Jawel, een smal tunneltje dat onder de baan en piltane-exit doorloopt.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef Geralt het volgende:
Bij La Source is geen tunnel toch???
Nou, het zag er nogal oud uit...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:54 schreef Geralt het volgende:
Hebben ze dat mee gebouwd met die "nieuwe" tribunes dan bij busstop of wat?
Kan me niet herinneren dat ik daar ooit een tunnel gezien heb
jawel, maar die komt langs het pit complex uit. Daar kom je als gewone sterveling niet tijdens het weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 00:45 schreef Geralt het volgende:
Bij La Source is geen tunnel toch???
Daarom is het ook zo leuk om eens tijdens een andere race dan de F1 te gaan kijken.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
. Daar kom je als gewone sterveling niet tijdens het weekend
Daarom: het WSR-weekendquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom is het ook zo leuk om eens tijdens een andere race dan de F1 te gaan kijken.
Dan is het geen enkel probleem om eerst op de mooiste plek in Eau Rouge te kijken en een half uur later eens bij de Busstop.
Waarbij je trouwens wel flink wat conditie moet hebben om dat hoogteverschil even te overbruggen.![]()
Dan is de vakantie voorbij en rollen de trucks binnen in Francorchampsquote:
Dat lijkt me toch wel heel stug (die 100pk meer)quote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:38 schreef Geralt het volgende:
Lewis is met het oog op 2014 naar Mercedes gelokt.
Vandaag geruchten dat Mercedes +/-100pk meer uit de V6 weet te halen dan de overige motoren.
Denk dat dat ook wel meegespeeld heeft.
precies. Dat Mercedes er meer pk's uit weet te persen dan Ferrari en Renault kan ik in komen, maar 100 pk is wel erg veelquote:Op donderdag 15 augustus 2013 12:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel heel stug (die 100pk meer)
quote:Bernie Ecclestone en Christian Horner samen op vakantie
De vakantieperiode in de Formule 1 is al ongeveer tien jaar een feit. Mede door de inzet van Eddie Jordan, die zich destijds boos maakte dat de Formule 1 geen zomerstop had, is er nu elk jaar een periode van vier weken geen Formule 1 waarbij de fabrieken gesloten moeten worden.
Hier zijn de coureurs, maar vooral de teamleden zoals monteurs, engineers en ander personeel dolblij mee. Hierdoor kunnen ook deze mensen met hun gezin genieten van een welverdiende vakantie.
Via Twitter of andere media laten de coureurs of teamleden wel eens meekijken waar ze op vakantie zijn. Soms worden ze ook wel eens op de foto gezet op vakantie. Dit gebeurde deze week met Christian Horner en Bernie Ecclestone. De teambaas van Red Bull Racing en de grote kleine man die de Formule 1 beheerst zijn samen op vakantie gegaan in Kroatie.
Zou niet zo gek zijnquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
Bernie stoomt Christian klaar om hem op te volgen.:)
zeker niet voor Horner, omdat Helmut Marko al bijna op zijn stoel zit.quote:
Dat gerucht is in de afgelopen maanden ook al eens voorbij gekomen.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:04 schreef sasquatsch het volgende:
Bernie stoomt Christian klaar om hem op te volgen.:)
Monisha Kaltenborn zou ook genoemd worden, al is dat gerucht bijna niet serieus te nemenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 13:18 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gerucht is in de afgelopen maanden ook al eens voorbij gekomen.
Hij is tenminste wel iemand waarmee ze op de lange termijn kunnen denken omwille zijn leeftijd. Al die andere knaken wat ze genoemd hebben de afgelopen jaren waren ook niet meer de jongste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |