Kan beter Frijns nog een jaartje GP2 doen bij een top-team. In de achterhoede rijden gaat die toch niet opvallen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
Ach dat weet je niet, wie weet hebben die nieuwe Russische vriendjes wel goede contacten (of pressiemiddelen) met de mensen van Marussia.
You never know
Hoezo niet? Bianchi doet het ook behoorlijk goed, zeker de eerste races gooide hij behoorlijk hoge ogen in de Marussia.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:30 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Kan beter Frijns nog een jaartje GP2 doen bij een top-team. In de achterhoede rijden gaat die toch niet opvallen...
Probleem is dat de doorstroming coureurs mindere teams naar grote teams steeds minder is de laatste jaren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hoezo niet? Bianchi doet het ook behoorlijk goed, zeker de eerste races gooide hij behoorlijk hoge ogen in de Marussia.
Een Webber en Alonso bijvoorbeeld, zijn ook begonnen bij Minardi toen die in de achterhoede reden...
Ja dat komt ook daar vandaan, je kan er zelfs een kijkje nemen...quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:07 schreef Geralt het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee overigens of dat ook daar vandaan komt hoor. Viel me toevallig op
Valt mee... Perez naar McLaren en bij RB is er ook een vacante plek.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:42 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Probleem is dat de doorstroming coureurs mindere teams naar grote teams steeds minder is de laatste jaren.
Rosberg van Williams naar Mercedesquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Valt mee... Perez naar McLaren en bij RB is er ook een vacante plek.
Er zitten in die mindere auto's ook niet echt coureurs die ik wel in een snellere wagen zou willen zien, Hulkenberg lijkt me wel een goeie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:12 schreef nils7 het volgende:
[..]
Valt mee... Perez naar McLaren en bij RB is er ook een vacante plek.
Ik vind het ook niet erg om 30-40 min te rijden naar het circuitquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:25 schreef Geralt het volgende:
Iets dichterbij in Verviers is misschien nog plaats in een hotel.
Of anders bv in Eijsden, ook vlakbij, Aken, Maastricht etc, genoeg plaatsen vlak in de buurt en die zitten echt niet allemaal vol.
Zelf zit ik gelukkig dichtbij, met een goed uurtje sta ik onderin Eau Rouge; moet ik wel doorrijden
Raar eigenlijk om te zien dat de grootste sponsoren niet de auto-industrie is, maar mobiele telefoontjesquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef Sinister-D- het volgende:
Altijd wel leuk om weer eens wat lijstjes te plaatsen tijdens de komkommer tijd
[ afbeelding ]
Veel.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:44 schreef nils7 het volgende:
65 miljoen jaarlijks... jezes hoeveel geld moet daar jaarlijks bij?
Blijft apart dat die nog sponsoren zonder ook maar enige airtime.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:41 schreef Geralt het volgende:
Tevens is de grootste sponsor Marlboro met 100 miljoen slechts 1% van alle sponsoren.
Inderdaad. Ik zal ze eens aanschrijven of ze mij niet willen sponsoren voor 100.000 euro per jaar en geen airtime. Win-win situatiequote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Blijft apart dat die nog sponsoren zonder ook maar enige airtime.
Tsja, de race in het land met de rijken is gratis. Terwijl alle andere races de hoofdprijs betalen, slaat ook nergens op natuurlijk.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 02:58 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Veel.
En als Bernie naar Monaco gaat om geld te vragen, dan zeggen ze waarschijnlijk, "dan toch lekker niet".
Een paar van die zandhazen betalen anders maar wat graag de hoofdprijs hoor.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, de race in het land met de rijken is gratis. Terwijl alle andere races de hoofdprijs betalen, slaat ook nergens op natuurlijk.
quote:Ferrari neemt ergens in de komende maanden een beslissing over een LMP1-project voor de 24 uur van Le Mans. Dat openbaart Auto Motor und Sport. Het roemruchte Italiaanse merk zou dan in 2015 met een eigen prototype aan de start verschijnen.
Stefano Domenicali, de teambaas van Ferrari in de Formule 1, liet eerder al doorschemeren de nieuwe V6 turbomotor de ruimte biedt voor meer interessante projecten. Le Mans zou zoiets kunnen zijn. Ferrari heeft het lange afstands-evenement sinds 1965 niet meer op haar naam geschreven.
Ik heb zo het vermoeden dat Ecclestone in Monaco via andere wegen alsnog wel aan genoeg inkomen komt.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tsja, de race in het land met de rijken is gratis. Terwijl alle andere races de hoofdprijs betalen, slaat ook nergens op natuurlijk.
quote:De Russische autosportfederatie RAF heeft de formule 1-race van volgend jaar niet op tijd aangemeld bij de internationale autosportfederatie FIA.
De RAF heeft donderdag bekendgemaakt dat de deadline van 31 juli is gemist wegens een financieel conflict met de organisatie van de Grote Prijs van Rusland, die in Sotsji verreden moet worden.
De RAF houdt toch hoop dat de race volgend seizoen doorgang kan vinden. De federatie hoopt de FIA ervan te overtuigen dat de uiterlijke datum is gemist door overmacht, aangezien de problemen bij de organisatie liggen.
Mochten de moeilijkheden worden opgelost, wordt de grandprix in oktober 2014 verreden.
Het geluid van in de auto? Klinkt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 11:41 schreef sasquatsch het volgende:
Het geluid van de nieuwe Mercedes V6 turbo motor
Als je zou zeggen dat het een stofzuiger was had ik het ook geloofdquote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geluid van in de auto? Klinkt niet echt lekker.
Er wordt bij vermeld dat het gewoon in een testruimte is opgenomen, ze hebben dus geen gebruik gemaakt van studio's die een meer natuurgetrouwe situatie na kunnen bootsen. Daarna hebben ze het in een simulator geplakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 12:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het geluid van in de auto? Klinkt niet echt lekker.
dat zou tof zijnquote:Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat maar komen
Onderste plaatje ziet er vet uit. Natuurlijk allemaal fotoshop, maar toch.
Zou mooi zijn. De strijd met Audi, Toyota en Porsche aangaan.
jupquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:06 schreef vosss het volgende:
Ow wacht, ik weet het weer. Die bijrijder.
Ehm de voorste is een oude A1GP auto, inmiddels heet dat Auto GP maar dat zullen jullie vast wel weten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:15 schreef Sinister-D- het volgende:
https://fbcdn-sphotos-e-a(...)94285_38627513_n.jpg
Dat zijn toch de MP Motorsports GP2 wagens?
Hebben die ook maar eventjes een demo gegeven dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |