quote:Rol Frijns bij Sauber lijkt uitgespeeld - Sirotkin tekent contract
Sergey Sirotkin begint aanstaande dinsdag met zijn voorbereiding op zijn Formule 1-debuut van 2014. Dit bericht is bekend gemaakt door zowel Sauber als het kamp Sirotkin, die onderdeel zijn van de Russische redding voor Sauber.
Het Zwitserse team reageerde geïrriteerd op de berichtgeving dat de Russische overeenkomst niet door zou gaan. Volgens Sauber is er niets aan de hand: "Het contract met Sergey Sirotkin is getekend. Alle progressie verloopt tot nu toe naar behoren."
Het management van Sirotkin vertelde aan een Russisch persbureau: "Sergey zal naar de fabriek van Sauber afreizen. Van 20 tot en met 22 augustus zal hij zijn programma beginnen ter voorbereiding op zijn Formule 1-debuut van 2014. Tijdens dit bezoek wordt er kennis gemaakt met de teamleden en ook veel uitgelegd over de technische aspecten van de Formule 1-wagen van Sauber."
Hiermee lijkt de rol van Robin Frijns definitief uitgespeeld bij Sauber, aangezien het niet realistisch lijkt dat het Zwitserse team ook nog tijd zal hebben, en de financiële middelen, om onze landgenoot te helpen.
Al met al denk ik dat dit het einde eventueel is voor eventuele F1 aspiraties voor Frijns komend seizoen. Ze gaan echt niet 2 rookies bij Sauber stallen helaas, en bij de andere renstallen gaat het ook moeilijk worden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 11:16 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]![]()
_!
Tenzij Guitie er ook uit zou vliegen en Robin dat stoeltje kan innemen, al lijkt me dat sterk......
Vandaar dat ik al zei dat 't me sterk zou lijken dat ze Guitie er uit zouden gooien. Sauber is daar te conservatief voorquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:08 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Al met al denk ik dat dit het einde eventueel is voor eventuele F1 aspiraties voor Frijns komend seizoen. Ze gaan echt niet 2 rookies bij Sauber stallen helaas, en bij de andere renstallen gaat het ook moeilijk worden.![]()
Jaquote:
Pardon???quote:
Ik had je gerust willen bijstaan in de eenzame momentenquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:11 schreef kepler het volgende:
[..]
JaNiemand had geld of vind F1 stom of mocht niet van de vrouw
Dan maar in eentje, laatste kans om de V8 in volle glorie mee te maken. En ik ga regelmatig alleen op reis, geen probleem dus
Nou ja, lichtelijk overdrevenquote:
Sauber vind de vele peso's van Gutierrez best fijn om binnen te krijgen natuurlijkquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Vandaar dat ik al zei dat 't me sterk zou lijken dat ze Guitie er uit zouden gooien. Sauber is daar te conservatief voor
Zoveel duiten zijn het anders niet als je de geruchten mag geloven, o.a. die betalings achterstanden aan de leveranciers, 2 huidige en 1 oud coureurquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sauber vind de vele peso's van Gutierrez best fijn om binnen te krijgen natuurlijk
Als die duiten volgend seizoen nog binnenkomen. Zou me niet verbazen als Telmex naar McLaren vertrekt, Perez achterna nu Vodafone weggaat.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Sauber vind de vele peso's van Gutierrez best fijn om binnen te krijgen natuurlijk
twitter:EliGP twitterde op vrijdag 16-08-2013 om 17:51:59Raikkonen tests GP3 car at Barcelona http://t.co/19yyef154j #GP3 reageer retweet
Ze zitten er met Claro toch eigenlijk al?quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 12:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Als die duiten volgend seizoen nog binnenkomen. Zou me niet verbazen als Telmex naar McLaren vertrekt, Perez achterna nu Vodafone weggaat.
Er staat toch ook:quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 01:49 schreef Geralt het volgende:
GAM / F1 2013 #1: Met Classic Cars!
Wat een domme klojo;s.![]()
Zitten er nog meer fouten in wat jullie zo 123 zien?
De vorige waren best aardig, zeker omdat we al lang geen fatsoenlijke F1 games meer gehad hadden, maar dit slaat compleet nergens op
Bewuste keuze dus. Maar 80+ euro voor deze game vind ik alsnog wat veel. Ik wacht wel weer een half jaar tot de opruiming op Steam. Zo heb ik F1 2012 ook voor ¤ 7,50 kunnen krijgen.quote:The teams are represented by two drivers – where possible the original that raced in the team’s specific car and the team legend that has represented the team during a different era.
Waar haal jij die 80+ euro vandaan? Ik kan die prijs nergens vinden...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er staat toch ook:
[..]
Bewuste keuze dus. Maar 80+ euro voor deze game vind ik alsnog wat veel. Ik wacht wel weer een half jaar tot de opruiming op Steam. Zo heb ik F1 2012 ook voor ¤ 7,50 kunnen krijgen.
Daarvoor stond de Legends versie op play.com. Daar staat die inmiddels niet meer en is de normale versie al gedaald tot 36,99 voor de PCquote:Op zaterdag 17 augustus 2013 11:16 schreef JohnB52 het volgende:
Waar haal jij die 80+ euro vandaan? Ik kan die prijs nergens vinden...
Sowieso als volwassen vent naar raceautotjes kijken...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:26 schreef k_man het volgende:
Sowieso als volwassen vent computerspelletjes spelen...
Project C.A.R.S. is anders aardig leuk om te doen met een fatsoenlijk stuurtjequote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:26 schreef k_man het volgende:
Sowieso als volwassen vent computerspelletjes spelen...
Niet serieus op reageren joh. Die gast is pussywhipped as fuck en mag op zaterdag als hobby alleen de tuin onderhouden van zijn vrouw.quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Project C.A.R.S. is anders aardig leuk om te doen met een fatsoenlijk stuurtje
Tuurlijk. Zoals de waard is...quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 14:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet serieus op reageren joh. Die gast is pussywhipped as fuck en mag op zaterdag als hobby alleen de tuin onderhouden van zijn vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |