden. ¤10 voor 1 dag, en dacht ¤20 voor het heel weekend. En dan staat je auto gewoon langs je tentjequote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:42 schreef kepler het volgende:
Weet iemand hoe het met parkeren zit? Ik wil eigenlijk een kaartje bestellen en volgende week met de auto die kant op karren. Alleen zijn de parkeerplekken uitverkocht...
Te ver om nog fatsoenlijke te kunnen zien dusquote:
Juist de reden waarom ik het een gaaf plekje vind.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Te ver om nog fatsoenlijke te kunnen zien dus
Maar Rivage is wel een van die bochten waarbij je redelijk kort aan het asfalt bent, dus de belevenis van het geluid is daar wel heel gaaf
Ja, ik heb ook nog geen campingquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:00 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Geen last van gehad vorig jaar. Gewoon een van de kampings oprijden. ¤10 voor 1 dag, en dacht ¤20 voor het heel weekend. En dan staat je auto gewoon langs je tentje
Bovenaan aan de ingang van Les Combes heeft het een camping waar je dagelijks dat weekend kunt op en af rijden. Daar is het meestal ook een groot feest, van die vrachtwagen trailers met enorme speaker torens in o.aquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:06 schreef kepler het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook nog geen camping(beetje last-minute allemaal
) Ik denk dat ik iets verderop een camping zoek (20km verder ofzo). Komt vast wel goed.
Kaartje is besteld! Als er nog meer Fokkers gaan dan kunnen we misschien nog wel meeten
Ik kom pas vrijdagavond, dus helaasquote:Op woensdag 14 augustus 2013 23:12 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Bovenaan aan de ingang van Les Combes heeft het een camping waar je dagelijks dat weekend kunt op en af rijden. Daar is het meestal ook een groot feest, van die vrachtwagen trailers met enorme speaker torens in o.aniets voor iemand die veel rust nodig heeft.
En ik ga waarschijnlijk alleen vrijdags weer, aangezien ze uitgerekend dat weekend een vrijgezelle feest moesten inplannenmaar laatste jaar v8 wil ik toch nog een keer horen
een meet tussendoor moet wel even kunnen
In 2011 zat ik bij 10 Pouhon.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 21:27 schreef Waffle het volgende:
Weekend kaarten zijn binnenNiet vaak ergens zoveel zin in gehad. Iemand nog tips voor waar te gaan zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |