Bocht 1 en vooral bij de hair-pin (bocht 2?) vonden toch aardig wat inhaalacties plaats vroeger. Al is de rest van de baan behoorlijk saai inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
is een Mickey Mouse baantje. Zie liever andere circuits terug op de kalender
quote:Mercedes is the author of the latest F1 innovation, according to Germany's Auto Motor und Sport.
Suffering in recent years with a lack of in-season development, and recently grappling with excessive tyre wear, the report said the Brackley based team has come up with a cunning trick in 2013.
It is a thermal infrared camera, mounted backwards on the front wing of the W04 cars raced this season by Lewis Hamilton and Nico Rosberg.
The mini camera streams data to engineers about the live performance of Pirelli's sensitive 2013 tyres, including early signs about possible overheating.
quote:Jul.24 (GMM) Monisha Kaltenborn has raced into pole position to succeed Bernie Ecclestone at the very top of formula one.
It emerged recently that, as a result of the Russian rescue deal, Sauber team boss and co-owner Kaltenborn could be shuffled out of Hinwil.
42-year-old Kaltenborn, Indian-born but with Austrian citizenship, has often been mentioned alongside Red Bull's Christian Horner as a possible successor for F1 chief executive Ecclestone.
At 82 years of age and now facing serious bribery charges and consequences in Germany, Ecclestone was asked the question about his succession this week by Sport Bild magazine.
"Why not a woman?" he is quoted as saying in the German report. "I can imagine that absolutely.
"I believe that women generally don't have such big egos, and they don't need to go and play golf in order to close deals.
"They simply work harder to get the same recognition as men. And because their ego is less important, they are also less emotional in making decisions," added Ecclestone.
ow god nee he, geen vrouw zegquote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
Monisha Kaltenborg opvolgster Ecclestone?
[..]
AUB nee ze heeft laten zien er bij Sauber een potje van te maken.quote:Op woensdag 24 juli 2013 11:10 schreef sasquatsch het volgende:
Monisha Kaltenborg opvolgster Ecclestone?
[..]
Wat is er met je andere ik gebeurd?quote:Op woensdag 24 juli 2013 12:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
ow god nee he, geen vrouw zeg![]()
nofi meike26
Maar miljaar nondejutwitter:RFrijns twitterde op woensdag 24-07-2013 om 17:08:30So that was it then. No money no drive! Winning championship is not enough these days! Good luck for all the GP2 boys! reageer retweet
Terecht! Mensen die drie zinnen achter elkaar eindigen met een uitroepteken moeten uit het zicht verdwijnen! Schandalig! Dat ziet er niet uit! Ook niet op twitter!quote:Op woensdag 24 juli 2013 17:18 schreef Sinister-D- het volgende:
Deze bedoel jetwitter:RFrijns twitterde op woensdag 24-07-2013 om 17:08:30So that was it then. No money no drive! Winning championship is not enough these days! Good luck for all the GP2 boys! reageer retweet
Alleen maar in sprint races als hij van de eerste rij mag starten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 19:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Krijg je ervan als je teammaat je gewoon, keer op keer, fair and square verslaat, niet zo lopen janken Frijns.
Frijns liet extreme dingen zien, had soms merkwaardig grote verschillen t.o.v. teamgenoten met hetzelfde materiaal.quote:Op woensdag 24 juli 2013 18:48 schreef twiFight het volgende:
Ik heb niet zo heel veel medelijden met Frijns, want ik denk dat er (statistisch gezien) veel meer talenten op de wereld zijn. Maar toch is het feit dat je moet betalen om in de topsport uit te mogen komen, i.p.v. erg gewild te zijn bij de teams, wel sneu te noemen.
Precies. Frijns is nederlands grootste autosport talent tot nu toe. Zeker weten.quote:Op woensdag 24 juli 2013 21:54 schreef Marks het volgende:
[..]
Frijns liet extreme dingen zien, had soms merkwaardig grote verschillen t.o.v. teamgenoten met hetzelfde materiaal.
Ik had mijn hoop gevestigd op Frijns, Hannes van Asseldonk en Nigel Melker. Een daarvan zou toch wel in de F1 komen? Van Asseldonk heeft helaas zijn eigen conclusies getrokken en is gestopt met racen... En Frijns kan het nu ook moeilijk krijgen, hopelijk kan Melker dan toch nog wat bereiken.
Maar een mediatraining zou niet verkeerd zijn...quote:Op donderdag 25 juli 2013 02:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. Frijns is nederlands grootste autosport talent tot nu toe. Zeker weten.
Max Verstappen is het grotste talent, nu al en hij zit alleen nog maar in de kartsquote:Op donderdag 25 juli 2013 02:26 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Precies. Frijns is nederlands grootste autosport talent tot nu toe. Zeker weten.
In karts goed doen wil niet zeggen dat je het in 1 zitters goed doet..quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Max Verstappen is het grotste talent, nu al en hij zit alleen nog maar in de karts
Zou mooi zijn maar eerst zien dan geloof ik t pas.quote:Op donderdag 25 juli 2013 10:51 schreef alwaysonhold het volgende:
Het serieuze Motorsport.com meld dit:
GMM) A series of events has come together to form formula one's very latest hot rumour.
After the financially-struggling Sauber failed to pay him on time, therefore breaching its contract, it is rumoured Hungary could be Nico Hulkenberg's last race for the Swiss team.
Where the German might be headed is unknown, but the latest news hints at who his replacement might be.
Robin Frijns, the highly-rated 21-year-old and Sauber's reserve driver, has lost his GP2 seat at the Hilmer team, despite winning the Spanish race.
"So that was it then," he wrote on Twitter. "No money no drive.
"Winning championships is not enough these days," added Frijns, the reigning Formula Renault 3.5 title winner.
It is rumoured German Hulkenberg, after leaving Sauber, might simply sit out the rest of 2013 before making his next move.
If it was up to 1964 world champion John Surtees, he would already be at McLaren.
"I am not saying Perez isn't talented," he told the Daily Mail, "but it was too early for him to go into such an environment at McLaren.
"I know who I would have had there -- Nico Hulkenberg. He has served his time and would have made a good match with Jenson," said Surtees.
Onzin dat het niet goed is, de jongen wil racen en knallen. Dankzij politieke spelletjes komt hij niet verder. Hij wil daar helemaal niet mee bezig zijn en dat irriteert hem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch is Robin Frijns zijn houding niet goed, hoor zijn reactie op zijn ontslag bij het GP2 team:
http://www.l1.nl/sport/22(...)2-kwijt#.UfEL-Lyc0Z4
Klopt. Hulkenberg blijft gewoon bij Sauber dit seizoen. Heilig van overtuigd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin dat het niet goed is, de jongen wil racen en knallen. Dankzij politieke spelletjes komt hij niet verder. Hij wil daar helemaal niet mee bezig zijn en dat irriteert hem.
Hij valt niemand af, maar uit wel zijn ongenoegen. Hij moet ook zeker niet alles zomaar pikken en ik vind zijn reactie dan ook helemaal niet onredelijk.
Dat de Hulk na Hongarije stopt lijkt me echter ook onwaarschijnlijk, zeker aangezien Sauber weer geld krijgt en hij nu dus verzekerd is dat hij zijn loon alsnog wel krijgt. Een half seizoen langs de zijlijn zitten heeft hij echt he-le-maal niets aan...
Dat dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar eerst zien dan geloof ik t pas.
Dus Frijns komt dit seizoen niet meer aan de bak, jammer dat in de autosport de laatste indruk erg blijft hangen. En laat het bij Frijns zijn dat zijn teamgenoot hem versloeg, dit is een pijnlijk jaar voor Frijns aan het worden....quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Eèèèèèn gerucht ontkracht
http://www.gpupdate.net/n(...)izoen-af-bij-sauber/
Alleen in de sprint races omdat hij voor Frijns startte omdat Frijns meestal beter presteerde in de hoofdraces. En in de meeste gevallen kon hij er weinig aan kon doen. Alleen in de eerste twee races was hij zelf de oorzaak door zijn onervarenheid met de banden. In Monaco werd een schuiver van Bird hem fataal, In Silverstone had hij problemen met zijn auto (speling in de ophanging) en op de Nurburgring werd hij er in de tweede race door Sam Bird vanaf gereden na in de eerste race tot in de laatste bocht op de derde plaats te hebben gelegen. Een te trage pitstop zorgde ervoor dat hij geen banden kon sparen maar alleen maar kon verdedigen, wat hij met verve deed totdat zijn banden compleet op waren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus Frijns komt dit seizoen niet meer aan de bak, jammer dat in de autosport de laatste indruk erg blijft hangen. En laat het bij Frijns zijn dat zijn teamgenoot hem versloeg, dit is een pijnlijk jaar voor Frijns aan het worden....
Klopt allemaal, de vraag is of eventuele F1 teams dit allemaal ook zo hebben gezien. Denk het niet, die kijken alleen maar naar de keiharde punten. Als Frijns wat races had gewonnen zat hij nu nog bij Hillmer, neem dat maar van me aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen in de sprint races omdat hij voor Frijns startte omdat Frijns meestal beter presteerde in de hoofdraces. En in de meeste gevallen kon hij er weinig aan kon doen. Alleen in de eerste twee races was hij zelf de oorzaak door zijn onervarenheid met de banden. In Monaco werd een schuiver van Bird hem fataal, In Silverstone had hij problemen met zijn auto (speling in de ophanging) en op de Nurburgring werd hij er in de tweede race door Sam Bird vanaf gereden na in de eerste race tot in de laatste bocht op de derde plaats te hebben gelegen. Een te trage pitstop zorgde ervoor dat hij geen banden kon sparen maar alleen maar kon verdedigen, wat hij met verve deed totdat zijn banden compleet op waren.
F1 teams kijken naar het potentieel van een coureur, niet alleen naar punten. Kaltenborn zei al dat Frijns op de Nurburgring een geweldige eerste race had gereden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt allemaal, de vraag is of eventuele F1 teams dit allemaal ook zo hebben gezien. Denk het niet, die kijken alleen maar naar de keiharde punten. Als Frijns wat races had gewonnen zat hij nu nog bij Hillmer, neem dat maar van me aan.
Is er ook: Ferrari, Red Bull en Mercedesquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Funzel het volgende:
Spijtig voor Frijns. Hopelijk is er een team dat verder kijkt dan naar de portemonnee.
red bull gaat hem niet meer worden denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is er ook: Ferrari, Red Bull en Mercedes
Komop, Hilmer is een COMMERCIEEL team. Geen charitatieve instelling. Ze moeten toch ook hun begroting rond krijgen, anders draaien ze zichzelf de nek om.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Funzel het volgende:
Spijtig voor Frijns. Hopelijk is er een team dat verder kijkt dan naar de portemonnee.
Als dat de instelling is kun je de racerij ook beter opdoeken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Komop, Hilmer is een COMMERCIEEL team. Geen charitatieve instelling. Ze moeten toch ook hun begroting rond krijgen, anders draaien ze zichzelf de nek om.
Frijns mag al blij zijn dat hij zoveel races mocht rijden vind ik eigenlijk.
Zover is het al. Een man als Frijns had in de jaren 90 allang in de subtop gereden in de F1. Triest, maar doe je niks aan...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Funzel het volgende:
[..]
Als dat de instelling is kun je de racerij ook beter opdoeken.
Ik heb eens een willekeurig jaar in de jaren 90 gepakt: 1995. Dat jaar zou Frijns nu nog de jongste coureur op de grid zijn. Dus "allang in de subtop" is misschien wat overdreven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zover is het al. Een man als Frijns had in de jaren 90 allang in de subtop gereden in de F1. Triest, maar doe je niks aan...
Handig zulke tweets.quote:@Lancaster4F1 thanks mate. Greetz to the boys! Was great fun you as a team mate! #allaboutthemoney #teamdouchebag
Ze willen in 2014 20 races en er zijn nu 21 races (22 met de Red Bull Ring) met een contract voor 2014. Dus ik zie niet in welke er zou verdwijnen. Hooguit dat New Jersey toch niet door gaat, maar dan nog zijn er 21 circuits met een contract voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd, plus ze willen minder circuits in EU...
Dus welke gaat er sneuvelen voor het speeltje van Dieter?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 Australie X X X X Maleisie X X X X China X X X X X X Bahrein X X X X X Spanje X X X X X Monaco X X X X X X X X X Canada X X X Europa X Engeland X X X X X X X X X X X (tot 2027) Duitsland X X X ? X ? X Hongarije X X X X X België X X X X Italië X X X X X Singapore X X X X X X Japan X X X X X X X Korea X X X X X X India X X X X Abu Dhabi X X X X X VS Texas X X X X X X X X X X Brazilië X X X X VS N Jersey X X X X X X X X X Rusland X X X X X X X Oostenrijk X? ? Nurburgring heeft een contract, maar is (bijna) failliet. X? De Red Bull Ring zou vanaf 2014 op de kalender staan |
zo een gast moet toch gewoon in de f1 man; dat politiek correct geneuzel hangt me al jaren de neus uitquote:
Als ik multimiljonair was kocht ik me in bij een team.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
zo een gast moet toch gewoon in de f1 man; dat politiek correct geneuzel hangt me al jaren de neus uit
als ik multimiljonair was dan kocht ik een stoeltje voor hem. net even ingelogd op mijn ing, maar helaas, geen multimiljonair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |