Onzin dat het niet goed is, de jongen wil racen en knallen. Dankzij politieke spelletjes komt hij niet verder. Hij wil daar helemaal niet mee bezig zijn en dat irriteert hem.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:31 schreef alwaysonhold het volgende:
Toch is Robin Frijns zijn houding niet goed, hoor zijn reactie op zijn ontslag bij het GP2 team:
http://www.l1.nl/sport/22(...)2-kwijt#.UfEL-Lyc0Z4
Klopt. Hulkenberg blijft gewoon bij Sauber dit seizoen. Heilig van overtuigd.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Onzin dat het niet goed is, de jongen wil racen en knallen. Dankzij politieke spelletjes komt hij niet verder. Hij wil daar helemaal niet mee bezig zijn en dat irriteert hem.
Hij valt niemand af, maar uit wel zijn ongenoegen. Hij moet ook zeker niet alles zomaar pikken en ik vind zijn reactie dan ook helemaal niet onredelijk.
Dat de Hulk na Hongarije stopt lijkt me echter ook onwaarschijnlijk, zeker aangezien Sauber weer geld krijgt en hij nu dus verzekerd is dat hij zijn loon alsnog wel krijgt. Een half seizoen langs de zijlijn zitten heeft hij echt he-le-maal niets aan...
Dat dus.quote:Op donderdag 25 juli 2013 11:39 schreef nils7 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar eerst zien dan geloof ik t pas.
Dus Frijns komt dit seizoen niet meer aan de bak, jammer dat in de autosport de laatste indruk erg blijft hangen. En laat het bij Frijns zijn dat zijn teamgenoot hem versloeg, dit is een pijnlijk jaar voor Frijns aan het worden....quote:Op donderdag 25 juli 2013 15:33 schreef Rossdale het volgende:
Eèèèèèn gerucht ontkracht
http://www.gpupdate.net/n(...)izoen-af-bij-sauber/
Alleen in de sprint races omdat hij voor Frijns startte omdat Frijns meestal beter presteerde in de hoofdraces. En in de meeste gevallen kon hij er weinig aan kon doen. Alleen in de eerste twee races was hij zelf de oorzaak door zijn onervarenheid met de banden. In Monaco werd een schuiver van Bird hem fataal, In Silverstone had hij problemen met zijn auto (speling in de ophanging) en op de Nurburgring werd hij er in de tweede race door Sam Bird vanaf gereden na in de eerste race tot in de laatste bocht op de derde plaats te hebben gelegen. Een te trage pitstop zorgde ervoor dat hij geen banden kon sparen maar alleen maar kon verdedigen, wat hij met verve deed totdat zijn banden compleet op waren.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:09 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Dus Frijns komt dit seizoen niet meer aan de bak, jammer dat in de autosport de laatste indruk erg blijft hangen. En laat het bij Frijns zijn dat zijn teamgenoot hem versloeg, dit is een pijnlijk jaar voor Frijns aan het worden....
Klopt allemaal, de vraag is of eventuele F1 teams dit allemaal ook zo hebben gezien. Denk het niet, die kijken alleen maar naar de keiharde punten. Als Frijns wat races had gewonnen zat hij nu nog bij Hillmer, neem dat maar van me aan.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Alleen in de sprint races omdat hij voor Frijns startte omdat Frijns meestal beter presteerde in de hoofdraces. En in de meeste gevallen kon hij er weinig aan kon doen. Alleen in de eerste twee races was hij zelf de oorzaak door zijn onervarenheid met de banden. In Monaco werd een schuiver van Bird hem fataal, In Silverstone had hij problemen met zijn auto (speling in de ophanging) en op de Nurburgring werd hij er in de tweede race door Sam Bird vanaf gereden na in de eerste race tot in de laatste bocht op de derde plaats te hebben gelegen. Een te trage pitstop zorgde ervoor dat hij geen banden kon sparen maar alleen maar kon verdedigen, wat hij met verve deed totdat zijn banden compleet op waren.
F1 teams kijken naar het potentieel van een coureur, niet alleen naar punten. Kaltenborn zei al dat Frijns op de Nurburgring een geweldige eerste race had gereden.quote:Op donderdag 25 juli 2013 16:47 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Klopt allemaal, de vraag is of eventuele F1 teams dit allemaal ook zo hebben gezien. Denk het niet, die kijken alleen maar naar de keiharde punten. Als Frijns wat races had gewonnen zat hij nu nog bij Hillmer, neem dat maar van me aan.
Is er ook: Ferrari, Red Bull en Mercedesquote:Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Funzel het volgende:
Spijtig voor Frijns. Hopelijk is er een team dat verder kijkt dan naar de portemonnee.
red bull gaat hem niet meer worden denk ikquote:Op donderdag 25 juli 2013 18:13 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Is er ook: Ferrari, Red Bull en Mercedes
Komop, Hilmer is een COMMERCIEEL team. Geen charitatieve instelling. Ze moeten toch ook hun begroting rond krijgen, anders draaien ze zichzelf de nek om.quote:Op donderdag 25 juli 2013 17:49 schreef Funzel het volgende:
Spijtig voor Frijns. Hopelijk is er een team dat verder kijkt dan naar de portemonnee.
Als dat de instelling is kun je de racerij ook beter opdoeken.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:20 schreef Marks het volgende:
[..]
Komop, Hilmer is een COMMERCIEEL team. Geen charitatieve instelling. Ze moeten toch ook hun begroting rond krijgen, anders draaien ze zichzelf de nek om.
Frijns mag al blij zijn dat hij zoveel races mocht rijden vind ik eigenlijk.
Zover is het al. Een man als Frijns had in de jaren 90 allang in de subtop gereden in de F1. Triest, maar doe je niks aan...quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:52 schreef Funzel het volgende:
[..]
Als dat de instelling is kun je de racerij ook beter opdoeken.
Ik heb eens een willekeurig jaar in de jaren 90 gepakt: 1995. Dat jaar zou Frijns nu nog de jongste coureur op de grid zijn. Dus "allang in de subtop" is misschien wat overdreven.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:48 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Zover is het al. Een man als Frijns had in de jaren 90 allang in de subtop gereden in de F1. Triest, maar doe je niks aan...
Handig zulke tweets.quote:@Lancaster4F1 thanks mate. Greetz to the boys! Was great fun you as a team mate! #allaboutthemoney #teamdouchebag
Ze willen in 2014 20 races en er zijn nu 21 races (22 met de Red Bull Ring) met een contract voor 2014. Dus ik zie niet in welke er zou verdwijnen. Hooguit dat New Jersey toch niet door gaat, maar dan nog zijn er 21 circuits met een contract voor volgend jaar.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 14:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Idd, plus ze willen minder circuits in EU...
Dus welke gaat er sneuvelen voor het speeltje van Dieter?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 Australie X X X X Maleisie X X X X China X X X X X X Bahrein X X X X X Spanje X X X X X Monaco X X X X X X X X X Canada X X X Europa X Engeland X X X X X X X X X X X (tot 2027) Duitsland X X X ? X ? X Hongarije X X X X X België X X X X Italië X X X X X Singapore X X X X X X Japan X X X X X X X Korea X X X X X X India X X X X Abu Dhabi X X X X X VS Texas X X X X X X X X X X Brazilië X X X X VS N Jersey X X X X X X X X X Rusland X X X X X X X Oostenrijk X? ? Nurburgring heeft een contract, maar is (bijna) failliet. X? De Red Bull Ring zou vanaf 2014 op de kalender staan |
zo een gast moet toch gewoon in de f1 man; dat politiek correct geneuzel hangt me al jaren de neus uitquote:
Als ik multimiljonair was kocht ik me in bij een team.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 12:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
zo een gast moet toch gewoon in de f1 man; dat politiek correct geneuzel hangt me al jaren de neus uit
als ik multimiljonair was dan kocht ik een stoeltje voor hem. net even ingelogd op mijn ing, maar helaas, geen multimiljonair
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |