Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:39 schreef Fokkingvet het volgende:
Volgens de finse krant Helsingin Sanomat heeft Kimi een 3 jarig contract getekend bij Ferrari.
Vraag is wie er moet wijken, Massa of Alonso. Silly Season
Red Bull lijkt het niet te worden en Lotus heeft betalingsproblemen. Ferrari lijkt dan de enige optie waar hij wel betaald zou worden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.
Contract ontbonden/afgekocht en (ik dacht) 17 miljoen extra meegekregen indien hij het seizoen erop niet bij een ander team zou rijden.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ferrari? Lijkt me raar aangezien hij daar niet op een prettige manier is weg gegaan volgens mij.
Hij werd gewoon ontslagen door Ferrari, zou echt heel raar zijn als hij nu weer terug mag keren.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Contract ontbonden/afgekocht en (ik dacht) 17 miljoen extra meegekregen indien hij het seizoen erop niet bij een ander team zou rijden.
Dat zeg ik toch, contract ontbonden/afgekocht. Lijkt me vrij duidelijk dat ik daar ontslag mee bedoel.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:57 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Hij werd gewoon ontslagen door Ferrari, zou echt heel raar zijn als hij nu weer terug mag keren.
Ik las je verkeerd. Zou het wel jammer vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan, zie liever Hulkenberg die plek innemen, beschikt denk ik over meer pure snelheid dan Kimi.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch, contract ontbonden/afgekocht. Lijkt me vrij duidelijk dat ik daar ontslag mee bedoel.
Overigens zegt de deal die ze maakte ook wel wat. Je mag niet meer voor ons rijden en zijn bereid om je 17 miljoen extra te betalen als je ook niet bij de concurrent gaat rijden.
Toch goed uitonderhandeld dan voor zo een middelmatige coureur dat je oude werkgever zo bang is dat je bij de concurrentie terecht komt en daar rijkelijk voor betalen om dat te voorkomen
Vergeet niet dat Kimi niet enkel geld kost, maar dat ie ook genoeg geld in het laatje brengt tmv publiciteit en WK-punten. Alleen al daarvoor zou ik, als ik een dikke pief bij Lotus zou zijn, Kimi willen behouden. Tot op zekere hoogte wat betreft loon uiteraard.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 17:01 schreef Meike26 het volgende:
Ik zie Ki mi eerder terug gaan naar McLaren dan naar Ferrari. Dat is geen optie, dus zoals semiVoss ook zegt, kijk ik er ook niet raar van op als hij het na dit jaar voor gezien houdt.
Zal Lotus ook weer wat lucht geven om niet zo'n Mega salaris op te moeten hoesten. Als Kimi na dit jaar stopt of sowieso naar ander team gaat, ben ik wel erg benieuwd wie 'eerste' rijder word bij Lotus.
Nee want:quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:11 schreef twiFight het volgende:
Is het Kimi echt alleen maar om het geld te doen?
Het is hem om het racen te doen.quote:Hij zegt altijd "I just wanna race".
Goede grap.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:01 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ik las je verkeerd. Zou het wel jammer vinden als Kimi naar Ferrari zou gaan, zie liever Hulkenberg die plek innemen, beschikt denk ik over meer pure snelheid dan Kimi.
Puur om te vergelijken zou ik Alo of Kimi wel in een RBR willen zien, maar ik zie Alo niet weggaan bij Ferrari tenzij Vettel die kant op gaat.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kimi gaat naar Ferrari vanwege de zekerheid en het flinke salaris. Daarnaast kennen ze hem en hebben ze successen behaald, en Kimi wil gewoon lekker racen zonder zich overal druk om hoeven te maken. Dat kan bij een groot team als Ferrari.
Ferrari is en blijft een icoon, hoe je het went of keert. Iedere coureur wil voor de rode brigade rijden.
Lotus is een vraagteken qua centen + het vertrek van Allison. RBR kan/wil niet zoveel betalen als Ferrari, dan lijkt me de keus ook simpel. Plus dat RBR volledig gebouwd is om Newey. Gaat hij weg dan stort RBR in als een kaartenhuis.
Vraag is wat Alonso gaat doen. Het zou me echt heel erg verbazen als hij naar RBR gaat, dat wordt het einde van zijn carriere ben ik bang. Alonso is niet de persoon die als 2e coureur rond kan rijden, hij moet de snelste zijn. Lukt dat niet dan komt er een hele berg smerige spelletjes. Vettel is te sterk voor Alonso denk ik, zeker in de quali.
ALO en RAI bij Ferrari kan best nog wel eens goed gaan, met de uitzondering dat Alonso niet duidelijk meer de nr1 is. Beiden zullen zeer aan elkaar gewaagd zijn. Maar tegenover Vettel zullen ze het allebei wel afleggen vermoed ik.
Juist bij een groot team als ferrari kun je niet alleen maar racen zonder je druk te hoeven maken om de restquote:Op woensdag 14 augustus 2013 10:04 schreef Fokkingvet het volgende:
Kimi gaat naar Ferrari vanwege de zekerheid en het flinke salaris. Daarnaast kennen ze hem en hebben ze successen behaald, en Kimi wil gewoon lekker racen zonder zich overal druk om hoeven te maken. Dat kan bij een groot team als Ferrari.
Ferrari is en blijft een icoon, hoe je het went of keert. Iedere coureur wil voor de rode brigade rijden.
Lotus is een vraagteken qua centen + het vertrek van Allison. RBR kan/wil niet zoveel betalen als Ferrari, dan lijkt me de keus ook simpel. Plus dat RBR volledig gebouwd is om Newey. Gaat hij weg dan stort RBR in als een kaartenhuis.
Vraag is wat Alonso gaat doen. Het zou me echt heel erg verbazen als hij naar RBR gaat, dat wordt het einde van zijn carriere ben ik bang. Alonso is niet de persoon die als 2e coureur rond kan rijden, hij moet de snelste zijn. Lukt dat niet dan komt er een hele berg smerige spelletjes. Vettel is te sterk voor Alonso denk ik, zeker in de quali.
ALO en RAI bij Ferrari kan best nog wel eens goed gaan, met de uitzondering dat Alonso niet duidelijk meer de nr1 is. Beiden zullen zeer aan elkaar gewaagd zijn. Maar tegenover Vettel zullen ze het allebei wel afleggen vermoed ik.
dit dus.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 12:40 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Juist bij een groot team als ferrari kun je niet alleen maar racen zonder je druk te hoeven maken om de rest
Daarom denk ik dat ie bij lotus ook het beste op zijn plaats zit, daar word ie redelijk gespaard met sponsorverplichtingen
20 euroquote:Op woensdag 14 augustus 2013 18:34 schreef THEFXR het volgende:
Weet iemand hoeveel vrijdagkaarten SPA zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |